Monday, October 20, 2008

PERKEMBANGAN PEMUDA DI WP : MAHADHIR MENANG DI SEGAMBUT ; TAUFIK MENANG DUA UNDI DI WANGSA MAJU !

Keputusan penuh pemilihan Pemuda UMNO Segambut :
KETUA PEMUDA
Mahadhir Sulaiman - 86 undi
Rizal Alang - 48 undi
NAIB KETUA PEMUDA
Hadrisham Abd Aziz - 84 undi
Tajul Anuar - 51 undi
Keputusan Penuh Pemuda UMNO Wangsa Maju :
KETUA PEMUDA
Mohd Taufik Husin - 76 undi
Wan Sharul - 74 undi
NAIB KETUA PEMUDA
Azha Mustaffa - 83 undi
Abdullah Kassim - 49 undi

9 comments:

Pemuda IKS said...

Salam,

Tahniah saudara Mahadhir Sulaiman dan Hadrisham Abdul Aziz di atas kejayaan mereka. Kini tiba masa untuk perjuangkan segala agenda yang dicatur rapi. Syabas dan Selamat Berjuang!

"Memperkasa Generasi Baru"

Pergerakan Pemuda
UMNO Cawangan Taman IKS
Bahagian Batu WP

http://pemudaiks.blogspot.com

Anonymous said...

titiwangsa result tak de ke

Anonymous said...

Tahniah pada yang berjaya.
Yang tewas bukan berarti kalah anda tetap ada yang sokong hanya kurang. maka itu berusahalah untuk bekerja lebih gigih bersama yang menang marilah kita menyusun barisan kepimpinan yang mantap dari kedua-dua kem bagi mengukuhkan lagi Pemuda UMNO di wilayah Tahniah untuk Pemuda Segambut dan Wangsa Maju demi menawan semula WP dari pembangkang.
Kita bergerak bersama demi AGAMA, BANGSA DAN TANAH AIR KITA (TANAH MELAYU)

Anonymous said...

salam...
Diharapkan bagi yang tewas janganlah kita merasa mual atau jemu dengan pengorbanan yang telah kita lalui sepanjang berkempen.Kita tewas bukan untuk selamanya.kita duduklah semula didalam parti UMNO..bekerja dengan lebih gigih lagi kerana inilah saja parti yang perjuangkan dan pertahankan hak kita, generasi kita dan generasi yang akan datang...

UMNO terus mara ..

Anonymous said...

semua sudah selamat dan diketahui keputusannya. rapatkan barisan buangkan semua dendam kesumat bangunkan Pemuda Segambut sebagai contoh dan tauladan buat semua Pemuda Malaysia. apa yang ditunggu sudah berlaku...menang kalah adat pertandingan yang kalah jgn berjauhan, yang menang tanggungjwb ini adalah amanah juga harapan dari perwakilan. yang penting ingat (KC saya senator tau)negeri ini kecik saja jgn kita bergaduh krn ada masalah lagi besar utk diharungi.banyakkan membaca..jgn tinggal solat.

Anonymous said...

TAHNIAH KEPADA YANG MENANG BAGI YANG KALAH JANGANLAH JADIKAN KEKALAHAN INI SEBAGAI JURANG ANTARA KITA SEMOGA PEGERAKAN PEMUDA UMNO SEGAMBUT TIDAK LEKA DAN TEGUR2LA KETUA2 DIATAS JIKA BOLEH JANGAN DOK NAK KIPAS JEEE
SEMOGA PERGERAKAN PEMUDA SEGAMBUT YANG BARU BOLEH MEMBERI KERJASAMA KEPADA SELURUH PEMUDA SEGAMBUT INSYAALAH....
JANGAN MENANG SORAK KAMPUNG TERGADAI....

Anonymous said...

no13,
Gambar bila nak cuci? Saya rasa awak boleh jadi sebagai pemangkin merapatkan barisan Pemuda Segambut, awak cucilah gambar bagi kat perwakilan yang kadir ari tu. Modal boleh minta KC awak. Kan dia menang!!!! Buat orang gembira dapat pahala bro no 13.

Anonymous said...

no13....jgn lupa push awk punyer senator tu buat library...

Anonymous said...

no13, push bas library bergerak ke kampung-kampung kita dulu pun ok juga. Kita bagi kesedaran dulu akan kepentingan membaca.