Thursday, May 22, 2008

LAPORAN ACA TERHADAP PASUKAN BOLA SEPAK KUALA LUMPUR ?

Berita yang diterima oleh Wilayahkini.Kami mendapat berita bahawa ada laporan akan dibuat kepada ACA mengenai prestasi buruk pasukan bolasepak Kuala Lumpur pada Liga Perdana Malaysia setelah banyak duit dilaburkan.Ikuti perkembangan TERKINI mengenai berita tersebut dalam masa yang terdekat ini.Wilayahkini juga sedang dalam usaha untuk mendapatkan kepastian mengenai berita tersebut termasuk mengenai beberapa laporan.IKUTI LAPORAN LANJUT DI WILAYAHKINI........UPDATE TERKINI - beberapa pemain dan juga pegawai juga dikatakan kecewa dengan pengurusan Persatuan Bola Sepak Kuala Lumpur.Laporan lanjut MENYUSUL MINGGU DEPAN.........

5 comments:

Anonymous said...

Satu tindakan yang betul.Kita malu dgn prestasi KL di tempat kedua terbawah Perlu siasatan segera.Siasat segera Pengurus Pasukan KL.Biasanya Pengurus kena tanggungjawab.

milasha said...

I do agree wth KLFA fan comment.We need to be practical on this matter cause its involve our KL reputation.Go ahead wth the report .

Anonymous said...

Tindakan segera perlu diambil kerana tahun ini KL semua berwajah baru.Kenapa Pengurus Pasukan KL berdiam diri? Datang ke stadium bukan main lagak dengan kereta sport yang lumayan macam Pengurus Pasukan MU.Tetapi bila KL kalah teruk kenapa tak bertanggugjawab.Ini bukan politklah.Jangan asyik fikirkan kepentingan diri sendiri kerana kita malu dgn prestasi buruk KL.Stadium kosong lagi.Apa sudah jadi.Sila buat post morterm dgn segera.Kita mahu FAM masuk campur jugak.

Anonymous said...

Saya sokong komen Cheras Citizen kerana , kita jangan lari dari tanggugjawab kita.Kita mahu jawapan yang munasabah.

Anonymous said...

M fed up wth KLAFA attitude.Pls take immediate action.