Wednesday, August 6, 2008

NURUL IZZAH: I CANNOT PLEASE EVERYBODY.........

Lembah Pantai -- " Saya tidak boleh puaskan hati semua orang tetapi saya akan cuba melayan semua permintaan yang ada dalam jadual saya" begitulah reaksi daripada Ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar Ibrahim ketika diminta mengulas mengenai rungutan masyarakat di Bangsar yang kecewa denganya kerana tidak " turun padang". SILA KLIK DISINI - Nurul Izzah: I cannot please everybody... Sementara itu Wilayahkini difahamkan beberapa penduduk di Lembah Pantai pula sudah bosan dengan sikapnya tetapi ada pula yang berkata , Nurul masih muda dan baru lagi. Apapun, perkembangan terkini di Parlimen Lembah Pantai menyaksikan beberapa perkara yang menarik antara BN dan PKR selepas PRU ke 12. Ramai sudah mula menilai keberkesanan PKR di Lembah Pantai.Ada pula yang berkata " kita miss Shahrizat di Lembah Pantai " !

7 comments:

Anonymous said...

Dulu belum dpt jawatan apa pun sggp diredah bila dah dpt jwtn byk sgt alasan, alasan dan alasan.

Anonymous said...

Salam.....
Inilah akibat 'marahkan nyamuk, kelambu dibakar'.
Jgn kerana usia muda dijadikan alasan utk menegakkan benang basah. Apabila kita tlh membiarkan diri dicalonkan utk apa2 jawatan pun, bermakna kita tlh bersedia dari segi fizikal dan mental.
Ahli Parlimen muda ini pd pandangan sy lebih terpengaruh dengan hasutan nafsu dan menangguk di air yg keruh.
Masyarakat Lembah Pantai pula sanggup menggadaikan maruah dan harga diri semata2 kerana marahkan kepimpinan atasan.....
Natijahnya, bangsa lain hanya ketawa dan tepuk tangan.....

Anonymous said...

sedar & bangkitlah seluruh penduduk lembah pantai yg telah mengadaikan maruah demi hendakkan pembaharuan? you all semua telah termakan hasutan hawa nafsu tanpa memikirkan akan apa natijahnya, terutama anak2 muda jgnlah you all terlalu ghairah dgn janji manis yg dtaburkan. ingatlah bahawa you all semua (anak2 muda) yg 1 atau 2 kali mengundi atau yg masih menuntut atau yg telah bekerja bahawa selama ini siapakah yang telah membiayai biasiswa/loan utk melanjutkan pelajaran you all? pada ayah/bonda yg punya anak2 siapa yg telah membantu anak2 kita untuk meneruskan pelajaran? sekarang kita telah kehilangan seorg pemimpin yg berjiwa rakyat Sharizat Jalil yg telah byk berkorban masa tenaga & bangsa demi untuk menghapus setinggan di lembah pantai ini. masih tak sedarkah lagi wahai you all semua. bangkitlah & jgn ulanginya lagi pd PRU akan dtg. ingat UNDI itu sgt2 berharga sekali you all silap natijahnya bertahun merasa keperitan. KEKALKAH SHARIZAT JALIL

Anonymous said...

Dulu masa kempen PRU, semua tempat diredah, boleh pulak pleased everyone???? Sekarang dah jadi ahli Parlimen Lembah Pantai, tak boleh pulak, pelik tapi benar. Baru-baru ini setinggan Kerinchi kebakaran dah petang baru nampak muka itupun bila semuanya dah selesai...kalau zaman Sharizat rasanya beliau sampai dulu sebelum bomba. Pandan muka kami yang dah terkena dengan janji manis pembangkang yang hanya memperjuangkan kepentingan dan agenda sendiri. Hidup Kak Jat...

Anonymous said...

lu pikirlah sendiri...lu pikirlah sendiri..sendiri pikirlah

Anonymous said...

Nurul Izzah POYO...!!!

Anonymous said...

org2 kt lembah pantai ...jwbla pd diri sendiri bile dh kene tapuk bekali2 dgn anak kesygan DSAI korang ni. korang susahkn diri sendiri, mak ayah korang, sedara mara korang...hamik! nk sgt kan!