Tuesday, August 19, 2008

TALIAN UNDI SEGAMBUT : HARI TERAKHIR...KEDUDUKAN SEMAKIN SENGIT ! UNDI CALON PILIHAN ANDA SEGERA !

Segambut ( WILAYAHKINI ) -- Para pembaca Wilayahkini hanya mempunyai 21 jam sahaja lagi untuk mengundi pemimpin yang berkaliber - memimpin UMNO Bahagian Segambut. Setelah 12 hari proses pengundian dijalankan di Wilayahkini dan mengikut kedudukan terkini Hadi Mad Zam telah mendapat sebanyak 96 undi manakala Datuk Kamaruddin Ambok 90 undi. Ada masa lagi. Undilah calon pilihan anda. Laporan lanjut mengenai politik Segambut akan menyusul !

12 comments:

Anonymous said...

Yang pasti pengundian ini tidak membawa apa-apa erti sebenarnya. Sebab bukan semua yang masuk mengundi. DKA akan terus memimpin dengan nafas baru, idea baru, semnagat baru, lebih perihatin dan bersangka baik, yang penting lebih kepada khidmat masyarakat. Orang sekeliling dia juga perlu didik menjadi contoh yang baik untuk generasi pewaris kepimpinan. Insyallah...

Anonymous said...

kedengaran seperti calon ketua bahagian Hadi Zam masih belum cukup pencalonan untuk bertanding merebut jawatan DKA.Adakah benar??

Anonymous said...

saya pun dgr mcm tu gak krn cwgn yg 'pro' Hadi Zam trpksa bersidang semula sebab tk cukup korum.

Pesanan penaja kpd Ketua2 Cwgn :- LAin kali sblm bersidang pastikan Korum mencukupi. Klu agak2 tak tau rujuk pd buku perlembagaan. Jgn bikin malu status Ketua Cwgn tp apa pon tak tau.

Anonymous said...

YE LAH SYA DENGAR CAW SRI ANSANA KENA BERSIDANG SEMULA.HAA PADAN MUKA KETUA CAW DIA POMPUAN TU POMPUAN JUGA LAH TAK LAYAK MEMIMPIN.DAH LAH SOMBONG BONGKAK LAK TU.NI SEMUA PRO MESIN ATM BERGERAK LAH DAH KENA TABUR BELAGAK SOMBONG.KAN ALLAH SWT DAH TUNJUK KAN.

Anonymous said...

HIDUP ANUAR HIDUP ANUAR LAWAN TETAP LAWAN

Anonymous said...

Anuar mana lak nie..? Anuar Tajudin ke Anwar Ibrahim..?

Anonymous said...

Ko ni salah forum le anonymous. kat sini tak cete psl anuar

Anonymous said...

dah tentu lah anuar tajuddin

Anonymous said...

Macam-macam petunjuk Allah nak tunjukkan kepada kita, dri kisah kena mandi masih tak sedar diri, cawangan kena sidang balik dan lain-lain lagi yang bakal menyusul atas kehendakNYA. Kita tengok je dan ambik iktibar yang jelas Allah masih sayangkan Segambut. Semoga kita semua pun terus menyayangi Segambut dengan satu cara perjalanan yang bernafas baru dan pro aktif demi masyarakat.

Anonymous said...

DKA TOLONG ENDORS RIZAL SEBAB,HADI DAH ENDORS HAHADAY NAD LAIN UP NYA

Anonymous said...

PINGIR TTDI TELAH MENTEJEMAHKAN SOKONGAN KUAT NYA KEPADA HADI DAN BARISANNYA PENCALONAN DI BERI KEPADA BARISAN HADI,HAZRISHAM MAIN WAYANG ANGKAT TANGAN UNTUK DATO KASIM,TAK CALON DKA LANGSONG.....DKA PERLU TAHU DAK JELAS2 MAHADAY,HAZRISHAM DAN BARISANNYA MENYOKONG KUAT HADI AND DATO KASIM PON KRONI DIA ORANG. APA LAGI TOLAKLAH ORANG YANG DAH PON TOLAK DKA ENDORS JE RIZAL DAN AMBIL DCA DALAM BARISAN DKA HARAP2 DKA DAPAT BUAT KEPUTUSAN SECEPAT MUNGKAN.HIDUP DKA.DARI CAW SETINGGAN

Anonymous said...

selamat berpuasa mohon maaf zahir batin dari hardcor rizal semua kpd hardcor mahaday