Monday, October 13, 2008

WANITA SETIAWANGSA BUAT KEJUTAN CALONKAN SHAHRIZAT ; MUKHRIZ PILIHAN PEMUDA SETIAWANGSA !

KUALA LUMPUR -- Pergerakan Pemuda UMNO Setiawangsa mencalonkan Datuk Mukhriz Mahathir bagi calon Ketua Pemuda UMNO Malaysia.Manakala Pergerakan Wanita UMNO Setiawangsa membuat satu keputusan drastik dengan mencalonkan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil bagi jawatan Ketua Wanita Malaysia walaupun Shahrizat telah mengulangi beberapa kali tidak akan menerima pencalonan bagi jawatan Ketua Wanita bagi membolehkan peralihan kuasa antara beliau dan Tan Sri Rafidah Aziz berjalan seperti dirancang tahun depan.
Ketua Wanita Setiawangsa Hairrunnisha Bevee yang dikatakan merupakan penyokong kuat Shahrizat Abdul Jalil difahamkan mencalonkanya sebagai tanda sokongan Wanita Setiawangsa bagi memimpin Ketua Wanita Malaysia.Shahrizat juga merupakan Ketua Wanita UMNO WP dan Ketua Wanita Bahagian Kepong yang telah dimenanginya tanpa bertanding.

12 comments:

freebirds said...

Goodlah they want some changes but i don't understand why sharizat?
Sharizat wat have she done 4 setiawangsa?

Sang Suria said...

How can u choose Sharizat?
She lost in Lembah Pantai!
U choose the looser!

Anonymous said...

KJ ooooooooooooooooooooooooooo KJ, hang tak nak pencalonan kat wilayah ker???? ker kao dah banyak pencalonan yang dijanjikan??? OOOOOOOOOOOO bakal2 mantak ketua pemudah dan janji kat kao ker KJ. tu la kao, tak pandai pasang kaki. dengar pulak nasihat penasihat2 bangang kao tuh, memang kalah la kao. pastuh calon2 tel kao tak nak angkat, buat appointment ngan wan badak bengap tuh slalu kene kensel. kao jgn jadik cam calon 2004 nie....semua ok semua ok....last2 ko. dengar la rintihan ku ini.....4 kali ku tel hp kao nak jemput rumah terbuka pemuda bahagian aku, tak penah berangkat. ku ucap selamat berjaya tak berbalas, ku tanya badak, kao dimana. katerny obersee urusan keluarga. skali nak jadi cerita allah s.w.t nak tunjuk....kuar tv kao kat kelantan.....hahahahahahh.....badak pembohong tak pandai cover ketua.

KJ, harap kao paham la....kali nie takde kompromi nyer cam kao menang naib ketua pemuda malaysia tuh. patuh calon naib tak boleh pakai, yg mamak korup, yg melayu sombong. patutla kao ngan mukhriz tak amik diorang calon naib korang. ko tak pandai guna rangkaian naib la KJ. kat wilayah ni, pemuda2 wilayah rangkaian naib ni yg pegang. takde nyer norza tuh control. dia nak pencalonan mt pun merayu kat rangkaian naib.

so KJ sedarlah, buat lah gerakan yg betul. jgn dengar sangat kata2 penasihat2 kao yg tak buat kerja. ada ker nak info tel sorang dua je. kao takde counter check ker.

ok la KJ, aku nak tolong kao nie, kao carik la rangkaian naib. tangkaian naib nie bukan sahaj di wilayah, tapi wujud kat seluruh semenanjung. diorang2 ni la yg control pemuda sebenarnye.

sekali lagi aku ucapka selamat berjaya kat kao.

sedara cctv said...

Kak.Fidah.. udahler lepaskan ler jawatan tu kat kak.ijat terus tak yah tunggu bulan 6 buang masa ajerr peralihan kuasa wanita ni pun, nengok pak lah terus jerr endorse najib senang. sambil wait najib menang terus tadbir negara tak yah nak fikir pemilihan dlm umno kann. lapang fikiran nengok kat tv senyum senang hati.
lagi satu ni ketua pemuda bhg yg dah habis tempoh tu takyah lah nak tunjuk baik kat kj konon semua ikit pengerusi negeri yg kaki ampu kj. kami yang baru ni tau ler sape nak pilih yang lebih baik dr sdrrr.
selamat bersidang pada yg akan bersidang minggu ni.. k salam Aidlifitri buat semua ahli umno yang bayar yurannnn.

gang pulau said...

Aku rasa pencalonan dan pemilihan habis antara dia orang berdua je. Bulan 3 dengan bulan 6, 3 bulan je lagi nak buat peralihan kepimpinan wanita. Baik tak payah, bagi terus je.

Mungkin diakhirnya kita akan melihat kompromi awal antara Kak Fidah dan Kak Jat bulan 3 dan terus menang tanpa bertanding. Atau nak elakkan spekulasi dan menghabiskan duit menunggu bulan 3, lepas dah dapat keputusan seluruh mesyuarat Bahagian, mereka pun kompromi awal-awal, janji Kak Jat dah lepas tanpa gangguan. Teori dan kebarangkalian je.

Anonymous said...

Saya sokong Dato' Mukhriz 110%!

Anonymous said...

kalau shahrizat tak berani juga nak lawan rafidah, dia sendiri akan kelaut kalah dengan calon lain.

kalau teliti betul2, bukannya hebat sangat pun 2-2 calon ni, sangap.

Jed Yoong said...

"How can u choose Sharizat?
She lost in Lembah Pantai!
U choose the looser!"

wat loser or no loser.
in umno it's all about bloodties or, or, or...buddy-ism...shahrizat is best buds with najib...ooooo....rosmah, dun be jealous

Anonymous said...

tengoklah siapa KW Setiawangsa siapa, same color sis,mesti sokonglah. berapa banyak masuuuuk dah.

haniesyafique said...

Go Mukhriz for Ketua Pemuda UMNO Malaysia !!!!!

haniesyafique said...
This comment has been removed by the author.
Tiger JHL said...

Saya hendak melihat nanti, adakah Sharizat akan di hukum oleh akar umbi UMNO bagi jawatan Timbalan Ketua Wanita, jika, beliau masih tetap bersetuju untuk menurut kata Rafidah berkaitan 'Peralihan Kuasa'.