Saturday, November 1, 2008

YUSUF HAMID PERTAHAN JAWATAN DENGAN KEMENANGAN TIPIS 5 UNDI !

KUALA LUMPUR - Ketua UMNO Batu Datuk Yusuf Hamid mempertahankan jawatanya dengan kemenangan tipis 5 undi. Yusuf mendapat 128 undi manakala pencabarnya Yahya Mat Ghani ( Abas ) mendapat 123 undi dalam saingan yang paling sengit di persidangan UMNO Batu yang diadakan di PWTC hari ini.

6 comments:

Anonymous said...

tahniah saya ucapkan kepada datuk yusuf hamid kerana dapat mengekalkan jawatan yang di sandang beliau semoga dapat menjalankan tugas dengan lebih baik

Pemuda IKS said...

Salam Perjuangan,

Sejuta ucapan tahniah kepada penyandang Ketua UMNO Cawangan Taman IKS, Kekanda Ramlan Salleh kerana berjaya menjadi Timbalan Ketua UMNO Bahagian Batu. Berharap dengan pencapaian ini dapat membawa Pemuda IKS selangkah kehadapan dari kedudukan sekarang. Pemuda IKS mendoakan kesejahteraan Kekanda dalam perjuangan ini. Alhamdulillah.

Tahniah diucapkan kepada Datuk Yusuf Hamid kerana berjaya mempertahankan jawatan selaku Ketua UMNO Bahagian Batu dengan apa jua "cara" sekali pun. Berharap beliau dapat menjalankan tugas dengan cemerlang walaupun barisan kepimpinan dipenuhi oleh orang-orang Abas. Tahan-lah!

"Memperkasa Generasi Baru"

Pergerakan Pemuda
UMNO Cawangan Taman IKS
Bahagian Batu WP

Anonymous said...

tahniah sy ucapkan pd dato YH walaupun menang tipis menang tetap menang apa2pun kemenangan ini memberi isyarat pd dato YH supaya berkerja lebih keras dimasa akan datang utk keharmonian, kesejahteraan serta perpaduan didlm UMNO bhg batu serta jgn lupa dato apa2pun MELAYU adalah tunjang negara kita jadi utamakan MELAYU dahulu yg akan menjadi tungku dapur dato didlm UMNO.....Melayu Terpinggir

. said...

ini ialah masa untuk merapatkan saf kepimpinan, semoga umno batu diberikan kebijaksaan utk bergerak ke arah itu.

Anonymous said...

hanya Allah yang tahu.

betul ke datuk yusoff menang sebab perwakilan beri undi pada dia? atau dibantu oleh tangan2 yg tersembunyi (Datuk riduan) yang beri undi untuknya, kalau kita perhatikan didalam chai barisan ajk team abas, ajk yang ke 21 pon boleh dapat 132 undi, ajk yg ke 20 dapat 134 undi, rasanya tidak munasabah abas dapat 123 undi,nampak sikit luarbiasa, sbb didalam politik macam-macam boleh dijadi, betulkah ada konspirsi? semuanya itu hanya Allah yang tahu kebenarannya. sama-samalah kita doakan.

Anonymous said...

terbaru.......

batu bermesyuarat semula bagi memilih ketua bahagian sahaja pd 28/12/08, sama-samalah kita tunggu, sekali lagi para perwakilan akan menentukan siapa yang berhak untuk menjadi ketua umno bahagian batu.