Friday, September 26, 2008

TERKINI : MESYUARAT BAHAGIAN DI TERUSKAN ; PERHIMPUNAN DI TANGGUH KE MAC 2009 ; PAK LAH AKAN UMUM HASRAT BERTANDING PRESIDEN SEBELUM 9 OKT !

BERITA TERKINI DARI PWTC -- Mesyuarat Khas Majlis Tertinggi hari ini memutuskan mesyuarat bahagian yang dijadualkan bermula pada 9 Oktober akan diteruskan sepertimana yang dirancang sebelum ini,manakala Perhimpunan Agung UMNO ditangguhkan ke bulan Mac 2009, kata Presiden UMNO Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi sebentar tadi setelah mempengerusikan mesyuarat khas Majlis Tertinggi UMNO.
Sementara itu Abdullah juga turut memberitahu, beliau akan mengumumkan hasratnya bertanding jawatan Presiden UMNO ataupun tidak, sebelum 9 Oktober ini - sebelum mesyuarat bahagian bermula.Beliau tidak memaklumkan tarikh yang sesuai. " Saya akan umumkan hasrat saya sebelum 9 Oktober ini mengenai hasrat saya", katanya lagi.
WILAYAHKINI difahamkan dengan keputusan yang disifatkan mengejut beberapa pihak , kini segala tumpuan tertumpu kearah Pak Lah menjelang 12 hari ini - menjelang 9 Oktober.Apakah akan ada kejutan lagi selepas ini ?

2 comments:

Anonymous said...

kah kah kah....

Pak Lah takut , kecut teloq atau tak da teloq....

aku rasa tak da teloq.... sebab selalu kena blow***.... kah kah kah... sampai hilang teloq beb

Anonymous said...

Diharap Pak Lah dapat memikirkan secara rasional untuk bersara dalam keadaan sekarang.

Iya lah , Pak Lah masih baru berumah tangga , bagaimana nak menimang cahaya mata kalau sibuk berpolitik. Berehat je lah. Masih tidak terlambat untuk pergi honeymoon ke Australia.

Bukan nya apa , kesian kat Saudara KJ ni , sibuk sangat nak adik ipar baru. kesian lah kat Si KJ ni Pak Lah ooi.

ahaks ahaks ahaks