Monday, December 1, 2008

KEMPEN SEMAKIN PANAS ; WAJAH - WAJAH PEMIMPIN SEMAKIN MENONJOL ; WILAYAH PERSEKUTUAN TERUS JADI TUMPUAN !

KUALA LUMPUR -- Gerakan kempen semakin panas. Wajah - wajah pemimpin utama yang bertanding bagi jawatan tertinggi parti semakin menonjol setiap hari.Selain jawatan Timbalan Presiden dan Naib Presiden, persaingan untuk Ketua Pemuda, Ketua Wanita, Ketua Puteri dan Majlis Tertinggi juga turut menjadi perhatian dan perbualan hangat.
Sepertimana dalam berita yang sebelum ini, 13 bahagian di Wilayah Persekutuan dikatakan menjadi harapan setiap pemimpin yang bertanding bagi jawatan tertinggi parti. Undi dari perwakilan Wilayah Persekutuan dilabel sebagai 'undi penyelamat'.
Malah, setiap hari ada bermacam - macam cerita yang disebarkan melalui media massa dan juga saluran media alternatif. Isu Wanita UMNO juga telah meletupkan lagi suasana pemilihan parti.
Kini cerita Rafidah dan Shahrizat dah jadi macam plot drama.
Apa kata, " Johor Satu Sahaja ", klik Disini . Dan , Cadangan Muhyiddin Yassin Perlu Kajian Yang Mendalam..klik Disini !

5 comments:

Anonymous said...

salam...

pandai2 lar rakyat UMNO mesia nie memilih pemimpin.., pilih biar yang berdidikasi..
biar kurang ringgit asal penuh ilmu untuk mentadbir..

Selamat Berjuang...

Anonymous said...

salam.
sy mengucapkn tahniah semua chalon2 yg tlh layak bertanding dan skarg bermulalah era melobi utk mndptkan undi drpd perwakilan 185 umno bhgn...
pemergian mengejut allahyarham YB Dato' Razali Ismail dlm suasana pemilihan ini sedikit sebyk menurunkn tekann dan ketegangn di kalangan chalon2 dan agen2 mereka...

di sini, sy ingin memgingatkn diri sy, rakan2, sahabat2 sekalian, kurangkan sedikit kempen2 pemilihsn umno kerana kita mmpunyai agenda yg lebih besar.

penasihat PKR tlh meninjau2 sarawak utk mnjatuhkn kerajaan BN... dlm masa yg sama pemimpin2 PKR peringkat bawahan tlh & sdg mengerakkn jentera mereka di kuala trengganu dgn misi bantuan banjir bg meraih & merayu undi. jentera ini pula dah pasti tidak shj drpd trengganu malah 1 malaya...
kemenangan di kuala trengganu amat penting kpd UMNO/BN dan marilah kita bersama-sama turun padang berjuang demi mencapai kemenangan...

wassalam....

bungaraya said...

WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR tidak hairan lagi telah menjadi tumpuan segala karenah rakyat Malaysia yang berjumlah berjuta-juta.
Sejak dahulu lagi bila tiba ketika hendak memilih pemimpin negara, Kuala Lumpurlah tempat mereka yang utama untuk berkempen. Tidak ada salahnya. Cuma Rasuah jangan ikut serta bermaharajalela. Kepada bakal pemimpin negara, sayugia diperingatkan, apa yang anda buat akan mendatangkan impak yang sanagt besar kepada perkembangan semasa, samada menuju kehancuran atau sebaliknya.
Pemimpin UMNO diBahagian2 Wilayah Persekutuan di Kuala Lumpur, jangan pula mengada-ngada. Kalau dulu kamulah yang banyak dapat harta hasil dari adu-domba pemimpin dari luar kota. Peratusan kerosakan UMNO, kamu juga terikut sama kerana kamu mengada-ngada.

Anonymous said...

Dah Mari kita bergerak ke Kuala Terengganu bukan piala Munsun tapi PRK Parlimen KT.
Gerak..CEPAT GERAK jgn tertinggal asyik kempen bodoh jerr tau ler perwakilan sape yang boleh memimpin.
salam pemerhatian....

Anonymous said...

eh apasal... muka zulhasnan tarak??
ni yg aku marah nih!!!!
Oooo tak layak kot! Opps...