Tuesday, May 20, 2008

PARLIMEN PANAS :ZULHASNAN RAFIQUE SERANG BALIK SAMPAI PEMBANGKANG AKUR !

Parlimen panas hari ini apabila tiba giliran Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Zulhasnan Rafique menggulung perbahasan mewakili Kementerian Wilayah Persekutuan.Walaupun diasak dengan pelbagai soalan- lebih 30 soalan, Zulhasnan kelihatan tenang menjawab segala persoalan dengan tepat dan padat sehingga beberapa Ahli Parlimen pembangkang terpaksa akur kepada kepantasan dan kecekapan Zulhasnan . Beliau juga mengambil masa selama 2 jam - satu jangka masa yang panjang setakat ini di Parlimen untuk jawab segala persoalan. Beliau juga dengan lantang menyuarakan KEMENTERIAN WP TIDAK AKAN DI BUBARKAN.
Zulhasnan Rafique merupakan wakil tunggal BN di WP dimana 10 kerusi lagi di KL di kuasai oleh Pakatan Rakyat. Selain Zulhasnan di Setiawangsa, BN menang di Putrajaya dan Labuan.
UPDATE TERKINI - Baca Di Sini -- SYABAS DATUK SERI daripada http://www.ackwhy.blogspot.com/

14 comments:

Anonymous said...

Hebat.Inilah kekuatan UMNO.Kita perlu tunjukkan kekuatan kita.Melayu pantang dicabar.Pemimpin lain nkena contohi Zulhasnan Rafique

Anonymous said...

Bravo Mr Minister.U have show the real hero tagline to BN.Pak Lah needs leaders like u.Well Done Sir .

Anonymous said...

People like Wee Choo Keong as lawyer must learn how to behave 1st and there is a lot of good questions to ask.Why he wasteing the time for nonsense questions? Pls behavelah.

Anonymous said...

Well said by Kalaiarasu, i do agree.The Minister had brief ther function of the Ministry during the round table discussion and other meeting as well.Why Wee Choo Keong still inclear? He behave laki very stupid MP in Parliament.Wang Maju folks must realise this.They made a big mistake by vote him.But still 150 majority ONLY.Let chase him out.

Anonymous said...

Inilah sikap sebenar Wee Choo Keong yang suka buang masa rakyat.Dia tu bukan nak kerja untuk rakyat.Rakyat Wangsa Maju kena malu kerana mengundinya.Macam mana dia nak bela nasib masyarakat di Wangsa Maju?

Anonymous said...

Ahli Parlimen perlu mengunakan peluang yang diberikan dengan sebaik - baiknya dan bukanya bertanya soalan - soalan remeh temeh yang boleh buang masa rakyat dan yang tidak mementingkan rakyat.

Anonymous said...

Wee Choo Keong yang bodoh....

Anonymous said...

Ahli - ahli UMNO di WP kena bangkit untuk serang balik dia.Dimana suara melayu? Janganlah jadi macam bacul.

Anonymous said...

Wee Choo Keong memang terlalu ego dan angkuh macam Mukhriz.Kita kena tendang dia keluar dari Wangsa Maju.Dia ingat dia tu pandai sangat? Buang masa kita sahaja.Dahlah menang dgn undi pos.

Anonymous said...

Tahnniah kepada Menteri Wilayah Persekutuan.Saya amat kagum dengan cara dan perwatakan Menteri WP selalu kerana beliau tidak banyak bercakap yang bukan - bukan dan hanya tumpu kepada kerjanya.Beliai juga selalu cool dan relax.Macam inilah pemimpin UMNO.Kena steady selalu.

Anonymous said...

GO AHEAD MR MINISTER, TEACH THEM A A LESSON.THE DESERVE TO KENA HABIS - HABISAN.WE SUPPORT U .

Anonymous said...

Kita minta Wee Choo Keong ini mengikut jejak ahli parlimen pembangkang yang lain seperti Tian Chua yang berkerja untuk rakyat dan bukanya buang masa untuk tanya soalan soalan yang remeh temeh.Kenapa WEE CHOW...CHOW.....KEong ini bersikap macam orang kurang siuman? Tak ada standard?

Anonymous said...

Mari kita sama - sama singkirkan dia dari Wangsa Maju.Dia hancurkan nasi periuk kita.Dia komplain pasal penjaja di Wangsa Maju.Hari ini DBKL datang dan telah robohkan kedai - kedai kami.Wee Choo Keong ini memang tidak guna langsung.

Anonymous said...

Kita haris bertindak dan tunjuk perasaan di depan pejabat Wee Choo Keong.Mari kita tunjuk bantahan kira secara bersama.