Monday, March 9, 2009

ISMALINA : " SAYA DAN SUAMI SANGAT PROFESIONAL ; KERJA KAMI TAK PERNAH BERTINDIH "

KUALA LUMPUR 9 Mac 2009 -- "Kita perlukan ahli yang punyai jati diri , faham perjuangan dan hala tuju parti. Saya tahu ada pihak memainkan isu mengenai suami yang juga calon Naib Ketua Pemuda , Datuk Reezal Merican Naina Merican dan saya bertanding jawatan dalam pemilihan kali ini.Saya dan suami saya sangat profesional dan kerja kami dalam parti tidak pernah bertindih.
Pembabitan saya dalam Puteri UMNO Wilayah Persekutuan pada 2001 lebih awal berbanding suami dalam Pemuda.Kami tidak pernah berkongsi maklumat mengenai pergerakan masing - masing. Saya hendak dikenali dan berdiri atas kredibiliti sendiri ", kata Calon Ketua Puteri UMNO Malaysia Datin Ismalina Ismail. Untuk wawancara penuh,sila klik DISINI.
Ismalina yang juga merupakan Naib Ketua Puteri UMNO Wilayah Persekutuan dilihat sebagai pemimpin puteri yang yang telah menceriakan Pergerakan Puteri UMNO Wilayah Persekutuan, melalui pembabitanya di UMNO Wangsa Maju dan juga Puteri UMNO Malaysia. Ismalina, juga dikatakan mendapat backing daripada Ketua Puteri UMNO Malaysia Datuk Nooraini ? Walaupun Ismalina dikatakan bukan calon " Favourite " tetapi beliau dikatakan mempunyai ciri - ciri kepimpinan yang cukup terbaik bagi menerajui kepimpinan Puteri UMNO Malaysia sekiranya diberikan peluang. Apakah visi dan misi Ismalina ? Sila klik - mStar .
Dasar keterbukaan Ismalina juga telah meletakkan dirinya sebagai salah seorang pemimpin Puteri UMNO yang berjaya. Apakah Ismalina berjaya melepasi halangan ini ? Apakah nasib dan masa depan Ismalina sekiranya tersungkur ?
Apakah perasaan Ismalina ?
Telah masuk pusingan akhir, kata Ismalina. Sila klik DISINI , untuk baca komenya.

6 comments:

Anonymous said...

salam...

gud luck sis..!!

pu3 wilayah akan sentiasa menyokong akak..
harap2 akak menang dalam perjuangan ini..

Anonymous said...

salam warga wilayah kini dan pelayar2 sekalian....

semoga berjaya pada kak ina. kami doakan agar semua yang bertanding mendapat yg terbaik dlm sesi pemilihan kali ini. kalah atau menang usah digusarkan kerana kita ada misi perjuangan yg lebih penting

Anonymous said...

kerja je lah yang tak bertindih.......................yang lain bertindih!!!!!!!!!!! Good luck, i hope your husband will loose and you win, you strong lady!!!!!!

Anonymous said...

Rezal menang pasti tambah lagi.Dasar laki Melayu yg tengah naik..Sucks! You go, girl! Hope you berjaya!

Anonymous said...

baru dapat tgk muka madu si syarifah haslinda,ok gak

Anonymous said...

pppppppppppppppppppppppppppppppp ler