Friday, May 23, 2008

DBKL KECOH .....TIMBALAN MENTERI WP DI SERGAH ......!

DBKL kecoh.Timbalan Menteri Wilayah Persekutuan Datuk M.Saravanan di sergah ( Ambush) oleh Ahli Parlimen Wangsa Maju , Wee Choo Keong dan Ahli Parlimen Bagan Serai ( kedah ) S.Gopalakrishnan.Orang ramai kesal dengan tindakan pembangkang.Keadaan terus menjadi kecoh dan tidak terkawal.Bangunan DBKL di Jalan Raja Laut buat kali pertama dilihat menjadi medan perperangan dari perkarangan DBKL hingga ke bilik mesyuarat di tingkat 3 .APA SUDAH JADI??
Para wartawan yang hadir juga terkejut dan kecewa melihat insiden tersebut !
BACA LAPORAN KHAS WILAYAHKINI DI SINI dan untuk UPDATE terkini sila klik disini

10 comments:

Anonymous said...

Sungguh memalukan.Sekiranya seorang Timbalan Menteri dilayan seperti begitu bagaimana nasib rakyat? Inikah gelagat dan watak pembangkang yang sebenar.Kami amat kecewa.Minta polis ambil tindakan.

Anonymous said...

Inilah Wee Chee Keong , Ahli Parlimen yang kurang ajar dan bastard.

Anonymous said...

Where is the police force?Why no action taken? Look like they dont wish to peaceful but wants create trouble?

Anonymous said...

No Worries YB Saravanan.U have done a good job for the rakyat.We will support u .

Anonymous said...

Mari kita sama - sama buat demi di hadapan pejabat Wee Choo Keong dan buat hal di dalam pejabat dia? Kita tengok reaksi dia.Dia memang sudah melampui batas.Kenapa polis diam diri?

Anonymous said...

Tahnniah, WILAYHKINI kini kerana telah memberikan liputan yang menarik untuk dibaca dan di renung bersama.Kami perlu fikir sekarang dimana silap.Kenapa mereka bertindak macam itu?

Anonymous said...

Wee Choo Keong memang sudah kurang ajar sampai nak tunjuk berani.

Anonymous said...

Kami nampak Saravanan cool dan tenang.Inilah contoh pemimpin terbaik kerana kalau kita bertindak macam mereka tentu ada beza antara mereka dgn kita.Tahnniah YB Saravanan

Anonymous said...

Sekiranya macam inilah perangai ahli - ahli parlimen pembangkang yang tidak tahu nilai kehormatan macam mana kita nak memupuk kehormatan dengan nilai kemanusian?

Razlan said...

Kurang ajar ! itulah yang boleh kita cakap.

Tapi atas sikap inilah selalunya Pembangkang mendapat nama disisi rakyat.

Membela rakyat atas apa jua masalah, asalkan dapat publisiti murahan.

Kita yang memerintah, sepatutnya lebih cepat mendapat tahu apa jua masalah yang akan berlaku di kawasan kita, ini tidak!, sehingga orang dah kumpul 2 bas pun masih tidak dapat info apa yang mereka rancang.

Kita perlu lebih proaktif, masalah penjaja ini sepatutnya kita dahului mereka, selesaikan masalah mereka, kita ada kuasa yang boleh bertindak dan mengawal DBKL, ini tidak ... pembangkang juga mendapat nama!

Pembangkang memang kurang ajar, itulah pelajaran yang hendak dibawa kepada rakyat Malaysia sekiranya mereka memerintah. Kita sudah tidak payah nak layan orang seperti ini. Parlimen pun boleh mereka kurang ajar KAN!...

Memang mereka diajar untuk kurang ajar .. jadi kita kene move on ..