Thursday, September 18, 2008

KETUA PUTERI SETIAWANGSA : PERTEMBUNGAN SERI WANI vs SITI FATIMAH MENCURI TUMPUAN ; SIAPA " SMART" DIA MENANG ? GUNA NAMA PEMIMPIN TERTENTU RAIH UNDI?

SETIAWANGSA -- Penampilan Setiausaha Puteri UMNO Setiawangsa Siti Fatimah bagi merebut jawatan Ketua Puteri Setiawangsa menentang Seri Wani Sabtu bukan sahaja telah memeriahkan suasana pertandingan di sayap puteri malah memfokuskan Puteri Setiawangsa sebagai salah satu kawasan "Tumpuan" di Wilayah Persekutuan ketika ini.
Wilayahkini difahamkan Seri Wani sebagai Penyandang Naib Ketua Puteri sudah melancarkan gerakan berkempen secara holistik dan halus manakala Siti Fatimah pula dikatakan mengunakan pendekatan secara terbuka.
Siti Fatimah yang juga merupakan Ketua Puteri Cawangan Pusat Bandar Setiawangsa dikatakan teLah melancarkan blognya baru-baru ini, atas nama Puteri Setiawangsa untuk mendekati ahli - ahlinya. Malah baru - baru ini juga beliau telah menganjurkan satu program - Kem Kasih Ramadan bersama lebih 500 orang anak- anak yatim seluruh Malaysia di Kem Kemensah yang dirasmikan oleh Naib Ketua Puteri UMNO Wilayah Persekutuan Datin Ismalina Ismail.
Sementara itu, Wilayahkini juga mendapat info, Ketua Puteri Setiawangsa Roziana Osman yang terpaksa melepaskan jawatanya atas faktor umur telah berpakat dengan Seri Wani akan menganjurkan Konvoi Tautan Kasih bersama mereka yang dianjurkan oleh Briged Kebajikan Puteri Setiawangsa pada Sabtu ini di Pusat Khidmat Wakil Rakyat Parlimen Setiawangsa .
Masing - masing dikatakan telah mengerakkan jentera kempen yang menggunakan pendekatan " ala cafe" ( minum sambil bersembang) . Mengikut berita terkini yang diterima dari kem Setiawangsa ~ kedua - dua calon dikatakan mempunyai peluang yang sama rata tetapi kemungkinan sentuhan daripada pihak - pihak tertentu boleh menentukan juara Puteri Setiawangsa yang baru. Siapakah mereka ? Sumber juga memberitahu , pihak Seri Wani juga telah mula berkempen menggunakan nama pemimpin tertentu untuk meraih undi. Secara kesimpulan - kemunculan Siti Fatimah menjadi tumpuan.

107 comments:

Pu3 Angels said...

Setiawangsa pun ada pertandingan ker? Cukup menarik.

Ketua PU3 Cawangan said...

PU3 Setiawangsa hebatlah.Kami Harap semua akan berjalan dengan lancar tetapi kami harap kedua - dua calon berkempenlah dengan cara yang sihat.Jangan nak main tikam dari belakang.

Pu3, seputeh said...

Tahnniah Fatim kerana dan bukak blog.Macam nilah Pu3.

Pu3 Batu said...

thank you lah WP kerana memaparkan berita Pu3 Setiawangsa, barulah kami dapat melihat siapa kah Siti Fatimah, gaya dia memang dia berkaliber... syabas kepada Siti Fatimah dan Seri Wanie. Bertanding lah dengan sihat...

pu3 wangsa maju said...

Dua dua pun ada kelebihan masing masing. Susah nak cakap siapa yang akan dipilih oleh pu3 setiawangsa. Sebelum ada pertandingan sengit 4 penjuru yang agak keliru nih, semua tahu yang Kak Seri Wani dan Kak Fatim dlm satu pakatan, tapi tiba tiba Kak Fatim pakat dengan Tina dan Seriwani pakat dengan Razmalina yang juga bertanding untuk jawatan Ketua Pu3 dan berpakat dengan Siti Maimunah.

Antara 4 calon ini, memang semua dah kenal Kak Seriwani dan Kak Fatim. Cuma orang tidak berapa kenal dengan Razmalina dan Siti Maimunah.

Saya sokong dua dua nya pun. Tak kira siapa menang.

Adat pertandingan, lepas pertandingan, berkawan semula.

PEMUDA SETIAWANGSA said...

Wilayahkini memberikan liputan yang sama rata kepada semua Puteri dan juga Pemimpin - pemimpin baru.Kami nampak, pemimpin seperti Siti Fatimah dapat menyumbang kepada memperkukuhkan lagi Pu3 WP selepas ini.Di harap Fatimah dapat berjaya dan menang.Tahnniah.

hassan said...

Fatimah, cantekk.Boleh berkenalan ker?

wani GENG said...

Kami akan memberikan sokongan kepada Wani untuk menang.Wani lebiyh layak.

Dulu geng wani sekarang geng Fatim said...

Siapa yg tak tahu pasal si Wani ni suka guna nama org besar2, kami dah arif dah. Tanyalah exco WP tu, siapa yg suka dia jadi SUK situ? Suka main banyak kolam, kalau boleh semua kolam dia nak celup.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
WILAYAH KINI said...

Kami harap, pihak - pihak yang menulis komen dapat memberikan pandangan yang membina dan janganlah mengaitkan nama orang - orang tertentu dan Wilayahkini mempunyai hak yang sepenuhnya untuk tidak menyiarkanya.Sejak dulu lagi kami tekankan berkongsilah pandangan yang lebih bermoral.Salam

Anti caci said...

saya setuju. harap orang akan berikan komen yang bernas dan bermoral, bukan nyer mengkondem seseorang individu itu.

cuba kalau orang komen atau caci kaum keluarga awak, awak boleh tahan ke? hidup ibarat roda, hari ini hari dia, esok mungkin hari awak dicaci..

Pu3 Lembah Pantai said...

Semalam Pu3 UMNO Msia ada buat Mlm Berbuka Puasa bersama Anak Yatim di PWTC. Saya berkenalan sendiri dengan Fatim ni. Cukup peramah & senang didekati. Dia memang cantik dan tidak sombong. Tidak pulak saya nampak Seri Wani disitu, mungkin pergi ke function lagi satu yang mana ada byk nama2 besar disitu.
Apa apa pun kami sokong Fatim dan sokong beliau jika dia jadi bertanding Exco Msia. Dia memang layak.

piut panglima kasim said...

utk kak fatim & seri wani...slamat bertanding. masing2 ade kelebihan yg blh kita sama2 gunakn utk memajukan UMNO itu sendiri...yg menang kuatkan semangat & usaha, yg kalah teruskn sokongan & sumbangan agar kita terus maju

pemuda jiran said...

lawa la fatimah ni ek....

setiawangsa said...

ape lawa lawa dia makwe aku tahu tak....

Mr said...

Salam perjuangan!
Selamat berpuasa!

Ini bukan untuk untuk memilih ratu cantik! ini adalah pemilihan ketua puteri untuk Bahagian yang satu-satunya BN dan UMNO berkuasa di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur! Pilihlah calon yang terbaik! dan mempunyai aspirasi perjuangan akar umbi dan boleh didekati !!! Rakyat semua melihat telatah warga UMNO!

Adik Pu3 said...

bukan salah kak Fatim kalau dia lebih cantik dari Kak Wani... dah secara kebetulan orang nya begitu. Jgn lah pasal dia cantik, terus je nak kata melaram lah, nak mengorat lah dan sebagainya. Orang nye yang perlu kita dekati, tak kenal maka tak cinta.

puterispywp said...

assalamualaikum..kpd pu3 setiawangsa tahniah kerana bertanding demi mencari pemimpin yg bole memimpin kerana UMNO bkn kerana "Glemor dan Publisiti Murahan". Kalau Glemor dan kaya sekalipun dgn Puteri2 Cawanganpun menyombong dan berlagak buat ape??Sedarlah "Datin Siti Fatimah" Puteri Bahagian pn xpandai nk jaga ni nk jd Exco Pu3 M'sia??Hancur Pu3 nnt!!Seri Wani??Jgn Pura2 baik..buat baik biar ikhlas..jgn dpn tunjuk baik belakang org buat org mcm hamba!!Nk jd ketua bkn kene bezakan jwtn seseorg..dan jgn nak maki2 org tak tentu pasal..manusia ada hati dan perasaan juga!!

Tahniah! Razmalina asl dr pu3 wangsa maju..pecah kwsn dn sekrg(Exco Pu3 Bhgn Setiawangsa dn Ketua Pu3 Cwgn Menara Seri Jati) yg akn bertanding Ketua Pu3 Bhgn,semoga sikap rendah diri anda dn sikap jujur anda Allah(s.w.t)memberi Kejayaan Pd Org yg benar dan ikhlas..
Semoga Berjaya! kepada Siti Maimunah(Mai),(Ketua Penerangan Pu3 Bhgn Setiawangsa dn juga ketua Pu3 Cwgn jln Pahang)yg akn bertanding jwtn Naib Ketua Pu3 Bahagian yg dahulunya Exco Pu3 Titiwangsa(2003-2004).Ada tak kenal mereka berdua ke?PERJUANG UMNO DAHULU BERJUANG PAKAI LAMAN WEB KER?

PIKIR2KAN LAH..
Semoga Tuhan itu Menyebelahi Org2 yg Benar..Amin!!

mau kan kebenaran said...

amin jugak lah dekat engkau. aku rasa baik engkau je yang bertanding. Komplen orang kau pandai, cubalah test power bertanding. Jgn cakap je lebih.

Dah memang orang tu cantik, ada duit, alhamdulillah lah patutnya kita panjat kan doa. Ini kau maki pemberian tuhan, sungguh tak bersyukur kau kan. Ini ke penyokong puteri? Kalau kau tak ada pun, Puteri tak rugi apa pun.

puterispywp said...

assalamualaikum..kpd pu3 setiawangsa tahniah kerana bertanding demi mencari pemimpin yg bole memimpin kerana UMNO bkn kerana "Glemor dan Publisiti Murahan". Kalau Glemor dan kaya sekalipun dgn Puteri2 Cawanganpun menyombong dan berlagak buat ape??Sedarlah "Datin Siti Fatimah" Puteri Bahagian pn xpandai nk jaga ni nk jd Exco Pu3 M'sia??Hancur Pu3 nnt!!Seri Wani??Jgn Pura2 baik..buat baik biar ikhlas..jgn dpn tunjuk baik belakang org buat org mcm hamba!!Nk jd ketua bkn kene bezakan jwtn seseorg..dan jgn nak maki2 org tak tentu pasal..manusia ada hati dan perasaan juga!!

Tahniah! Razmalina asl dr pu3 wangsa maju..pecah kwsn dn sekrg(Exco Pu3 Bhgn Setiawangsa dn Ketua Pu3 Cwgn Menara Seri Jati) yg akn bertanding Ketua Pu3 Bhgn,semoga sikap rendah diri anda dn sikap jujur anda Allah(s.w.t)memberi Kejayaan Pd Org yg benar dan ikhlas..
Semoga Berjaya! kepada Siti Maimunah(Mai),(Ketua Penerangan Pu3 Bhgn Setiawangsa dn juga ketua Pu3 Cwgn jln Pahang)yg akn bertanding jwtn Naib Ketua Pu3 Bahagian yg dahulunya Exco Pu3 Titiwangsa(2003-2004).Ada tak kenal mereka berdua ke?PERJUANG UMNO DAHULU BERJUANG PAKAI LAMAN WEB KER?

PIKIR2KAN LAH..
Semoga Tuhan itu Menyebelahi Org2 yg Benar..Amin!!

sokong said...

kalau pun sesiapa nak buka laman web ke, blog ke, itu dia punya suka lah. Sah sah dia celik IT, bagi yang tak celik IT, pegi lah Berjuang guna duit ke, minum kopi ke, apa ke yang patut.

Yang kau susah tu kenapa? Aku cadang, baiklah ko jadi kempen manager si Razmalina dan Siti Mai tu. Kau suruh saja Wani & Fatim tu tarik diri. Biar Pu3 Setiawangsa di pimpin oleh 2 orang yang kau sanjung tinggi ni. Kalau kau dapat buat itu, aku akan sedekah kambing sekor kat masjid.

Jgn cakap tak serupa bikin. Cermin dulu diri tu, baru nak judge orang lain.

Ketua Spy said...

Kau ingat aku tak kenal siapa kau. Setakat bertopengkan gadis dibawah lindungan kaabah tu tak payah lah nak cakap orang lain cacat itu cacat ini. Diri sendiri tu kena cermin dulu, jangan nak poyo.
Ini forum bercerita dan memberi maklumat terkini apa yang berlaku di sekitar WP, bukan nya suruh engkau bezakan cantik dan tidak cantik. Kalau letak gambar, barulah kau orang dapat tengok muka individu itu, kalau tak letak sibuk pulak suruh WP dapatkan gambar.
Kita disini nak bertanding dengan sihat, tapi kalau dapat komen poyo dan perangai macam engkau ni, ibarat nila setitik habis susu sebelanga. Bawa bawa lah susun strategi calon calon yang kau nak kempen tu. Jangan buang masa engkau dan masa kami yang membaca komen tak bermoral dari engkau.

selamat hari raya
(i know who you are, watch out!)

Jurufoto said...

WP moderator.. bagi mengelakkan caci maki, baiklah awak buang aje gambar diroang nih. Letak salah, tak letak salah. Bila letak orang keji, baiklah tak letak.

adik said...

tersedak sedak dua dua calon nih... ataupun yang lagi best, admin letakkan gambar razmalina & mai juga.... barulah best

nak ke, nak ke?

Juri said...

Dengar dengar di Setiawangsa bertanding 4 penjuru... jeng jeng jeng

Wanie & Fatim
Wanie & Razmalina
Razmalina & Siti Maimunah
Fatim & Tina

all the best, bertandinglah secara sihat

kakak said...

bagi sesiapa yang berkempen untuk sesiapa diatas, berkempen lah dengan cara yang baik, terpuji, bermoral dan berhemah.

Jangan masukkan element element hasad dengki didlm forum ini. Malulah sikit dengan pembaca2 budiman nih..

kakak

Anonymous said...

Assalammualaikum wbth..
Wah!1st time la tengok comment pu3 setiawangsa.macam2 hal kan.sian kat calon2.saya akan tetap menyokong pada siapa yang menang kerana bagi saya..kami akan kehilangan Ketua Puteri Setiawangsa sekarang ini iaitu Roziana Osman.pemimpin pu3 yang senantiasa act cool...tak macam yang calon2 tengah hangat berkempen ni.ada yang jenis kelam kabut..macam semua benda la dia tau..ada yang vogue terlebih..dan dia ingat dia kaya semua orang pandang.kalau kaya budi perkerti dan kaya dengan ilmu agama tak pe la jugak..ada yang jenis terlebih over confident bila bercakap.kekadang salah situasi dia nak serious.ada juga lidah macam biawak.sebelah sini cakap lain..sebelah sana cakap lain.elok tukar je bahagian..bukan dulu pernah apply ke?ye la..senang nak nak bersama dengan tersayangkan..dan ada yang terlebih over confident kerana ayah angkat orang bahagian.aduh!pelik sungguhkan..ini la namanya politik.bagi saya kan..banyak2 calon kat sini..saya tak berapa berkenan langsung dengan puan siti fatimah.dia pernah berkata pada pu32 setiawangsa.."korang kena vote kitorang(fatim,tina a.k.a zack and wani..masa tu wani tgh geng with fatim n tina la..)cuz kitorang ada duit.." wah..bangga betul bila bercakap.kalau hantar Badan Pencegah Rasuah (BPR) agak2 diorang ni kena soal siasat tak??.lain kali bila berkempen jangan bangga diri macam tu..rezeki pun datang dari Allah.kalau la rezeki tu ditarik balik oleh Allah..tah macamane la nak menjawab kan..dah la datang kat cawangan org macam samseng.siankan..tapi takpe..setiap manusia ada kesilapan.dan bila tersedar betulkan la..kita ni hidup di dunia hanya sementara.saya pun ada kesilapan..mohon maaf di bulan yang mulia ini..maafkan saya kerana statement di atas ini ada berat sebelah..tapi ini pandangan individu saya..kalo tak bole terima comment saya..apa guna nak jadi pemimpin.jangan melatah dengan comment2 dalam blog ni.sebab comment ni la yang patut dibuat sebagai satu cabaran untuk menempuh rintangan dalam politik..ni baru orang biasa2 yang comment.belum lagi Menteri2 yang lain memberi comment.

Kereta kancil said...

dah kalau itu kereta yang kedua2 calon fatim & wani pakai, takkan pasal nak bertanding diorang kena beli kereta bukan mewah kot? Lu pk lah sikit adik puteri oiii.

kereta kancil said...

dah diorang tu berkarier, sah sah lah gaji pun bagus, kerja pun bagus, boleh lah menikmati kesenangan. Yang engkau tu dengki tu kenapa, kenapa masa belajar dulu suka ponteng sekolah, bila dah kurang berjaya, ko dengki pulak kat orang yg lebih bernasib baik. Panjatkan doa, supaya diorang ni boleh tolong korang satu masa nanti. ini asik nak kondem 24jam. Kau takde kerja lain ke?

puteri baru said...

Saya puteri baru tapi sudah dipanggil bersuaikenal dengan calon2 ni. Yang saya hairan, bila saya melihat nama2 yang bertanding seperti diatas, kenapa kak wani selalu dtg seorang diri, manakala calon naib nya Razmalina datang bersama calon naib nya juga si Mai. Maksud saya, si Razmalina ni tak yakin ke bergabung dengan Wani hingga dia kemana2 bersama Mai?

Tolonglah, hairan lah

Anonymous said...

tak ada ke gambar razmalina & maimunah?

WP tolonglah siarkan gambar, nak gak tengok

Puteri Titiwangsa said...

calon kena berani tayang muka.. jgn nak selindung belakang tudung atau berselindung dibelakang bapak angkat ke, bakal bapak tiri ke..

Mr said...

macm nilh... kalu betul semua nie hebat.... maka perlulah semua tunjulkan diri!!!!
kat permatng Pau hari tu, siapa yang turun...
Pemuda di setengah negeri lain, sampai ada yang kena tahan bas di permtang pauh...
sudah lah, umno hanya menang berapa kerat diWilauyh. kalau Wilyah ni negeri, UMNO dah jadi pembangkang dah.....
walaupun sy bukan dari UMNO WP, tapi insaflah UMNO skrg sudah dihujung tanduk...
nasib bangsa kita, agama yang perlu dibela... jadi semua pilih lah yang betul sesuai ngan aspirasi politik masa kini. akar umbi...
yang boleh buat keje...
pilih yang tu.....fitnh2 dn kata mengata nie, trend politik yang dah x diterima rakyat dah.buat rakyat makin menyampah ada lah.
ataupun semua clon masuk dlm pertandingan debat! boleh semua nilaikan dari segi knowledge dan hala tuju.

pu3 setiawangsa said...

saya setuju....

puterispywp said...

Assalamualaikum..wahai puteri2 Setiawangsa..saya ahli pu3 titiwangsa yg dah lama kenal dgn wani,fatim,razmalina dan mai..dr kursus pilihanraya thn 2003..dkt hotel seri m'sia bagan lalang..kalau tak silap..fatim dan team dia mmg masa 2 tak pernah nmpk pn..kalau kata org tak kenal siapa razmalina dan mai tak kenal tu tak ada masalah apa2pn..yg penting org tau dia buat kerja..kita jgn menilai seseorang itu dari sikapnya masa nak bertanding baru nak tunjuk rajin dan buat permurah hati..kenapa nak bertanding baru nak buat itu lah ini lah..masa dulu ada buat tak??
setahu saya..wani asalnya team up dgn fatim..last minit fatim keluar dan lawan wani..kenapa tak sepakat ye??nampak sangat gila jawatan..kabar2nya razmalina dan siti maimunah dapat pencalonan dari puteri cwgn..maksudnya ada org yakin pd dia org berdua..tapi kenapa wani calonkan razmalina sebagai naib??razmalina tu tau ke?kalau razmalina selalu berdua dgn mai 2 maksudnya dia dia org 1team la..kenapa nak dgr org lain punya cerita??tapi yg saya dpt maklumat dr semua bahagian..bhgn setiawangsa ni team wani & fatim dl team samseng??mentang2lah puteri cawangan kbanyakkan baru2..
kita ada agama..buat cara org ada agama..
biar lah siapa pn yg nak bertanding..kaya ke miskin ke janji niat dia btl..Allah tu maha mengetahui..kite jangan pandang pd harta..kerana pentingkan kebendaan lah UMNO makin kini makin suram..dan PKR makin berleluasa..tanya dengan fatim,wani,mai dan razmalina tu dia org tahu perlembagaan UMNO tak??kalau setakat perjuangkan nama dan kepentingan baik tak payah.
tak kira dia ank siapa..ank angkt siapa..asalkan dia tau tggjwb sebagai ketua penerangan puteri bhgn..ayahnya DR. Sharizan dan maknya dia tahu anak dia buat apa...
jgn kacau peribadi org kalau tak nak peribadinya tersebar luas. semua rahsia PU3 bahagian dalam poket saya..tak kira lah rozie,wani, razmalina,fatim,mai,ajeck,sam,olyn..
jadi tak perlu kaitkan peribadi org.ingat lah..setiap manusia di dunia ini Allah tau akn niat di dalam hatinya..
Pikir2kan lah

Puterispywp
(i know who i'm..alwyz watch out)

pu3ctTot said...

ct tak paham kenapa korang nak kutuk2 k.fatim??? 4 me,k.fatim tu LAYAK sgt2.ct ade la ikut serta program2 anjuran dia ok je.takde yang tak elok pon.dia baik dengan sume org.ramah.bukan skrg je la..mungkin kalian kena kenal dia btol2 dulu baru boleh komen tentang dia..Untuk k.Fatim, teruskan perjuangan!!!!! Hidup K.FATIM...

Anonymous said...

Wahai Cik Spy...
Setakat kalau ko nak bagi komen pasal orang punye cantik lah, kaya lah, apa2 lah... baik ko jgn buang masa pembaca kat forum ni.
Sekarang ni musim berkempen setelah diberi pencalonan. Kalau tak ada pencalonan, tak adalah mereka2 ni berkempen untuk meraih untuk what not.
Pasal sepakat ke tak sepakat tu, ko tanya lah sendiri dekat Fatim or Wanie tu, kan senang. Kalau kau kata Razmalina & Mai tu 1 team, yang si Razmalina pegi gatal2 nak jadi Naib si Wanie tu kenapa? ada ko pergi tanya dia? Keliru ke dia?

Pergilah puaskan hati kau tu yang tak duduk diam nak melaser orang je di bulan puasa ni.
Suka hati engkau lah nak undi Razmalina ke, Mai ke..
Pasal semua rahsia dlm poket kau, aku dah dengar lebih pada poket.. siap kata rahsia semua ada dlm seluar dalam dia pun ada... itu kerja orang2 yang dah tak ada kerja. Dia nak sumbat macam2 dlm seluar dlm dia, tu pasallah dia simpan dlm tu.

(eloklah kalau kau tau siapa diri kau tu!)

Anonymous said...

ooiii dahsyat ko BUN...

Anonymous said...

BUN BUN TAKDE KOJO KER,

Anonymous said...

Pasal BUN tu suka ngekor ekor puteri2 situ

Anonymous said...

fatim n wani adalah org yang berbeza, walaupun si fatim ni tak menutup aurat nyer tapi hati nmyer baik , tak semua yang pakai tudung tu baik kan ,, kadang2 org yang pakai tudung ni lagi dasyatttt busuk hatinyer harap saper yang menang nanti jagn la ada yang pilih bulu atau berkroni macam 4 tahun lepas, saper tak tau si wani ni jenis pilih bulu,, kita yang kerja teruk2 pun tak dipandang saya dah lama tak lepaskan aper yang berbuku di dalam hati nasib baik ada blog ni boleh gak ler melepaskan aper yang tak puas hati,, isu bekroni dalam politik ni tak patut di jadikan trend kan ... dan saya harap kalau fatim menang dia akan membawa pembaharuan dalam puteri setiawangsa, saya yakin fatim akan menang sebab dia adalah calon yang berkaliber, cara dia bawak diri pun nampak ciri2 leadership, dari segi pakaian, bercakap, beramah mesra ,, kan bukan macam puteri yang dulu tu dah lah tak cantik berlaga sombong bodoh pulak ! rasa bila dia nak lepaskan jawatan tu aku lah makluk tuhan yang paling suka sekali ,,fatim layak 100% sebab sikap n yer yang terbuka, dahn tidak menunjukan kan yang dia seorang ketua, boleh bergaul mcam kawan2..KP yang dulu tu hampeh! asyik nak org hormat kat dia ! tapi dia langsung tak hormat kan org ! dan akhir kata dari saya untuk G2 setiap cawangan mari kita ramai2 undi FATIM!!!!!! biar padan muka org yang berkroni tu keluar dari bahagian !!!!!!!!!!!!!!!!!
hidp FATIMMMMMMMMM!

Anonymous said...

fatim n wani adalah org yang berbeza, walaupun si fatim ni tak menutup aurat nyer tapi hati nmyer baik , tak semua yang pakai tudung tu baik kan ,, kadang2 org yang pakai tudung ni lagi dasyatttt busuk hatinyer harap saper yang menang nanti jagn la ada yang pilih bulu atau berkroni macam 4 tahun lepas, saper tak tau si wani ni jenis pilih bulu,, kita yang kerja teruk2 pun tak dipandang saya dah lama tak lepaskan aper yang berbuku di dalam hati nasib baik ada blog ni boleh gak ler melepaskan aper yang tak puas hati,, isu bekroni dalam politik ni tak patut di jadikan trend kan ... dan saya harap kalau fatim menang dia akan membawa pembaharuan dalam puteri setiawangsa, saya yakin fatim akan menang sebab dia adalah calon yang berkaliber, cara dia bawak diri pun nampak ciri2 leadership, dari segi pakaian, bercakap, beramah mesra ,, kan bukan macam puteri yang dulu tu dah lah tak cantik berlaga sombong bodoh pulak ! rasa bila dia nak lepaskan jawatan tu aku lah makluk tuhan yang paling suka sekali ,,fatim layak 100% sebab sikap n yer yang terbuka, dahn tidak menunjukan kan yang dia seorang ketua, boleh bergaul mcam kawan2..KP yang dulu tu hampeh! asyik nak org hormat kat dia ! tapi dia langsung tak hormat kan org ! dan akhir kata dari saya untuk G2 setiap cawangan mari kita ramai2 undi FATIM!!!!!! biar padan muka org yang berkroni tu keluar dari bahagian !!!!!!!!!!!!!!!!!
hidp FATIMMMMMMMMM!

Anonymous said...

BUN NI BATU API !!! BUN HENTIKANLAH KUTUKAN KAU YANG TAK BERNAS TU !

puterispywp said...

Assalamualaikum pu3 Setiawangsa..
makin lame makin panas forum ini..kenapa marah-marah??dalam hidup ini kita harus bersabar dan jangan cepat melatah dengan kritikan puteri2 bahagian ataupun orang luar..kenapa harus berbahasa kesat??saya suka btl lah dgn terutama team fatim ni..semua hati cpt panas..mcm mana nak jadi pemimpin mcm ni??
yang terlalu kelam kabut tapi tunjuk pandai pun sesuai ke jadi ketua??atau hanya buat baik dkt ketua cawangan sahaja..dan kipas dato dan datin tapi anak2 buah puteri tak nak jaga dan menyombong??ada yg diam nampak tak buat kerja tapi buat kerja??sesuai ke??ada pula yg suka buat kerja puteri sampai hari cutinya di pjbt umno?bagus ke dia??
semua itu terletak pada puteri2 yg akan mengundi..mcm saya hanya mampu melihat dari jauh perjalanan mesyuarat puteri bahagian setiawangsa nanti..cuma saya berharap puteri setiawangsa tidak akan salah memilih siapakah ketua puteri dan naib ketua puteri akan datang kerana mereka lah yg akan memimpin kita selama 1term (4tahun).lama kan??jangan kita salah pilih ketua sekarang nampak aktiv..lepas menang 1thn sahaja lah tunjuk muka lagi 3tahun nak nampak bayang pun susah.
kita nak memilih pemimpin biarlah kita boleh berkomunikasi dengan baik tak kira di mana tempat dan waktu..kepada puteri2 baru, perhatikanlah calon2 ini..jika kita selesa dengan orang itu pilih lah yang terbaik..Insyaallah di bulan ramadhan dan di bulan syawal ini..Allah s.w.t sentiasa berpihak pada org yg benar,baik,ikhlas,jujur dan telus dalam setiap perbuatannya.
Allah juga maha melihat setiap perbuatan umatNya di dunia dan akhirat.
masing2 ada kebaikkan dan juga keburukkan..kita hanya umatNya yg tak lari dari membuat kesilapan..cuma pilih lah pemimpin yg mampu memimpin kerana UMNO..bukan kerana kepentingan jawatan atau kerana wang..pilih lah ketua yg mengerti akan perjuangan UMNO sebenar..kerana kita perlu mengerti sebenarnya apa yg kita harus berikan jasa bakti kita pada UMNO..bukan kita persoalkan apa yg UMNO boleh beri pada kita?
masih ada bakal pemimpin dlm puteri setiawangsa yg pernah sama-sama pernah mengalirkan air mata kerana mengenangkan perjuang bangsa dahulu yg bermati-matian kerana hendak menyelamatkan negara dan anak dan isteri mereka.ada kita kenang akan jasa mereka??tidak!kita lupa akan apa yg ingin kita perjuangkan..carilah perjuang kamu..tanya lah pada mereka akn pengalaman mereka dan apa yg akan mereka berikan jika memegang jawatan??kerana dia ada bersama kamu semua..carilah.
Plikir2kan lah....

Puterispywp
(aku tahu kau juga siapa)

Anonymous said...

ape kes nie?owg lain yg nk bertanding,owg lain nk MENCAPAP gak ker...setakat SITI FATIMAH AMIR @ FATIM @ DATIN FATIM 2.,,x yah ler..Dlu dok dkt flat SAN PENG,,mcm2 ader citer....

Anonymous said...

aku pn x phak mne2...tpi klu bleh bertanding ler cara yg sht... jgn hnye nk MENCAPAP ( mencari publisiti murahan)jer...kte cari ketua yg bleh memimpin org bwhn kte,,yg bleh buat kje,,,yg bleh berkongsi pendapat dgn org bwhn..open minded..yg ader ciri2 pemimpin.. renung2 kn lah

Anonymous said...

"dah diorang tu berkarier, sah sah lah gaji pun bagus, kerja pun bagus, boleh lah menikmati kesenangan. kete kancil" bkn kte owg dengki...tpi kami yg tau saper dowg x nk bkak citer dr mne dowg dpt duit..smua tau TPI kami xmau bkak SBB bleh wt kn saper yg da kawin cerai n maybe x dpt nk adap dunia luar lg..kami masih ader belas kasihan..
zper la... wt ape yg ptut.. TUHAN sentiasa ader dgn hamba NYA yg benar

Mr said...

suroh jer berdebat!
macamna, setuju???..
tgk halatuju, knowledge dan dlm debt buktikan kejayaan yang pernah dibuat...
org skrg nak tgk fakta...
kalau tak nanti, mcmana nak
berhadapan dengan pembangkang yang kaki auta!!!!

Anonymous said...

btul 2 MR..lg pn bkn pembangkang yg kaki auta TPI sbnrnya group sndri yg kaki auta...jgn gne taktik kotor...x berkat ape yg dikerjakan nnt... jgn dpn owg mulut manis tpi blkng peel x ubah mcm *&^%$(*

Anonymous said...

btul 2 MR..kte soh jer dowg berdebat.tnjukkan kehebatan masing2..n x yah lg nk berlakon dpn owg...kte smua tau sape "DATIN FATIM" & WANI...x yah nk selindung lg ler..

Anonymous said...

emmmm... SAY NO TO FATIM!!!! NEVER EVER VOTE for this lady. ishkkkk... ishkkkk... memilih org sangat bila nak berkwn. (nak yg kaya n cantik) bukan ciri seorang ketua or naib ketua yang kita mahu. perwakilan lebih tahu dia mcm mana...

erkkkk... Razmalina? garenti boleh buat kerja, merendah diri and very open minded person. pelajaran ada n kerja pun ada... paling penting boleh buat kerja. Selamat bertanding!

seri wani... kadang- kadang ok! kadang- kadang lansung tak ok... selalu lepaskan diri. boleh wat kerja? tak pasti coz jarang nampak dia wat kerja sgt.

mai... she too young to be our leader... its time for you to learn and take your time. may be one day know know you can be ketua puteri bahagian setiawangsa...

eh nape tak mention nama sam n tina sekali?... bukan ker both of them pun bertanding jawatan ketua n naib puteri bhg?.... nampak sgt smeua ni propaganda jer...

Anonymous said...

uiks!sape komen 2???ada betul gak cakap ko yang ats ini yer..
fatim??dia mmg memilih bulu...nak berkepit dgn Datin2 jer...(Kipas lebih).(Fatim: "i manager u tau")kene ker mcm 2 Datim fatimah Amir oooiiii...nak berkempen pn bawak ketua puteri Bhgn lain sapa yer??bhgn seputih kan??dah tak reti bercakap ke Manager??cakap bahaso nogori ekaw roti ler..

Wani??pandai berlakon..boleh jadi pelakon wanita terbaik la dalam cerita "Air mata Naib Ketua Puteri Bahagia"..ganti cerita "air mata ibu"..kdg pelik mcm kuat agama..tapi tak tahu agaknya Tuhan 2 sentiasa melihatnya yg pandai menipu!..sudah2 lah 2 wani ooii...

Razmalina??dia mcm ketua puteri bhgn sekarang..relax jer..tak beza2 kan org...walaupn nampak dia pendiam..org akan ingt dia sombong..tapi dah kenal dia tahu lah dia baik orgnya...tak pernah bezakn taraf dan kedudukan..biase lah org dah biasa senang xbelagak dan sombong mcm yg dok flat samping 2..dan dl2 pakai kereta kancil tu....
Mai??dia muda ker?24thn..org lain da ada ank sorg nk masuk 2org dah...kenapa ketua puteri bhgn Batu jadi ketua puteri mase umur 24thn ye?kenapa dia tak boleh ke??baru jer nak bertanding naib ketua puteri bhgn..bkn terus ketua pu3 pn kan??rase2 dlm politik ni xkire umo...yg penting dia tahu buat keje...dan tahu perlembagaan..btl tak??.......

jgn msyrt cwgn..mase bace cai wakil puteri bhgn lak cakap sokong2...(wani & fatim)..wakil mana boelh bersuara beb..tak baca buku perlembagaan ke cik kak ber2 oii..??dah tua2..mcm wani,fatim,ajack,sem tu semua tau ke buat keje??cube bagi wat keje mengelupoh x mengelupoh..
letih la dengan lakonan wani & fatim ni..kita buat cerita baru nakk tak semua???
upzzz...lupe pulak nak popularkan nama sam & ajeck..korang berdua g kempen bawak ketua pu3 seputih gak ker??bkn korang "rapat" ker?mesyuarat nanti jgn lupa pakai bj kurung..jalan 2 kasi kepit skit..yer masayu n tina...
tp tak ape..selamat bersidang setiawangsa..bertanding cara sht..jangan marah dengan komenku ini,saja nk provok lebih..panas x panas!!..

Dato' Shuib.

Anonymous said...

sekurang2 nya dia dari satria, kancil & wira (at the same time), now pun korang tau dia bawak apa, ada lah jugak peningkatan hidup, ko ado?
setakat nak kutuk orang baiklah duduk atas tikar sembahyang, doa2 kan diri tu supaya diberi sinar cahaya.
tak penah pulak aku dengar dia dulu duduk sanPeng tu... tapi kalau pun iya, sekurang2 nya ko tengoklah mana rumah dia sekarang... ko ado? orang tu ada jugak kemajuan...
insaf lah weiii

Anonymous said...

penting ke nak jadi ketua ni kena pakai kereta jenis apa? rumah diflat or teratak mana? penting ke semua tu?
Jenis apa pun kereta yang diorang pakai, itu dah kemampuan or rezeki diorang, rumah jenis apa yang diorang tinggal itu dah ketentuan diorang ... yang ko asik dengki ni nape adik berlindung dibawah dilindungan kaabah oiiii...

berani hidup semula ko guna nama shuib kan... hahahah

Anonymous said...

masin mulut ko, insyallah Datin or Dato lah dia tu kot.. hahahaha

Anonymous said...

kak wani kau tu bukan kurang hebat nya tu ... laki pun bisnes multilevel, masyuuukkkk
dia sekarang kempen solo gila gila.. sure boleh kautim ngan korang yang nak suruh dia belanja apa apa ke.. sekarang ni lah patut mintak

KC Setiawangsa said...

fyi, fatim doesnt need a cheap publicity.. even she's well known compare to both rozi and wani. She mingles with all KC unlike those 2.
We know her since back then when she was Dato Seri's PA.
All the best to Fatim.

Menang tak menang, belakang kira... we know you

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Siapa-siapa lah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Pemblock said...

wahai puteri2 yang nampak manis appreance nyer... cuba cuba la berhemah bila ber public forum macam ni, kan tak pasal pasal komen anda sudah di removed oleh administrator. Sure mulut korang yang laser & tidak mencermin kan seorang 'puteri', baik jadi 'pelampau'..

kalau banyak sangat nak komen, make sure diri tu dicalon orang,baru puas hati kan..

x sokong mai and razmalina said...

kesian ye ko penat penat sokong razmalina dan mai tapi kesian kagi kat dia orang berdua sebab kat tempat sendiri pun tak dapat nak calon nama sendiri mungkin tak tahu baca cai kot sebab terlalu pandai sanggat dalam berpolitik kah kah kah macam ni ke pemimpin setakat di cawangan pun tak boleh nak control kalau kena jadi ketua cawangan ....... mampus tergolek golek aku ingat

kawan paklah mat said...

apalah korang nak kan mai and razmalina 2 aku tengok taklah aktif mana si razmalina ni mana satu ye nak jadi ketua ke atau naib sebab kalau dia berganding dengan wani apasal dia berkempen dengan mai , kesian kak wani terkapai kapai bersendirian tapi kak wani nie berapa banyak kolam pulak dia nak ......... si razmalina, apa hal dia ni tahu politik ke tak? belum jadi pemimpin pun tak tahu nak buat keputusan pada diri sendiri , macam ni ke contoh PEMIMPIN kita buang razmalina and mai x layak nak jadi pemimpin memalukan Dato Seri Zul

pu3spywp said...

akhirnya setelah aku berjumpa kak Fatim and geng baru aku tersedar dari koma rupa rupa kak fatim chill aku telah menyokong kak fatim mulai hari ini ....... HIDUP KAK FATIM HIDUP, MAAF KAN ADIK SELAMA INI MENCURIGAI KAK AND THE GENG LOVE KAK FATIM

pu3spywp said...

akhirnya setelah aku berjumpa kak Fatim and geng baru aku tersedar dari koma rupa rupa kak fatim chill aku telah menyokong kak fatim mulai hari ini ....... HIDUP KAK FATIM HIDUP, MAAF KAN ADIK SELAMA INI MENCURIGAI KAK AND THE GENG LOVE KAK FATIM

KC Setiawangsa said...

ha macam tulah, kita berdamai je lah... hahaha

selamat hari raya

Anonymous said...

saper kte yg nk buang owg ske2 ati???
pk ler sndri..2 smua hak pengundi..nk vote @ x..aku sbgai slh sowg pu3 pn hnye leh tgk dr jauh jer..aku just nk nasihatkn jer la..kte smua ader akal,bleh pk mne baik mne buruk...jd bertanding ler cara sht..jgn smpi nnt ader yg wt cara lain lak...HIDUP PUTERI MALAYSIA

Anonymous said...

gadis dibawah lindungan kaabah?? slh ker klu sowg manusia 2 nk berubah, lbh2 lg ke arah kebaikan..nie ler owg melayu..x leh tgk org sndri berubah(ader peningkatan) idup ckit,, ader jer yg x kena..jgn ader sifat dengki pd owg..x slamat idup nnt..sedar2 ler yg kte nie makin tua..amal ibadat kena kukuh.. RENUNG2 KN LAH WAHAI PUTERI2 KU..

Anonymous said...

sekurang2 nya ader niat tuk berubah..
bkn dibwh takuk yg lame jer.. Renung2 kan lah smua wahai manusia..

Anonymous said...

bagus lah kalau ko dah sedar... alhamdulillah

sahabat dari cheras said...

assalammualaikum semua,saya nak tergelak tengok komen komen dari puteri setiawangsa ini, kelakar pun ada pelik pun ada. Kebanyakan nya sibuk tentang siapa yang kaya siapa yang cantik dan siapa yang samseng.Saya mengenali wanie, fatim, ajack and sam dari program2 yg dianjurkan oleh puteri wp, saya suka berkawan dengan mereka kerana mereka ni kelakar dan sentiasa menceriakan bila ada, terutama fatim, ajack n sam , dan mereka ini selalu akan bergaul dengan semua puteri dari bahagian lain erti kata lain banyak kawan lah.....tapi bila sebut nama Razmalina and mai , sorry bebanyak saya langsung tak kenal.Mula kenal mereka dari prog di UKM sampai sekarang kalau jumpa dari jauh mesti nak tergelak , ada je lawak dan kemesraan dari mereka bertiga ini.Selamat maju jaya buat fatim & ajack@tina semoga kamu berdua berjaya,walaupun saya dari bahagian lain saya akan doakan u all berjaya didalam pertandingan ini.Kalau org kata kita samseng x mengapa kerana kita mempertahan kan maruah group kita ,mcm ini lah kita mahu supaya pu3 tidak boleh dipijak oleh orang luar.Megenai kaya saya bersyukur sekurangnya ada dari bangsa kita sudah berjaya terutama dari golongan puteri......manusia selalu mcm ini ya bila ada dari gologan mereka berjaya pun mereka cemuh kalau meskin dihina pula..... apa apa pun kami dari Cheras sentiasa memberi sokongan kepada fatim, ajack & sam......Gud Luck ye calon

den pilah said...

salam, fatim, ha ha ha akhirnya dapat juga aku mencari ruang untuk membaca blog wilayakini.wah hebat jugak ye komen dari setiawangsa.den bango ngan ko ct kau dah berjayo ruponyo ko tak kabor pun ngan den. dulu kito samo samo pakai satria yo skr den dogar kou dah ado banyak keto boleh lah den pinjam 1.x po ct den konal ko , ko mmg org yg bersemangat tinggi, bercita-cita tinggi memang patut ko berjaya.biorlah org nak kato apa ti yg penting org yg rapat ngan ko tahu sapo ko, yo.ko mmg org yg ada wawasan patutnyo meko bangga lah ckit ada golong pu3 mudo yg berjaya dari usaha mrk sendiri ini tidok comburu lak, inilah org melayu kito. ko bertambah cantik skg sbb tu ada org jelous yo.den ucapkan ko berjayo bersamo pasukan ko 2, ko memang layak ti, biar apo org nak kato ko memang layak..........

pu3 sec 10 said...

SIAPA RAZMALINA!!!!!!!!!!!!!!!!!,SIAPA SITI MAIMUNAH.......X KENAL .....SITI NURHALIZA , SITI FATIMAH AMAT AMAT LAH TERKENAL......seriwani pun kenal tapi terkenal dengan kepura-puraan NYE yang suka mereka reka cerita untuk TERKENAL , maaf ye......

ADIK SETIAWANGSA said...

SOKONG KAK CT&KAK TINA,tapi adik rimaslah kak mai selalu ganggu adik paksa adik jumpa dia DIA TAK PAHAM KE DAH NAK RAYA >>>> x suka pemimpin yang mcm ini ada kat SETIAWANGSA tolonglah kalah kan MAI & RAZMALINA ..... HIDUP KAK CT&KAK TINA adik n geng sokong KAK CT&KAK TINA 200%

pu3 air madu said...

memang diorang ni x boleh menang lah dik, ko ni kepoh kenapa siapalah RAZ & MAI tu..... tak popular, lain kali jangan layan je MAI dan RAZMALINA 2... ada paham Selamat Hari Raya

ahli UMNO wangsa maju said...

cantik ye siti fatimah tu ada style la. kenal sangat ngan seriwani tak payah sokong dia pun kami dari wangsamaju memang tak berkenan dgn dia kerana itu lah dia lari ke setiawangsa. politik nya huh.... suka putar belit sampai ex ketua pun tak percaya pada dia tapi terpaksa pura pura baik sebab dua dua pun suka berpura-pura.Tudung pun dah nampak leher sekarang

Geng Fatim said...

terima kasih CHERAS...

selamat hari raya

Anonymous said...

nyampah..amboi-amboi..raya2 ni tak payah lah gaduh2..I boring lah dengan you all ni..mana satu ori ni I geng maknyak putri juga tauuu..

ketua cawangan said...

bersyukurlah akhirnya kita semua sudah berdamai baguslah tu bertandinglah dengan sihat dan damai baru aman dunia ini..... nampaknya group fatim makin lama makin kuat ye saya sokong kumpulan you lah fatim jangan lupa undi i ye :)

Anonymous said...

ko ado?? mcm knal je dgn ayat nie..
bkn korg gak ker yg komen kt cnie.. smua rahsia korg da terbongkar ler.. & yg bkak rahsia korg nie pn bkn org lain gak..ahli terdekat korg gak.. PN SERIWANI SABTU..n 4 PN SERIWANI SABTU...thanks 4 your information..

Anonymous said...

Salam Aidilfitri..maaf zahir & batin.Setelah baca 81 comment ni saya tgk kita ni sebenarnya bukannya nak mengangkat mertabat puteri. SEpatutnya kita generasi baru yang berpendidikan dan disegani tak perlulah memberi komen-komen yang mengaibkan...sepatutnya komen yang membina..dgn itu dapatlah kita dibezakan dengan orang lain. Baru aje satu syawal hari tu mintak maaf..ni dah ngumpat lagi.Adalak berani-berani menggunakan nama orang. Kalau berani dah kutuk-kutuk tu published nama sendiri kan lagi baguih boleh kita tahu berita ni benar ke tak benar....ni bolehlah sekadar berselindung di balik nama..bolehlah sedap gigi nak mengata orang. Lagi lak kita ni dah cermin diri kita ke...yang sibuk nak cakap pasal orang.

Anonymous said...

aloo...ni bun ni hah..wey!aku tarak dalam ini gmbr k....korang tgk je la komen aku ngn org yg korg ingat aku tuu..ish...ini bole bikin den mrh ni...aku ni buta IT...x pyh kutuk2 aku dh...tak do makno nyo....wakakakaka...kpd yg suka mengata aku tu kan..aku ucapkan..selamat sukses dlm ape jua yg korg buat..mak mls msk cmpr nyah! ok geng...adios munchacos...selamat ari rayooo!

Buntal...

Anonymous said...

kpd sedari2 yg ingat aku mengata calon2 KPU3 Setiawangsa..dorg ni dulu kwn seperjuangan aku masa PRU 2004..So mana2 pun ok..lg pun aku rasa msg2 dh ada experience nk mengemudi pu3 stwgsa ni....so..all the best for u all..ingat geng...bertanding la cara sihat..'B.M.W' beb...

(p/s: wey..aku x reti bodek org la..hampeh jek..!bkn dpt ape pun..aku sedar aku ni org miskin..x pyh hina n kutuk aku..sedih mak..nyah!)


yang ikhlas tapi jauh,

Buntal yg suka mbukang...hahahahahaha....

Anonymous said...

salam...selamat ari raya aidilfitri.maaf zahir n batin pd smua PU3 MALAYSIA terutama PU3 SETIAWANGSA..

Anonymous said...

alo..'datin ct fatim' ado sht ker?
sowy r klu slme aku bg komen nie mmg menyakitkn ati ko n group ko..
kim slm kt smua group2 ko..tpi ape yg aku 2lis 2 smua mmg aku tau..bukti pn ader..bkn pkai blasah jer..tpi sbb aku ader 'simpati' kt ko lg..aku wt dek jer la..ape aktiviti mlm ko,,hal umah tangga ko,,hal tepi,dlm n sipi kain ko aku tau.. tpi sbb ko nie owg knal dr luaran mmg owg x kn percaya ckp aku nyer.. tpi aku ader bukti lain.. biase la..ko nie kira baru nk knal dunia sosial katakan...
TAKECARE 'DATIN CT FATIM'

Anonymous said...

kena ingat menjadi ketua ni bukan setakat nak glomour, pakai cantik2 jer, senyum sini skit, sana skit... ia tanggungjawap selama 4 thn. bukan senang. paling penting t/jawap pada parti n kena ingat kerja ini ibadah, kerana Allah. Cuba tanya diri "APA NIAT AKU JADI KETUA PUTERI?"

kalau takat pikir glamour n apa yang boleh dapat daripada UMNO? korang lupakan niat nak jadi ketua.

kesiankan 'pewaris' yang mewarisi parti ini. jgn rosakkan PUTERI yang baru mengenal politik...

saidina Ali RA pernah berkata
"sesiapa yang menjadi pemimpin, maka dia telah meletakkan sebelah kakinya di dalam neraka"

timbang2 kan lah kata2 dia atas... besar maksudnya. terlalu besar t/jawap seorang pemimpin. bagi yang arif tu sure paham maksud ayat kan...

okay... jgn lupa... perwakilan semua, jalankan t/jawap on this coming 12 Oct!!! jom ngundi!

Anonymous said...

kau undilah sapa yang kau nak, kau tak payah nak membebel kat forum nih... yang glamor calon2, bukan nya kau... terima kasihlah kau nak menghangatkan nama2 dio orang nih

Anonymous said...

opppsss dengar ada calon2 buat open house, panggil kawan2 datang jamu selera.. boleh ke??

Kalau WK arif dan boleh tanyakan, boleh ke buat jamu selera nih dlm musim pertandingan? saya musykil jugak, kalau boleh, murahlah rezeki orang yang menjamu, kenyanglah perut orang yang pergi berjamu... kalau salah... errrmmmmm sila call Pejabat Bahagian sikit

Anonymous said...

Selamat bertanding kepada semua calon calon. After all, after semua proses ni kita semua akan buat kerja masing masing. Muka masing masing akan terserempak juga di Pejabat tu....

selamat to all of you

Anonymous said...

Assalamualaikum...
Salam hormat wahai puteri-puteri budiman sekelian. saya melihat di sini puteri-puteri bahagian setiawangsa ini tidak menunjukkan contoh puteri yang baik di peringkat wilayah malah di peringkat Malaysia juga. saya ingin menjawab pertanyaan atau persoalan dari ahli puteri yang mempertikaikan akan jemputan ke rumah terbuka ataupun sebagainya, kerana di dalam perlembagaan UMNO malah di dalam perlembagaan puteri sekalipun tidak ada kesalahan di sisi perlembagaan bahawa jemputan makan-makan untuk sambutan raya tidak di benarkan. melainkan terdapat sogokkan duit atau sebaliknya. kalau hendak di katakan berkempin, memberi duit raya, kuih raya juga boleh di katakan rasuah tetapi itu tidak boleh di pertikaikan kerana adanya perayaan.tetapi jika tertangkapnya mereka yang memberi rasuah dan juga menerima rasuah, mereka akan di sabitkan kesalahan dan boleh di gantung keahliannya.
Jangan bermain dengan politik jika tidak tahu apa itu politik UMNO.
"jangan buka pekung di dada jika tahu kelemahan kita".
Duit tak memberikan apa-apa kepada kita wahai puteri sekelian. Kerana duit segalanya akan hancur begitu sahaja.
Pilihlah Pemimpin yang benar-benar ikhlas ingin memperjuangkan UMNO. Tanya kepada bakal pemimpin kita apa yang ingin mereka sumbangkan kepada Puteri UMNO,bukan dengan memberi wang ringgit ataupun 'Pura-pura baik' untuk meraih undi semata-mata.
ingatlah kita perlukan pemimpin yang boleh memimpin kita selama 4 tahun dan dengan merekalah kita harus berkerjasama. jangan tersalah pilih,belum tentu kita kenal "mereka sekarang mereka akan pandang kita akan datang".
jangan tersalah pilih nanti kita yang rugi.
kepada mereka yang membuat blog ini, betulkan niat anda dahulu kerana Allah (s.w.t) itu maha mengetahui segala perilaku kita. Jangan cari kesalahan orang lain jika diri kita belum cukup sempurna.
Renung-renungkanlah wahai anak-anak Puteriku..


Dari Ayahandamu
(Bahagian Perlembagaan UMNO Malaysia)

Anonymous said...

Maafkan adk kak fatim & kak tina..adk pada asalnya memang menyokong akak berdue sepenuhnya.tp adk tgok walaupun kak razmalina & kak mai tue rajin call..adk nampak ksugguhnnye.Adk xkenalpn kak fatim & kak tina sebelum nie..tp akak brdue selalu buruk2kn dia org berdue..adk tgok die org lbih memahami dr kak fatim & kak tina..
kak wani pn same...walupn lembut bila kite ckp skit nnt die mule mcm xsuke 'n' nk mare kite..kene ke nk mare kak?adk puteri br..adk dah menilai sbtulnye..k.fatim, k.tina & k.wani mmg akak baik gn adk time nk dapat jwtn jerk..adk x leh ler bkerjesame dgn org mcmni..adk pn ade perasaan gk kak..Maafkan adk...

Anonymous said...

i selalu ikut k.wani..n k.wani yg selalu bawa i pegi sana sini..but i rase i nie macam 'kuli' dia lak nak kena arah2 i mcm ni..i pantang d arah2 mcm ni..i confuse dgn k.wani nie..i tpakse je pura2 sokong dia je..u all jgn lupa vote i 4 exco k..

Anonymous said...

bun bun lamo tak dongar citer kau semua org ingat kau nyah yang bagi comment ! nasib baik kau berani mengaku ekk bun! takpelah bun tapi boring gak ler kau taker tak cukup korum rasanya ! dulu mana ada jack sam situ ada bun

Anonymous said...

aku ni sangat baik ngan sam n ajack kira aku ni geng fatim la tapi setelah jumpa dioang hati aku cam bebelah bahagi pun ada gak !hmmm entah lah ,,, anything can happen last minute so sama2 la kita tunggu 12/10 ni ekkk , fatim ni dulu bukanmain sombong ngan aku ! alih2 nak jadi ketua ni sibuk nak berjumpa... tu yang aku tnggah pk kan ni satu undi macam2 leh jadi geng ! aku dah lama kat sana since pru 2004 tapi ado dia kenal aku ??? makna nyer dia memilih org nak kawan !dulu aku jalan depan dia pun tak dipandang nyer hmm nantilah aku pkkan aku rasa si raz ok kot !buat ajack jgn risau gua tetap bagi gua nyer undi kat lu cuma fatim tu aku kena pkir dulu taknak la nanti pas dah menang jumpa pun taknak fatim ni lain benar perangai nyer sejak sibuk2 nak bertanding ni ,, ajack tu dari dulu mmg chill! hidup ajack !

budak nakal-

Anonymous said...

aku tgh pk sama ader nak pegi ket tak ahad ni ???? yelah kita sibuk sangat undi aper yang kita dapa!,, sok 2 dioarang ni jer yang masyuk @pu3 ni ramai kroni tau tak cayo???? lu pikirlah sendiri ! mmg ado esok 2 yang masyuk diorang kita ni dapat aper??? satu sen pun tak dapat nak kempem lobi la sikit ! ni org dantang jumpa ngan minyak keta lagi satu sen pun tak dapek @ buang maso jer! tgk pk alasan aper nak bagi taknak datang ahad ni !

Anonymous said...

aku tgh pk sama ader nak pegi ket tak ahad ni ???? yelah kita sibuk sangat undi aper yang kita dapa!,, sok 2 dioarang ni jer yang masyuk @pu3 ni ramai kroni tau tak cayo???? lu pikirlah sendiri ! mmg ado esok 2 yang masyuk diorang kita ni dapat aper??? satu sen pun tak dapat nak kempem lobi la sikit ! ni org dantang jumpa ngan minyak keta lagi satu sen pun tak dapek @ buang maso jer! tgk pk alasan aper nak bagi taknak datang ahad ni !

Anonymous said...

ish..aku ni pantang org sebut nama aku ni..hehehe..ari tu aku ckp..aku buta IT kan..now aku rabun jek..huahuahua..ye la..kekasihku degree IT..ok jo..gud luck ek for this sunday...okla beb..time mbukang la..mlm kang ada cabutan bertuah...adios munchacos...!


buntal 7510...

PAKAI AKAI BILA NAK BUAT CERITA YA said...

adik yang minta maaf kata dulu team ajack n fatim dan sekarang dah geng raz&main akak sini nak cakap ko x yah lah nak buat cite yang ko dah geng mai & raz aku tahu ko sapa ko lebih baik pegi buat keja sebelum aku report kat boss ko yg ko sibuk main internet ada paham ,URL ko 2 aku dah dapat ko ini orang yang sama sentiasa geng mai , ko ini apasal lah x leh pikir MAI tu ada pair ka sama raz... akai ada ka pikirlah sikit .... LAIN KALI SUSAN AYAT BIAR REAL CKIT YA BARU GEMPAK....sepanjang aku ikut fatim & tina dia tak de kutuk mai & raz mcm mana hang ckp ini ... kalu nak tipu pun pakai akai ..... dia orang sudah lama tau raz x kan lawan jadi KP tau hang saja yang kena tipu oleh mai, kesian kat hang ya..... ada masuk ka buat keja macam ni ...... lain kali berakal-akal ah ckit nampak sangat ko ahli baru .....

miss world said...

memanglah puteri kena glomour2 ckit kak oi, sebab dia orang nie muda lagi..... kalau yang bujang x glamour nanti susah nak cari laki,kalau dah kawin kena gak glamour nanti laki cari lain.... kalau cik kak x glamour nanti kita buka class macam mana nak jadi glamour ye.......oRANG PEREMPUAN KENALAH JAGA BADAN NANTI LAKI CARI LAIN YOU






x lah glAMOUR SANGAT ..... TAPI POPULAR CKIT ADA LA

Anonymous said...

4 days to go... gud luck!

Anonymous said...

oi budak nakal ikut kau la nak undi saper pun ! ada org peduli !




NKP keramat wangsa

Anonymous said...

undi aku! aku punya suka lah wei ! sam pun aku taknak undi talam 2 muka !


-budak nakal -

Sam said...

Assalamualaikum....
terima kasih di atas segala komen2 adk2 pu3. setelah sekian lame, baru hari ni dapat peluang baca blog ni... kepada semua yg membaca harap anda dpt menilai sendiri dan hendaklah di tekankan disini bahawa dalam perjuangan Puteri dan UMNO kita haruslah ikhlas demi bangsa Melayu kite sndri. jgnlah menilai dr luaran ttpi kenali hati budi dahulu. kepada yg kate sy ni bermuka-muka, alhamdulillah kerana mengate sy ttpi ingat saya sedar & tahu di mane bumi yg sy pijak & langit yg sy junjung. Demi Allah sy ingin melayu bersatu padu selamanya.....

Anonymous said...

wah sam bagus ayat kau !biarlah apa org nak kata ekk ... janji kita tau saper kita sebenarnyar.... so kepada calon pu3 kita berjumpa pada ahad ini dah semoga berjaya... akhir kata dari saya wakil pu3 keramat wangsa saya harap kepada semua perwakilan pu3 dapat membuat pilihan dengan bijak,, kerana undi anda adalah penentunya .. salam



NKP KERAMAT WANGSA

Anonymous said...

Salam. Congrate pada smua yg berjaya semlm..Seriwani,Ajack,Sam... pada Fatim,Mai n Razmalina..jgn ssh hati n jgn bermasam muka dgn yg lain. Ape yg berlaku ader hikmah nyer. Kita sama-sama juangkan ape yg tertangguh dulu..ok.. Bergabung sesama kita xde rugi nyer,ni smua untuk kebaikan PARTI gak..bkn keuntungan individu..

Anonymous said...

tahniah kaklong ucapkan kepada yang telah berjaya dalam pemilihan ahad lalu. kepada yang tidak berjaya usaha lagi dan pelajari dari kesilapan.

buat seriwani, pimpim lah puteri dgn seikhlas hati. jadikan puteri sebagai tempat untuk berkhidmat kepada masyarakat dan melahirkan bakal- bakal pemimpin. satukan hati-hati yang telah berpecah, mesrakan yang telah rapat. jadi pemimpin yang bertanggungjawap.

kepada exco yang berjaya, ini adalah amanah dari para perwakilan yang memilih anda. ingat, anda di nilai selama 4 tahun. jawatan yang dicari sudah di tangan kini tiba masa untuk menjalankan tanggungjawap. bersatulah, kerana anda berada dibawah satu bhg. tiada lagi Team A, Team B atau Team C.

Selamat menjalankan tanggungjawap.


kaklong