Tuesday, October 28, 2008

MOHD RAZLAN KETUA PEMUDA BARU SEPUTEH ; BADRUL JADI NAIB !

SEPUTEH --Mohd Razlan (gambar ) berjaya menewaskan Alawi Dahalin dalam pertembungan satu lawan satu yang sengit bagi merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO Seputeh. Berikut adalah keputusan penuh :
KETUA PEMUDA
Mohd Razlan -- 68 undi
Alawi Dahalin -- 46 undi
1 undi rosak
NAIB KETUA PEMUDA
Mohd Badrul -- 38 undi
Mat Nayan -- 31 undi
Mohd Ghazali -- 29 undi
Muhd Annuar -- 17 undi

16 comments:

Anonymous said...

Tahniah dan syabas kepada saudara Razlan dan Badrul diatas kemenangan saudara berdua.tugas pertama yang saya rasa patut saudara lakukan ialah untuk merapatkan kembali kemesraan dikalangan Pemuda Seputeh. walaupun secara luaran nya nampak seperti tiada perpecahan or perselisihan, namun saya percaya perkara ini wujud secara tidak langsung.jika saudara Razlan inginkan kepimpinan beliau berjalan lancar dan tenang, saya merasakan ini lah langkah pertama yang wajar beliau ambil.diharapkan saudara Razlan mampu untuk meningkatkan lagi pembangunan Pemuda dalam semua aspek.Insya Allah.
SELAMAT MENJALANKAN TUGAS DAN AMANAH DENGAN CEMERLANG,GEMILANG DAN TERBILANG KEPADA PERGERAKAN PEMUDA SEPUTEH YANG BARU.

Anonymous said...

Bila tgk dan renung balik awak mmg tak layak la razlan ..... tetapi kerana beberapa helaian yang bernilai telah mengaburi mata ..... awak menang dgn jayanya ... namun ... menjaminkah pemuda tanpa hisham majid ..... bos awak dahulu nya ....

Anonymous said...

BUNGARAYA menyampok,
Tahniah saya ucapkan.
Tugas utama anda ialah mempastikan Teresa Kok kalah dalam PIRU ke 13 akan datang ini.
Jangan sekali-kali berubah nawaitu anda untuk mencari kekayaan dunia semata.

Sahruddin Esa said...

Tahniah kepada Ketua Pemuda baru Seputeh.

Setuju dengan pendapat Bungaraya. Banyak perkara yang perlu dilakukan dalam memperkasa Pemuda UMNO Bahagian bukan sahaja dari membentuk kekuatan persaudaraan dikalangan Pemuda, tetapi juga bagaimana menjana Pemuda UMNO Bahagian menjadi sayap kanan parti yang berkuasa, berpengaruh, disegani dan penting sekali DIHORMATI oleh masyarakat Seputeh khasnya Kaum Cina dan penduduk Wilayah Perkutuan amnya.

Doa dan harapan agar barisan kepimpinan Pemuda kali ini berjaya membuka lembaran perjuangan baru seterusnya menjana kemenangan Barisan Nasional dalam PRU13 nanti.

Mulakanlah langkah dan strategi anda dari sekarang. Kita sudah kesuntukan masa untuk persediaan PRU13 nanti....

Anonymous said...

tahniah kepada Encik Razlan atas kemenangan sebagai Ketua Pemuda Seputeh dari ITD NSTP

Anonymous said...

MAIN 'HULUR2' MMG LA LEH MENANG..SAME LAH MCM BOS DIA..'HULUR' GAK..SEB BAIK BOS KLH..

Anonymous said...

TAHNIAH BRO ...Dari Pemuda PUTRAJAYA...
-poker-

Anonymous said...

RAZLAN NIE LEMBIK LA!!!! TIADA CHARISMA SEORANG PEMUDA... MENANG PUN SEBAB HULUR BANYAK TU JE LA!!!!

PORAHHHHH LAAA RAZLAN.... !!! SIAPLA !!!

Anonymous said...

Mula sekali saya ingat mengucapkan tahniah kpd saudara Razlan,Badrul dan barisan AJK yg baru terpilih oleh perwakilan Pemuda Bhg Seputeh.
Spt kata Saudara Mustapha Kamal selepas beliau terpilih menjadi Ketua Bahagian.Semua kena memperakui kemenangan Saudara Razlan.
Lembik ke atau apa sahaja yg ahli-ahli Seputeh tak puas hati,beliau telah diberi mandat utk menduduki jawatan tersebut.
Bagaimana cara dia menang kita tak perlu lah pertikaikan.
Cuma kita beri dia peluang utk membuktikan yg beliau sememangnya layak mejadi Ketua Pemuda Bhg.
Kalau pemuda2 Seputeh tidak berpuas hati dgn prestasi beliau.Jgn ragu2 utk tukar kepada org lain yg anda rasa layak utk memimpin Pemuda Seputeh,
Akhir kata Selamat Berjuang dan Selamat Berjaya utk Saudara Razlan.

Anonymous said...

apa yg diperkatakan saudara anuar mmg btol..tp cuba kita fikirkan...razlan org datuk syam.dia menang..tp bayang kan kalau razlan tu org mus.mesti akan ade bunyi2 yg kurang enak kita dgr sampai ade yg sanggup buat dakwaan2 yg kurang tepat semata2 mahu m'batalkan mesyuarat itu..tgk sj la pd cawangan2 di seputeh yg telah t'kena sblm hny kerana ada sayap2 atau ketua cwgn yg tidak mencalonkan org2 yg diingini..inilah taktik datuk syam bos kpd razlan..simpati sikit dgn keadaan org lain..one day people will do the samthing you did to them..you will regret n that was too late!!!

Anonymous said...

Tahniah di atas kemenangan Sdr Ranlan dan Sdr Badrul menerajui kepimpinan Pergerakan Pemuda Bahagian Seputeh. Tapi ingat, jangan sesekali meninggalkan amanah yang suarakan oleh mereka yang memilih anda. Tunjukkan kecemerlangan Sdr berdua kerana saya yakin dengan kombinasi yang bijak akan melahirkan kepimpinan yang bertenaga. Tanpa Ketua, Naib akan terkapai seperti Mantan Naib dan begitu juga sebaliknya. Harap Sdr berdua menjadikan pemuda akan datang terus mampan dan bertenaga. Selamat Berjuang

Anonymous said...

tahniah kepada razlan dan bad.
diharapkan saudara berdua mampu berganding bahu dalam menaikkan lagi nama pemuda seputeh. jgn hanya pandai bercakap dan berjanji sahaja tetapi tidak dilaksnakan. ini kerana org seputeh tahu menilai yang mana kaca dan yang mana manikam. walaupun kali ini anda diatas tidak selamanya akan kekal diatas. diharapkan anda kotakan apa yang anda janjikan.

Anonymous said...

he who must not be named..heheh..dh mcm dlm cite harry porter..vordemot

Anonymous said...

he who God would destroy, he first make them laught

Anonymous said...

Berapa agaknya razlan abih duit.hehehe.kesian

Anonymous said...

Jangan RETORIK semata-mata...