Monday, August 11, 2008

LEMBAH PANTAI : YUSRI TERTIPU ? TERSUNGKUR ATAU BANGKIT SEMULA ?

Lembah Pantai ( WILAYAHKINI ) -- Percaturan politik di Lembah Pantai menyaksikan bekas Ketua Bahagian Datuk Raja Nong Chik masih di depan dan sudah melayakkan diri bertanding bagi jawatan Ketua Bahagian pada bulan Oktober nanti.Kini semua tumpuan tertumpu kearah Pemangku Ketua UMNO Bahagian Lembah Pantai Yusri Ahmad yang dikatakan diselubungi konflik "mendapatkan pencalonan". Seorang lagi calon , muka baru- Zahran dikatakan sedang menghampiri garisan penamat untuk melayakkan diri bersama Raja Nong Chik? Perkembangan di Lembah Pantai juga telah memberikan pelbagai andaian dan spekulasi politik .Berita lanjut mengenai polimik UMNO Lembah Pantai akan menyusul !

4 comments:

Anonymous said...

Apalah nasib si Yusri.... 4 tahun buat kerja Bhg mcm kuli, pencalonan pun tak lepas. Org Lembah Pantai tak mengenal jasa. Sebab itu pun PKR pun boleh menang lawan dgn Shahrizat!

Raja dijanjikan jadi Wakil Rakyat katanya, pasal tu lah kena menang jgak. Zahran dari KUB. Tak kenai pun. Apa motif sebenarnya pun tak tau.

Anonymous said...

Orang LP nie mmg senang dibeli...kau ada duit kau boleh tawan nye la org2 UMNO nie..aku da naik jemu...sbb tue aku tanak terlibat lam UMNO lebih2 lg kat LP..politik wang da makin berleluasa...Allah Maha Adil..tgkla nanti..

atukranggi said...

salam.....
maklumat terkini yg sy terima dari umno lembah pantai,sdra yusri ahmad tlh mendapat pencalonan yg cukup pd mlm td.....
persaingan 3 penjuru akan lebih hangat dan panas. walaupun calon2 gajah cuba menumbangkan calon kancil.... nampaknya calon kancil juga telah melepasi garisan penamat.....
sayugia sy suka mengingatkn diri sy dan rakan2, abang2, kakak2, pakcik2 dan makcik2 perwakilan umno bahagian sekalian, jgn lah gadaikan maruah dan harga diri kita semata2 kerana mendapat wang sogokan sekadar RM50-RM2000.
wang sebanyak itu, tidak akan dapat mengenyangkan kita dan keluarga kita selama2nya.....

Anonymous said...

Yusri tu buat-buatlah muhasabah kan diri tu.