Monday, August 11, 2008

ISU KAMPUNG BARU :KHALID IBRAHIM DISARAN JANGAN SIBUK JAGA TEPI KAIN ORANG LAIN !

Lebih baik Khalid Ibrahim selaku Ahli Parlimen Bandar Tun Razak jaga kawasanya baik - baik.Jarang turun padang ke Bandar Tun Razak.Mana dia pergi ? Kenapa sibuk sangat nak jaga tepi kain orang lain? tanya A.Chandrakumanan yang merupakan Ketua Bahagian PPP Bandar Tun Razak dan Pengerusi PPP WP.Sila klik disini -A. CHANDRAKUMANAN: Leave Kuala Lumpur to The Federal Territory Ministry!

9 comments:

pemerhati kg baru said...

Ya, Kg Baru tempat Melayu. Khalid Ibrahim dah lupa perjuangan asal sampaikan UiTM pun dia nak buka kepada bukan Melayu.Lepas ni dia nak buka pulak idea untuk bagi Kg Baru ni pada bukan Melayu. Selagi ada enakmen keramat tu sampai kiamat pun bukan Melayu tak boleh ambik tempat tu. Percayalah.

Duduk dalam PKR pemimpin Melayu semakin keliru arah perjuangan mereka - macam Khalid Ibrahim dan Anwar Ibrahim. Perjuangan bangsa tak jelas. Bangsa lain jelas duduk dalam PKR dan pemimpin macam ni akan dikuda-kudakan untuk kepentingan mereka tercapai.

budak Kg Baru said...

Saya sokong saranan Pemerhati Kampung Baru.Hidup Melayu.Marilah kita sebagai anak - anak melayu di Kampung Baru berkumpul dan buat bantahan terhadap Khalid Ibrahim. APA KATA ANDA ?

Anonymous said...

Pemuda Titiwangsa buat kan memorandum dan hantar ke pejabat Menteri Besar Selangor tu. Ini kawasan kita. Tapi pastikan kandungan kita tepat dan berasas.

Anonymous said...

setuju!!! sepatutnya tumpukan lebih kepada BTR dan IJOK. Jgn la asyik nak carik publisiti kat tmpt org. Bak Kata pepatah....susukan kera di hutan, tetapi anak mati kelaparan.

Anonymous said...

Ayuh, ITM dah berarak dah 5000 pelajar bantah, Bahagian dan Pemuda Titiwangsa bila lagi? Langkah kita ni boleh membantu Permatang Pauh, kita kasi panas lagi dengan isu PKR ni pasal tak de langsung semangat Melayu. Kalau tak kita buat siapa lagi. Gempurrrrr Titiwangsa!!!!!!!!!!!
Panaskan isu Kg Baru ni bagi meletop PKR kena bom!

Anonymous said...

Jangan dah basi baru nak bertindak. Sekarang tengah panas........apa lagi wakil Titiwangsakini?

pemuda jalanan said...

Nampaknya pelajar UiTM kini telah mula mempelajari semangat Melayu dengan tindakan mereka memprotest di Permatang Pauh. TAHNIAH adik-adik ku!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

UMNO TITIWANGSA senyap je, mana telor anda sebagai pejuang siber kini? Jangan nak biarkan Datok Leman arahkan baru nak buat. Dia pun banyak kerja lain lagi nak cover.

PKR suka Babi said...

Ni mencelah pasal isu khinzir di Selangor. Aku rasa elok buka ladang babi ni dalam kawasan penempatan cina. Dia orang bela dia orang yang makan. Senang aje. Carilah kat kawasan kg baru cina ke, jinjang ke, atau lain tempat yang dekat dengan mereka. Pasal ladang ni berteknologi tinggi, tak da bau, hasil buangan boleh proses jadi tenaga, kita buka ladang ni kat kawasan cina, supaya mereka dapat menikmati pembangunan kominiti bistari dan sumber makanan mereka ini dapat berpusat dekat dengan mereka. Amacam MB Selangor? Ini lebih adil dan sesuai dengan parti anda Parti Keadilan Rakyat. Dr Lo' Lo' kalu perihatin dengan cadangan ni, sampaikanlah idea ni pada MB yang hilang hala tuju.
Bola pun boleh kalah, pasal tak da kata perangsang dari dia, yang nampak hanya kemutkan duit!!!