Thursday, May 22, 2008

SPECIAL REPORT : PAK LAH DILEMMA or MALAY DILEMMA ?

Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi DILEMMA - PARTY or COUNTRY? click HERE for more news !
Dilemma Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi ketika ini.Parti atau negara? Kupasan yang menarik untuk dibaca dan direnungkan bersama.Sila hantar komen anda !
UPADATE TERKINI daripada rakan - ABDULLAH,MAHATHIR, Najib atau ANWAR ? Baca Di Sini

5 comments:

Korang Pemalas said...

Blog wilayahkini skrg makin malas. Asyik copy paste cerita orang lain.

Bukak topik baru dah tu minta pendapat,baik buka forum.

Mana dia cerita umno-umno wilayah yang korang kata panas tu? nak dedah...nak dedah...tunggu apa lagi?

kalo malas nak cari story, baik tutup jer blog ni dan bukak forum. Ini blog lah samdol, tempat utk korang bagi info.

Lu Pikiiirr la sendiri.!!!

Ahli UMNO Cheras said...

Alahai, Korang Pemalas tak baca ker berita - berita sensasi yang disiarkan oleh Wilayahkini sampai terpampand di dada akhbar tempatan? Sesekali Wilayahkini kenalah main isu nasional yang melibatkan Pak Lah dan Mahathir.Bukan kita semua ada masa baca blog lain.Kita Kita memang usaha yang diambil oleh Wilayahkini selama ini.Banyak berita sensasi yang telah disiarkan dari masa ke semasa.Apa hal pulak dengan kamu pulak ? Jealous kot?

asha, kl said...

What the crap the pemalas guy was talking?

milasha said...

Yeah may be the guy tak ikut perkembangan at Wilayahkini? Blog need feedback from other blogs as well.Need varietys lah bro.

Korang Pemalas said...

I think u guys shud reconsider ur participation with this blog. Dont u understand the concept blog? The difference between blog, news reporting and forum?

Blog ni dulu janji nak bukak cerita umno-umno bahagian, katanya semua umno bahagian panas! tungguuuu!!

tunggu apa lagi?? berapa lama nak tunggu.... tengok cara mereka skrg.

Bukak topik baru lepas tu create link to other website/blog. So Asha KL, what the crap are u looking from this so call 'BLOG'

i advise u to learn the format of blog, forum, web or news reporting.