Tuesday, April 15, 2008

WEE CHOO KEONG MENGHASUT RAKYAT LAGI !

" Sebagaimana diketahui umum, DBKL adalah tidak efesyen tetapi masih bangga dengan prestasi mereka.Patutkah rakyat Kuala Lumpur mengadakan satu perhimpunan aman di hadapan Bangunan DBKL yang terletak di Jalan Raja Laut untuk menunjukkan kepada Datuk Bandar dan Datuk Bandar Boneka ( Menteri WP) supaya sedar bahawa mereka adalah memelihara kepentingan rakyat dan bukanya untuk menunjuk - nunjuk? " beginilah bunyi kenyataan Ahli Parlimen Wangsa Maju yang menang dengan majoriti 150 undi di Wangsa Maju di blognya.
Jelas menunjukkan Wee Choo Keong sekali lagi menghasut rakyat untuk membuat perhimpunan.Sebelum ini Wee Choo Keong mencabar Yang Di Pertuan Agong dengan mempersoalkan perlantikan Datuk Bandar Kuala Lumpur.Pada 1hb April yang lepas dia telah membuat satu lagi kenytaan media di Malay Mail yang dipetik berkata dia akan mendapatkan rakyat untuk melantik Datuk Bandar Kuala Lumpur.
Sebagai Ahli Parlimen, walaupun menang dengan undi yang rendah, banyak kenyataan Wee bersifat hasutan.Persoalanya kenapa laporan Polis tidak dibuat terhadapnya?

5 comments:

Anonymous said...

Wee Choo Keong memang sudah kurang ajar.Mari kita bertindak keatasnya.Apa BN Wangsa Maju buat? Bertindaklah dengan segera.

Anonymous said...

Wee Choo Keong sudah melampui batasan.Dia sudah mula pandai meghasut.Kenapa pihak polis tidak bertindak terhadapnya? Dia dilantik untuk menjaga masyarakat Wangsa Maju dan bukanya menjadi penghasut.Polis kena bertindak.

Anonymous said...

Kami mahu pihak berkuasa bertindak dengan segera terhadap Ahli Parlimen undi pos ini yang tidak guna langsung.Tak malu ?

Anonymous said...

Memang itu mereka punya niat, Cina akan tetap membuat kenyataan dan akan buat perubahan yang akan menguntungkan dan menghakis kekuasaan melayu di tanah Melayu.

Kita orang melayu yang tidak sedar, tak dapat calon dah boikot, tak dapat duit sikit dah boikot, ni laa yang terjadi kat UMNO sekarang.

sebagai generasi muda, saya meminta laa untuk kebaikkan bersama... sesiapa yang jadi gurka politik tu tengok-tengok laa calon sebelum dibawa ke hulu kehilir..

Kuasa untuk dikekalkan perlu ada jati diri yang kuat .. bukan sebagai orang UMNO yang telah memboikot PRU tempoh hari ...

Kita akan berhadapan dengan Anasir-anasir ini selama 4 tahun lagi, jadi ... Dato Zulhasnan bersama-sama dengan Ketua bahagian perlula merapatkan jentera dan memikirkan bagaimana untuk menahan dan membidas MPs kafir ini...

fikiirrr .. fikirrr .. fikirrr...

Anonymous said...

Saya sokong seratus peratus saranan melayuonline.Kita perlu bersatu untuk mempertahankan hak kita kalau tidak dalam tempoh beberapa tahun lagi kita akan kehilangan hak kita kerana orang melayu ketika ini hanya sedang berkelahi sesama bangsa kita aja.Apa kebaikan dia.UMNO kena bersatu dan pukul habis - habisan.Hidup Melayu.