Thursday, May 1, 2008

PEMIMPIN UMNO BN LANTANG BERSUARA - SYED ALI DI MINTA JAGA BAHAGIAN SENDIRI DAN JANGAN BERSIKAP SYOK SENDIRI !

Ekoran daripada tindakan Ketua UMNO Bahagian Cheras Datuk Syed Ali Al Habshee meminta Pengerusi UMNO WP Datuk Seri Zulhasnan Rafique meletak jawatan ekoran daripada kekalahan BN di WPKL pada pilihanraya umum baru - baru ini beberapa pemimpin BN perakui dan lantang menyuarakan Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Zulhasnan Rafique yang juga merupakan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO dan BNWP contoh pemimpin yang terbaik. SILA BACA ( Laporan Khas Bernama oleh Azman Ujang )
Pemimpin BN itu juga mendesak supaya pengurusan tertinggi UMNO mengambil tindakan drastik terhadap Syed Ali yang mengkritik Pak Lah di media asing Aljazeera baru - baru ini.
UPDATE DALAM ENGLISH VERSION

5 comments:

Anonymous said...

Memang betul.Satu berita dan laporan yang benar kerana Datuk Zulhasnan memang seorang yang kuat berkerja untuk rakyat.Dia kurang bercakap dan kurang berpolitik.Inilah pemimpin yang kita mahu.Kita tidak mahu pemimpin yang banyak bercakap untuk syok sendiri seperti mana di lapor oleh Wilayahkini.

Anonymous said...

Syed Ali kena tutup mulut.Cukuplah, orang sudah hentam u habis - habisan.Jawatan Timbalan Pengerusi BN Cheras tak ada impact lah.Letak jawatan sbg Ketua Bahagian lah.Itu jawatan automatik.Jangan nak berlagak sangat.Nak Panggil Sidang Media untuk umum letka jawatan Tim Pengerusi BN Cheras.Apalah besar sangat jawatan tu? Buang masa sahaja.Media pun lagi satu, kenapa nak layan orang seperti dia?

Anonymous said...

Satu laporan yang tepat pada masanya untuk semua orang berfikir dan merenung kembali mengenai perjuangan UMNO WP.Dato Seri Suleiman bukan calang - calang punya orang, dia sendiri kata Zulhasnan Rafique pemimpin yang cemerlang di WP.Memang betul Kita semua kena terima hakikat ini.Syed Ali memang suka syok sendiri.Dia ingat dia tu Al Badawi ker?

Anonymous said...

MIC akan bertindak.Kami akan sentiasa dibelakang Dato Seri.

Anonymous said...

Rencana yang begitu menarik dengan komen - komen yang cukup bernas.Orang2 UMNO kena buka mata kali ini kerana tidak ramai orang macam Zulhasnan Rafique dalam UMNO.UMNO yang akan rugi kalau dia tak masuk UMNO.