Sunday, October 19, 2008

4 BAHAGIAN DARI WP BERSIDANG HARI INI ; ALI RUSTAM DAPAT 3, MUHYIDDIN DAPAT 1 !

KUALA LUMPUR -- Naib Presiden UMNO dan Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Ali Rustam mendapat tiga pencalonan daripada 4 bahagian yang bersidang di Wilayah Persekutuan hari ini. Manakala Tan Sri Muhyiddin Yassin menerima pencalonan tunggal dari bahagian Titiwangsa.
Ali Rustam mendapat pencalonan dari Segambut, Bandar Tun Razak dan Kepong. Minggu lepas bahagian Cheras mencalonkan Tan Sri Muhyiddin Yassin. 8 lagi bahagian belum bersidang di Wilayah Persekutuan.

11 comments:

Anonymous said...

Tan Sri Muhyiddin pasti menag jawatan Timb Presiden. Amin

Anonymous said...

Salam,

Belum lawan belum tahu. Yang penting perlawanan perlu sihat dan tidak memecahbelahkan kita. Saya yakin perkembangan terbaru ini akan mengubah suasana politik malaysia.

Baru lah ada pilihan..

Lawan tetap lawan.


Wassalam

Anonymous said...

bila pak lah mengamuk dengan muhyiddin, baru la calon lain nampak macam bernafas sikit..hehe.

Anonymous said...

aku ingat lepas pencalonan habis 9 Nov ni, tengok yang lepas tanpa bertanding najib dan muhyiddin. Apa perlukah ditangguhkan sampai bulan 3 2009 lagi? Akar umbi kena minta buat terus bulan 12, tunggu apa lagi!!!!!!!!!!!! lagi cepat lagi bagus...

Teropong hikmat said...

Itulah yang sepatutnya pemilihan tak usah tunggu Mac 2009. Banyak kerja yang perlu dibuat buang masa aje. ape pak lah nak buat lepas dapat tau keputusan pencalonan nak pilih mana yang dia nak sokong or saje buat lambat. kami mahu pemimpin yang dipilih bekerja secepat yang boleh bukan nak tunggu sampai buah dah busuk.
lagi satu kak.fidah tu tau ler pencalonan dah banyak tapi jgnlah buat kerja bodoh lepas lawan dah menang nak serah jawatan, lepaskan aje terus mana yang sokong u suruh bantu kak ijat kan baik. tunjuklah contoh yg baik pada yg muda. berilah peluang akak yg muda ckit dr u nak pimpin wanita.
apa pun kita kena bersatu semula selepas pemilihan d. peringkat bahagian.
jadilah bangsa yang bersatu
bukan bangsa yang layu
kena tukar nama ni....

Anonymous said...

Sepanjang yang pernah saya berurusan melalui SMS tak pernah Dato Ali tak jawab...cubalah....

Anonymous said...

Setuju...Mahyudin aku bersalam pun tak tengok muka

Anonymous said...

ketegasan lebih penting dari tengok muka. Kalau jawab sms press interview pun gagap payah jugak.

Anonymous said...

TEGAS? jaga Johor pun kena arah cabut...jangan cabar disini nanti saya taburkan ....

Anonymous said...

Dato Ali. pegang Melaka bertambah Gah,Pegang Belia 4B terus menjadi gagah, Jadi Pengerusi Keahlian UMNO.Ahli bertambah Ruah....Hidup Dato Ali Rustam yang tak reti letih bekerja..

Anonymous said...

lu punya suka lah nak tabur ke, apa lu dapat?