Thursday, August 21, 2008

SEPUTEH : PUTERI DAN PEMUDA "POPULARKAN DAN GLAMOURKAN NAMA SEPUTEH" ; PERTANDINGAN PERSONALITI DI PU3 SEPUTEH ?

Seputeh ( WILAYAKINI ) -- Walaupun Parlimen Seputeh tidak begitu popular di Wilayah Persekutuan namun kerancakan bahang pemilihan UMNO di Bahagian Seputeh telah meletakkanya sebagai satu kawasan "daya tarikan utama " di Wilayah Persekutuan ketika ini, khususnya perkembangan yang menarik di Pemuda dan Puteri dari masa ke semasa.
Walaupun penyadang Ketua Bahagian Datuk Hisham Abdul Majid hampir pasti akan di tentang oleh calon lama Mustapha Kamal , namun persaigan jawatan Ketua Bahagian yang bakal memperlihatkan " edisi ulangan tahun 2004" tidak sehangat sepertimana perkembangan di Puteri dan Pemuda.
Mengikut perkembangan pencalonan terkini , Hisham telah mendapat 21 pencalonan manakala Mustapha 7. Bagi jawatan Ketua Pemuda pula, menampakkan persaingan semakin sengit diantara Razlan (15) dan Alawi (12). Bagi Naib Ketua Pemuda juga pertarungan empat penjuru semakin panas diantara Ghazali ( Bernama) , Bad, Nayan dan Anuar.
Perkembangan di Puteri pula dikatakan telah menceriakan politik Seputeh dengan macam - macam kempen Puteri yang berwarna - warni. Ada yang kata " politik kecantikan personaliti, gaya keuggulan minyak wangi Dior, gaya beg LV , Kasut Guess ...hingga ke siapa lebih cantik serta website Puteri Seputeh dah hilang....serta macam - macam lagi telah merancakkan politik di Puteri Seputeh". Bagaikan pertandingan "ratu cantik Seputeh", kata seorang pengirim emel kepada Wilayahkini.
Penyandang Ketua Puteri Seputeh Azliza masih di depan dengan 16 pencalonan manakala Mona pula hanya mendapat 5 pencalonan setakat hari ini.Manakala bagi jawatan Naib Ketua Puteri pula, Wati -17 dan Azian - 4 pencalonan.
Bagi jawatan Ketua Wanita, Senator Datuk Azizah hampir pasti sekali lagi menang tanpa bertanding.

31 comments:

piut panglima said...

salam utk warga seputeh yg makin ligat berkempen di saat akhir ni...pd saya apa jue gaya & cara kempen tidak perlu dberi perhatian yg telalu serius. yg lebih utama adalah kredibiliti seseorg calon itu . takat muncul cume di tahun pemilihan, tangkap muat ditaja & di set up utk merebut jwtan tak perlu difikirkan. yg berpaling tadah & lupe daratan lain plak citernyer. yg menjdi duri dlm daging hebat plak kisahnye. masing2 ade agenda dlm kotak fikiran mereka. ape pun inilah realiti politik masa kini tak kire dimana saja.

Anonymous said...

Kita beri peluang kepada Mona kali ini.

Pu3 Angels said...

Mungkin Wilayahkini dapat siarkan wawancara mereka berdua antara Mona dan Azliza.Kita tengok apa visi mereka?

Anonymous said...

cam x de gaye pun jd KPU3 ! cam ne nk bg peluang kt mona.azian pun menyombong smcm...

auraputih said...

senator Datuk Azizah di wanita Seputeh mmg tiada tandingan lah..belum nampak ada calon yang mampu menganggu gugat kedudukannya sebagai ketua wanita di seputeh..kalau ada pun tempoh hari calon yang tawar diri, tapi dah dicantas.,tapi heran nya calon tu mcm tak ukur kemampuan diri.itulah sebabnya..

piut panglima said...

tahniah datuk senator hjh azizah samad...datuk mmg hebat! tq 4 for kind concern & warmest support to all wanita in seputeh. hanya allah yg mampu membalas keikhlasan & kerja kuat datuk! pedulikan org yg nak buat kacau ....

p/s : yg tawar diri tu org suruh kut!

Anonymous said...

Asslmwkm,

Sudah masanya Kak Zah yang kita sayangi ke Perintkat atas.

Kak Zah adalah Wanita yang paling layak untuk pegi bertanding jawatan Naib Ketua Wanita, Amacam Kak Jat, boleh ke idak?

tq

Anonymous said...

KPU3 BAHAGIAN SEPUTEH KEBINGUNGAN....

ANTARA KETUA CAWANGAN DAN KETUA BAHAGIAN....

Liza KPU3 Bahagian mendapat Ketua Cawangan yang baru [Cawangan Happy Utara(Bekas Cawangan Setiausaha Agung UMNO Malaysia - Datuk Tengku Adnan Tengku Mansor)iaitu Mustapha Kamal Mohd Yusoff - Bekas Bendahari Cawangan Changkat Desa)yang mengambil alih Ketua Cawangan Pn. Jamilah(????)

Di mana sayang Ketua Bahagian ke sayang Ketua Cawangan???Untuk pengetahuan...Mustapha Kamal menawarkan diri bertanding Ketua Bahagian Seputeh...

LIZA KEBINGUNGAN....

Nak sokong DATUK HISHAM atau MUSTAPHA KAMAL????

Simpati kepada Liza kerana Liza begitu menyayangi Datuk Hisham tetapi terpaksa mengikut telunjuk Ketua Cawangan....

KESIAN PEMIMPIN MUDA....

Anonymous said...

kpd KPU3 bahagian...

ingatlah jasa pemimpin yg dah byk tolong kita....walau ape pun jd. kita jgn lupe budi baik org. u tentu tahu kredibiliti datuk hisham. tak perlu dipertikaikan lg. ketua cawangan baru tu pun u support mane yg ptut je. yg tak patut jgn jerat leher u plak.

p/s : Mustapha kalu jd KB Seputeh...konfem hancur seputeh ni kt tgn dia...

Pu3 kuchai said...

Mona tu bukan saje takde gaya & ketokohan nak jadi KPU3.Cwgn2 bersidang bukan nak tunjuk muka langsung syok2 pg Australia makan angin ada keja konon.baru persidangan tahunan yg setahun sekali ni pun tak boleh nak bg komitmen inikan pulak berangan nak jadi KPU3???dah la dtg 4 tahun sekali,tup tup tawar diri nak bertanding tak tunjuk muka mcmana org nak bg peluang.Yg azian tu xyah citela...bodoh sombong memanjang.pg la tanya ajk2 pu3 bhgn kalau ada yg menyokong dia ni yg mmg sentiasa syok sendiri.pelik jugak apa yg kb tu nmpk kat dia.buta mata ke buta hati dorang ni.tak fahamlah...lu pikirlah sendiri.

puteri seputeh hardcore said...

kepada warga UMNO sedarlah sikit... dahlah banyak yang tak bekerja..setakat nak cakapje buat apa. kalau nak survive kat dunia luar tu kenalah pakai otak sikit. Memerlukan pemikiran yang matang. Kalau setakat nak memegang jawatan.. memanglah Liza tu bagus. Tapi kalau nak benar2 adakan perubahan. Adakan program yang benar2 bernas dan memajukan puteri2 melayu ..barulah panggil Mona Liana. Saya rasa kak Mona tak perlu lah buang masa ngan orang2 yang tak sedar kan diri ni. Pertandingan tu sihat. Tapi otak diorang ni tak sihat. nak duduk bawah tempurung. Tak sedar2 jugak. sendiri yang rugi. Apa yang Puteri dapat pun. Kalau dibandingkan K.Mona dan K.Liza. Jauh pangang dari api.cuba lah panggil berbahas. Saya pun malas keluar UMNO lagi baik. Tak rasa pun ada majunya pemikiran.

Kecewa dengan UMNO! Kecewa dngan puteri seputeh!
kak Mona tak payah lah buang masa ngan puteri seputeh ni... saya sokong manifesto dan usaha akak. Tapi kalau akak bagi peluang pada orang luar pun lagi bagus. jangan buang masa!
Kepada k. Liza : selamat berjuang. Jawatan tu takat nak bertanding ke Exco boleh lah. Cuba lah pujuk k. Mona supaya tak bertanding... Saya rasa k.Mona tu buang masa je memimpin orang2 yang tak sedar diri ni. Kepada K.Mona saya rasa PKR ni bagus untuk akak. Semangat dan kepandaian akak amat diperlukan.

Orang giler je yang akan menyokong LIza. Puteri umno .. huh.. takde visi langsung.

Anonymous said...

kalau k.Mona tu aku paham ler jugak.. ketua pueri bahagian ni..liza..mane pernah nampaknye muka dia sebelum ni. meeting yang setahun sekali ni..takdenye pernah nampak. tak boleh harap. sekarang ni barulah nak tengok muka dia..itu sebb ada pertandingan. kang tak turun.. teruk ler..sebab mona ada. itu terpaksa ler tu. kalau tak selama 4 tahun ni. ada ke pernah nampak muka. hampehh!! Elok ler ada pertandingan ni ha. Bior sedar diri tu dulu. Oh ya! dah lah Liza tu tak bekerja.. apa yang dibuatnye.. ni kalau . Kita pun taknak nye ketua penganggur ni ha. apa pun tarak. Dahlah takde buat apa...4 tahun melawat caw kami pun tidak. Dengar kata dah ada cerita kena sue bankrup lagik. .. betul ke tu?

Anonymous said...

Cukup2lah dengan perangai mengaibkan org ni.. Orang Melayu x pernahnya nak berubah..

pu3 kuchai said...

Puteri seputeh hardcore..

saya rasa statement tu mmg sesuai sangat ditujukan utk mona liana tu.tarik diri je la,buang masa nak bertanding ni.awak tu pun dah terbukti takde kekuatan.

Nak jugak tau apa visi dan manifesto yg diagung2kan oleh penyokong mona ni.lagi2 statement yg datang dr puteri hardcore seputeh yg rupanya org PKR?!Apa yg si mona ni dah torak kat korang ni.Kami ni perwakilan yg akan pg mengundi nnti tp tak pernah pulak tau mona liana ni ada visi.bila jumpa tak pernah pulak cerita visi2 ni.messy adalah.

Ketika hadir pd satu mesy cwgn (ahli byk org buta), ketua cwgn tu tanya si mona ni apa nak buat kalau jadi KPU3.Jawapannya mmg sungguh canggih..."adalah nak buat sikit2" dgn tersenyum2 simpul...ini ke misi dan manifesto yg korang war2kan tu.tak percaya tanyalah KB tu jd saksi depan mata dia bg jwpan yg sungguh canggih tu.Mmg patut pun kalau panggil dia 2 org ni berbahas,nak jugak tgk apa visi mona ni.kalau k.liza ni kita dah tau semangat perjuangannya,mona ni tak pernah habaq apa2 pun.

Lagi satu kami nak bg warning kat so called puteri hardcore seputeh..kalau dah terang2 awak tu org PKR jgn nak memandai panggil diri tu pu3 seputeh.dah terang lagi bersuluh.jgn nak bikin huru hara kat sini.ke sebenarnya masih syg lagi kat UMNO ni sampai tak sanggup nak gugurkan perkataan pu3 tu.PKR tu utk org2 kecewa je sesuailah dgn awak tu.PU3 UMNO UNTUK ORG YG KENTAL SEMANGAT.kalau setakat benda remeh ni nak kena tukar masuk PKR jgn panggil diri pejuang.belum lagi nak kena hadap cabaran dunia luar,yg ni pun tak tahan.

saya rasa awak je lah pujuk mona tu kami tak layan org lemah semangat kat seputeh ni.

org kanan liza said...

anonymous...
berani kerana benar.jgn nanti cakap makan diri.cuba bagitau cwgn mana yg liza ni tak turun tgk pu3 bersidang.kami yg selalu ikut dia pg turun cwgn2 ni termasuk cwgn mona ngan azian tak sedar diri tu pun kita turun.

tp kami rasa yg buat statement ni pun azian sendiri la kot,tp dah mmg dia ni jenis penakut takkan reveal diri sendiri maka dia gunala anonymous,cukup2la azian.sedar diri sikit..awak dulu pun dibantu oleh azliza tu.takde dia tak de la awak tu.

nmpak sangat pu3 baru,tak abis2 dok ngungkit 4 tahun ni...4 tahun ni.pu3 ni dah 7 tahun kak,setakat 4 tahun ko tu rentikanlah fitnah org.

ko kata liza tu tak keja abis yg ko tulis nak kena sue bankrup ni apa cite. tu maknenya org tu adala buat bisnes ke apa bukan mcm korang tu gempak lebih tp satu habuk pun takde.tp tu cite dah basi la kak jian oiii.dr 2004 dok guna isu ni utk kempen nak bg malu si liza ni la konon.kalau ko tak tau pasal bisnes ko tutup mulut je la.kang ko sedap tekak fitnah org,sampai pulak surat saman kat umah ko ni.

gunalah akal sikit bila nak bg statement jian oiii.setakat otak besar takde akal jgn bukak mulut.bila bukak automatik sumbang semua yg ko ckp tu.so drpd org tak tau ko tu bebal lebih baik ko tutup je la mulut tu.apa kata org...kerana mulut badan binasa..haaa..tp kalau nak binasa cepat biarkan jelah mulut ko tak mengada2kan cerita selalu.

anti otak kosong & sempit said...

puteri seputeh hardcore..

"..Kalau dibandingkan K.Mona dan K.Liza. Jauh panggang dari api.cuba lah panggil berbahas..."

memanglah jauh panggang dr api.Liza tu ketua pu3 yg dah diuji berkali2,mona tu sape????

Lu pikirlah sendiri..ckp guna akal sikit boleh tak korang ni.fedup pulak nak layan org2 yg tak matang ni.

INGIN TAHU? said...

anonymous..

cwgn mana yg k.liza tak turun dan tak jaga selama 4 tahun ni.sedar tak setakat ni drpd 27 cwgn berapa mona ngan jian tu dpt pencalonan?yg bg pencalonan tu pun 2 dah tentu dr diri sendiri dan regu masing2.lg 2-3 tu ada agenda peribadi masing2.setakat dpt 4-5pencalonan lagi nak teruskan sifat bongkak dan angkuh kamu tu?Bila org mencalonkan dan insyaallah akan mengundi maknanya org letak sepenuh kepercayaan dan keyakinan.

cuba fahami realiti dan fakta.kita mengamalkan demokrasi dan di dalam demokrasi harus ada pihak yg membangkang barulah akan lebih efisyen.dan dlm konteks pertandingan pu3 di seputeh inilah yg terjadi.ada pihak yg membangkang tetapi nisbahnya terlalu kecil drpd yg menyokong bermakna ia adalah perkara normal.jika sekiranya 2/3 yg membangkang maknanya ada yg perlu diperbetulkan tp kenyataannya di sini yg membangkang hanyalah 20% drpd keseluruhan cwgn.ini menunjukkan perjalanan pentadbiran kpu3 sedia ada mendapat mandat majoriti pu3 seputeh.

Apa yg kamu nak buktikan ni mona dan jian?masih tak insaf dan sedar ke kami di seputeh tak termakan manifesto yg belum tentu boleh direalisasikan kalau empunya diri takde keikhlasan dlm perjuangan.setakat bercakap bolehla.buat belum tentu boleh,kami takde keyakinan pakatan kamu 2 orang ni ikhlas nak bangunkan anak bangsa.bila tgk kamu 2 orang pun tak sependapat dan sealiran mcmana nak jadi pentadbir yg cekap?

tp maaf cakap sebenarnya kami pun tak tahu apa manifesto kamu 2 orang ni.ada ke?tak pernah dengar waima disampaikan org pun tak terdengar.tau kecoh2 pasal visi dan manifesto kamu ni pun dr wilayahkini ni lah.kat seputeh takde ribut pun pasal benda ni sebab mmg org tak tau.

Boleh nyatakan disini sekiranya ada?

puteri seputeh hardcore said...

Alahai kesian aku tengok wati dan liza ni.. tambah sekor lagik..mona azlin..hehehe... yang mulutnya sememangnye jahat. Tapi itu ler dia... sapa suruk jadi kera buta dan pekak. Setahu aku Mona tu tak delah sombong bodoh cam korang. cuba tanya dia apa manifestonye... tak payah lah nak bertekak kat sini . nampak sangat ler .. tak berpelajaran. Takat cam aku ni bleh tahan la..sebab aku tak berjawatn. Aku tengok azian ngan mona tu cool jer..tak pernah sikit pun terkeluar benda tak baik dari mulut diorang mau pasal liza dan pasal wati.. korang je lebih-lebih.. oi kalau kau nak tau.. memang aku tak larat nak dengar umno yg bodoh sombong otak sengkek macam kau. aku ni lebih umno dari kau.. tapi sebab orang macam kau ler aku menyampah... takkan ada perbaharuan nye umno ni.. otak kosong.. Apa yang puteri umno seputeh buat? cakap sikit? apa yang liza buat selama ni..cuba cakap? kalau ada pun cahaya... kena tunggu mona la. Sekurang-kurangnya aku tengok dia semangat bagus, berani, realistik, tak memburuk sesiapa, hormat orang tua, mesra rakyat... liza tu sebelum ni aku pun dia tak nampak. kalau takde pertandingan ni..tak sedar diri ler dia tu.
Kpada azian.. aku tak paham apsal diorang ni bengang sangat ngan kau? Tak pernah pulak kau terangkan. Takut agaknya. Setakat Mona azlin tu aku rasa memang benci la ngan kau. Tapi kau tak payah heran. sebab dia bukan lawyer ke apa. lama menganggur. sekarang bekerja.. ntah sebagai apa aku tak tau. ... tukang sibuk.

puteri seputeh hardcore said...

Alahai kesian aku tengok wati dan liza ni.. tambah sekor lagik..mona azlin..hehehe... yang mulutnya sememangnye jahat. Tapi itu ler dia... sapa suruk jadi kera buta dan pekak. Setahu aku Mona tu tak delah sombong bodoh cam korang. cuba tanya dia apa manifestonye... tak payah lah nak bertekak kat sini . nampak sangat ler .. tak berpelajaran. Takat cam aku ni bleh tahan la..sebab aku tak berjawatn. Aku tengok azian ngan mona tu cool jer..tak pernah sikit pun terkeluar benda tak baik dari mulut diorang mau pasal liza dan pasal wati.. korang je lebih-lebih.. oi kalau kau nak tau.. memang aku tak larat nak dengar umno yg bodoh sombong otak sengkek macam kau. aku ni lebih umno dari kau.. tapi sebab orang macam kau ler aku menyampah... takkan ada perbaharuan nye umno ni.. otak kosong.. Apa yang puteri umno seputeh buat? cakap sikit? apa yang liza buat selama ni..cuba cakap? kalau ada pun cahaya... kena tunggu mona la. Sekurang-kurangnya aku tengok dia semangat bagus, berani, realistik, tak memburuk sesiapa, hormat orang tua, mesra rakyat... liza tu sebelum ni aku pun dia tak nampak. kalau takde pertandingan ni..tak sedar diri ler dia tu.
Kpada azian.. aku tak paham apsal diorang ni bengang sangat ngan kau? Tak pernah pulak kau terangkan. Takut agaknya. Setakat Mona azlin tu aku rasa memang benci la ngan kau. Tapi kau tak payah heran. sebab dia bukan lawyer ke apa. lama menganggur. sekarang bekerja.. ntah sebagai apa aku tak tau. ... tukang sibuk.

puteri seputeh hardcore said...

Alahai kesian aku tengok wati dan liza ni.. tambah sekor lagik..mona azlin..hehehe... yang mulutnya sememangnye jahat. Tapi itu ler dia... sapa suruk jadi kera buta dan pekak. Setahu aku Mona tu tak delah sombong bodoh cam korang. cuba tanya dia apa manifestonye... tak payah lah nak bertekak kat sini . nampak sangat ler .. tak berpelajaran. Takat cam aku ni bleh tahan la..sebab aku tak berjawatn. Aku tengok azian ngan mona tu cool jer..tak pernah sikit pun terkeluar benda tak baik dari mulut diorang mau pasal liza dan pasal wati.. korang je lebih-lebih.. oi kalau kau nak tau.. memang aku tak larat nak dengar umno yg bodoh sombong otak sengkek macam kau. aku ni lebih umno dari kau.. tapi sebab orang macam kau ler aku menyampah... takkan ada perbaharuan nye umno ni.. otak kosong.. Apa yang puteri umno seputeh buat? cakap sikit? apa yang liza buat selama ni..cuba cakap? kalau ada pun cahaya... kena tunggu mona la. Sekurang-kurangnya aku tengok dia semangat bagus, berani, realistik, tak memburuk sesiapa, hormat orang tua, mesra rakyat... liza tu sebelum ni aku pun dia tak nampak. kalau takde pertandingan ni..tak sedar diri ler dia tu.
Kpada azian.. aku tak paham apsal diorang ni bengang sangat ngan kau? Tak pernah pulak kau terangkan. Takut agaknya. Setakat Mona azlin tu aku rasa memang benci la ngan kau. Tapi kau tak payah heran. sebab dia bukan lawyer ke apa. lama menganggur. sekarang bekerja.. ntah sebagai apa aku tak tau. ... tukang sibuk.

puteri seputeh hardcore said...

Alahai kesian aku tengok wati dan liza ni.. tambah sekor lagik..mona azlin..hehehe... yang mulutnya sememangnye jahat. Tapi itu ler dia... sapa suruk jadi kera buta dan pekak. Setahu aku Mona tu tak delah sombong bodoh cam korang. cuba tanya dia apa manifestonye... tak payah lah nak bertekak kat sini . nampak sangat ler .. tak berpelajaran. Takat cam aku ni bleh tahan la..sebab aku tak berjawatn. Aku tengok azian ngan mona tu cool jer..tak pernah sikit pun terkeluar benda tak baik dari mulut diorang mau pasal liza dan pasal wati.. korang je lebih-lebih.. oi kalau kau nak tau.. memang aku tak larat nak dengar umno yg bodoh sombong otak sengkek macam kau. aku ni lebih umno dari kau.. tapi sebab orang macam kau ler aku menyampah... takkan ada perbaharuan nye umno ni.. otak kosong.. Apa yang puteri umno seputeh buat? cakap sikit? apa yang liza buat selama ni..cuba cakap? kalau ada pun cahaya... kena tunggu mona la. Sekurang-kurangnya aku tengok dia semangat bagus, berani, realistik, tak memburuk sesiapa, hormat orang tua, mesra rakyat... liza tu sebelum ni aku pun dia tak nampak. kalau takde pertandingan ni..tak sedar diri ler dia tu.
Kpada azian.. aku tak paham apsal diorang ni bengang sangat ngan kau? Tak pernah pulak kau terangkan. Takut agaknya. Setakat Mona azlin tu aku rasa memang benci la ngan kau. Tapi kau tak payah heran. sebab dia bukan lawyer ke apa. lama menganggur. sekarang bekerja.. ntah sebagai apa aku tak tau. ... tukang sibuk.

insan kerdil said...

Banyak cawangan yang sebelum ini liza tak melawat termasuk caw saya.

tak menyelebahi sesiapa said...

Sekiranya anda benar-benar ikhlas..nak tahu manifesto tentu anda boleh tahu..saya tak rasa liza atau mona mahu sorokkan manifesto mereka. Kamu tidak tahu kerana masing2 terlalu taksub dengan pertandingan. Pada saya pertandingan itu sihat. Takde sebab sesiapa tak boleh bertanding. Kalau bertanding pun bukan bermaksa liza tidak bagus. antara baik dan terbaik. kalau tak terpilih pun bukan bermakna tak baik. Kita pilih biarlah berhati-hati ..untuk apa yang menguntungkan kita.

tak menyelebahi sesiapa said...

Sekiranya anda benar-benar ikhlas..nak tahu manifesto tentu anda boleh tahu..saya tak rasa liza atau mona mahu sorokkan manifesto mereka. Kamu tidak tahu kerana masing2 terlalu taksub dengan pertandingan. Pada saya pertandingan itu sihat. Takde sebab sesiapa tak boleh bertanding. Kalau bertanding pun bukan bermaksa liza tidak bagus. antara baik dan terbaik. kalau tak terpilih pun bukan bermakna tak baik. Kita pilih biarlah berhati-hati ..untuk apa yang menguntungkan kita.

Anonymous said...

spm holder vs overseas graduate.mana lagi berpelajaran ye kwn2..setakat spm holder yg pandai cakap rasanya bolehlah nominate utk the best salesperson je kot.org saleskan wajib dan harus pandai belit.cari makan beb...wallahhualam..

double hardcore said...

puteri seputeh hardcore

Aku cabar ko kenalkan diri kalau berani.setakat nak buat fitnah berselindung belakang nama pu3 seputeh tak payah buang masa.takde org nak layan ko.

piut panglima said...

korang tak malu ker bertikam lidah kt blog ni? abih 1 dunia tau !!! sudah2 la tu...cube2 la bwk bersabar bulan pose ni

Anonymous said...

emm spm holder je ke.patutlah mentaliti penyokong dia pun semacam.maki hamun,mengutuk,mencaci,mengaibkan dan memecahbelahkan perpaduan jadi visi utama.

komen tak pernah yg optimistik.kalau ikhlas berjuang utk agama,bangsa dan negara apa salah bagi teguran membina.tp inilah jadinya kalau kepentingan peribadi dan perebutan jawatan menjadi agenda utama sehingga lupa nilai ketimuran yg menjadi pegangan.

inilah natijahnya bila nafsu dan emosi menguasai akal.kerana itu pelajaran dan asas didikan agama itu penting supaya tidak tersasar dari batasan kemanusiaan.

Sesungguhnya yg nampak cantik manis,depan org pijak semut tak mati itulah dalang dan racun.bak kata omputih 'the silent killer'

Wallahhualam....renung2kan,selamat memilih.

piut panglima kasim said...

to all dearest surfer....

website pu3 seputeh already back on track..plz drop off at http://www.puteriseputeh.com for any comment & update.

tq

acidburn said...

lawan"jgn tak lawan"jgn main giegeit dah"lah"lawan kasi bersih aaa...."goodluck":)

Anonymous said...

adoi ia..aku ni sampai dh xlarat nk join aktvt pu3 pimpinan k.liza sampai t'pksa ngelat..tu yg korg heboh2 xde aktvt lg..cube cek repot pu3 cwgn2 lain..melambak aktvt tau..korg yg ngok je xtau..