Monday, June 2, 2008

WEE CHOO KEONG MAIN SENTIMEN PERKAUMAN DAN DI DESAK MINTA MAAF !

Ahli Parlimen Wangsa Maju Wee Choo Keong dikecam hebat kerana mempermainkan isu perkauman di parlimen Wangsa Maju dan cuba memecahbelahkan hubungan perpaduan kaum yang erat dikalangan penduduk Wangsa Maju.Persatuan Penjaja dan Peniaga Kecil Melayu Wilayah Persekutuan hari ini mendesak Wee Choo Keong meminta maaf dengan segera. Untuk berita lanjut SILA KLIK DISINI .Pada masa yang sama, Wilayahkini juga telah menerima beberapa emel daripada penduduk Wangsa Maju dimana mereka kesal dengan tindakan Wee , yang lebih suka mementingkan kepentingan politik dan peribadi berbanding kepentingan rakyat jelata di Wangsa Maju.
UPDATE TERKINI - Timbalan Menteri WP Datuk M.Saravanan meminta Wee Choo Keong meminta maaf secara terbuka manakala Pengerusi PPPMWP Baharim pula berkata, Wee Choo Keong perlu letak jawatan sekiranya gagal berbuat demikian dan pihaknya akan membawa perkara tersebut kepada pengetahuan SPR dan Perdana Menteri.

10 comments:

Anonymous said...

Inilah sikap sebenar Wee Choo Keong dan kami mahu pihak polis ambil tindakan dengan segera kerana dia sudah melampui batas.

Anonymous said...

YES, WEE CHOO KEONG KENA MINTAK MAAF

Anonymous said...

Hahha..hah.
Now u know who s this opposition leader who represents u in the parliament.Next time don't vote 4 him.
He s just the same as others who don't care 4 the people.He only wants to be glamour n to b recgnised but zero at work.
Ask 4 apology if not...........
u know ur faith..........

Anonymous said...

Wee Choo Keong menggunakan politik perkauman untuk menonjolkan dirinya sebagai seorang politician - tetapi perbuatannnya ini tak ubah seperti kera diberi cincin, sudahlah. Kalau nak diikutkan dah lama tindakan boleh diambil ke atas beliau atas dakwaan hasutan dan membuat pertuduhan palsu. Beliau perlu ingat, negara kita ada undang-undang dan masih di bawah daulat kesultanan Melayu. Jangan sampai ianya digunakan untuk menghentikan kebaculan seorang "racist" yang bencikan melayu.

Anonymous said...

Dia kena minta maaf secara terbuka kerana telah menghina perpaduan kaum di Wangsa Maju.Presiden Keadilan Datuk Seri Anwar Ibrahim kena pecat dia.

Anonymous said...

Syabas Tuan Bahaharim, anda merupakan pejuang melayu yang berani dan sejati.Dimana pemimimpin UMNO Wangsa Maju yang lain.Kenapa tida bersuara?

Anonymous said...

Wee Choo Keong kena letaj jawatan kerana dia memang tidak guna jadi wakil rakyat disini.Ayuh penduduk Wangsa Maju tanpa mengira kaum dan agama kita buat demo dihadapan pejabat dia ahad ini jam 10 pagi..

Anonymous said...

Saya sokong dengan cadangan badan bertindak.mari kita sama - sama tunjukkan kekuatan kaum kita disini.

Anonymous said...

Dimana suara pemimpin - pemimpin parti komponen BN di Wangsa Maju?

Anonymous said...

Minta maaf dan balik petaling street!