Friday, April 11, 2008

JUMPA DI MAHKAMAH ! TIADA MAAF BAGIMU !


Jumpa dimahkamah ! Itulah jawapan yang diberikan oleh Akhbar Siasah kepada Setiausaha Agung UMNO Tengku Adnan Tengku Mansor ekoran daripada penerbitan berita " UMNO : Anda Butakah Melantik Tengku Adnan? " dalam siaran muka depanya baru - baru ini.Berita tersebut boleh didapati di http://siasahdaily.blogspot.com/2008/03/umno-anda-butakah-melantik-tengku-adnan.html.

Berikutan berita tersebut, Tengku Adnan meghantar surat saman kepada Siasah Daily (http://www.siasahdaily.blogspot/) supaya meminta maaf dalam tempoh 48 jam namum Siasah Daily telah memberikan jawapan kepada Tengku Adnan - Jumpa Dimahkamah.Sila baca laporan ini http://siasahdaily.blogspot.com/2008/04/kita-jumpa-di-mahkamah.html.

Laporan Siasah Daily juga telah membongkarkan pelbagai isu - isu yang menarik mengenai Tengku Adnan yang juga menjadi watak utama dalam klip Video V.K.Lingam.Banyak pihak juga mempersolakan bagaimana beliau diberikan peluang untuk bertanding di Parlimen di Putrajaya sekali lagi? Bukan sahaja itu, bagaimana beliau boleh dilantik jadi Menteri sebelum ini? Paling memeranjatkan perlantikan beliau sebagai Setiausaha Agung UMNO baru - baru ini.Apa sudah jadi dengan UMNO?

No comments: