Tuesday, May 27, 2008

PUTERI WP - SIAPA LEBIH GLAMOUR DI WP ? AZLINDA ATAU ISMALINA ? KEDUA - DUA BERTANDING JAWATAN KETUA PUTERI MALAYSIA?

SEMAKIN PANAS ! Begitulah reaksi yang diterima oleh Wilayahkini mengenai perkembangan terkini mengenai Puteri UMNO WP menjelang pemilihan parti di mana pemimpin No 1 dan No 2 Puteri UMNO WP , AZLINDA RASHAD dan DATIN ISMALINA ISMAIL dikatakan sudah mengintai peluang untuk bertanding jawatan Ketua Puteri Nasional. Diantara Azlinda dan Ismalina - SIAPA YANG LEBIH GLAMOUR DI WP ? sudahkah mereka berdua mendapat restu daripada Pengerusi Badan Perhubungan UMNO WP Datuk Seri Zulhasnan Rafique? IKUTI KUPASAN MENARIK dari Wartawan Wilayahkini.

23 comments:

Anonymous said...

rencana berita yang menarik.Saya harap kita tak bergaduh.Minta selesai dgn menarik dan saya fikir Ismalina lebih baik dan sesuai untuk jawatan Ketua Puteri.

Anonymous said...

Alahai kalau ikutkan glamour, Azlinda Rashad lah tapi Ismalina sesuai jadi Ketua Puteri Malaysia kerana dia pun ada sylenya tersendiri.

Anonymous said...

Kami mahukan Kak Ismalina jadi Ketua Puteri.Kami sanggup buat apa saja untuknya.

Anonymous said...

aku sokong sapa sapa je as lomg as dia tutup aurat dan rambut tak blonde

wuzzup said...

of course Datin Ismalina jadi Ketua PU3 Malaysia...i sokong u....
go go go go go...

milasha said...

We support our Datin Ismalina to go 4 No 1 and its timely 4 her to do that.She has done much to Pu3 FT and Nasional and this is a rite time 4 her to go 4 top post in Pu3 movement.We always there 4 here. All the best.

Anonymous said...

Sudah tiba masanya juga bagi Kak Ismalina dan Kak Lin untuk menampilkan pemimpin - pemimpin muda Puteri yangt berkaliber diperingkat bahagian, cawangan dan juga di peringkat negeri.Ramai pemimpin puteri yang hanya menunggu peluang.

Anonymous said...

Penampilan diri juga penting dalam karisma dan personaliti seseorang pemimpin.Dari aspek itu kedua- dua mereka layak tetapi dari segi personaliti pemimpin , mungkin Ismalina lebih layak bergelar Ketua Puteri Nasional.

Anonymous said...

Saya juga sokong cadangan Ayu, Perdana.

Anonymous said...

Puteri WAngsa Maju akan sentiasa berdiri teguh dibelakang Ketua kami bila- bila masa.

Anonymous said...

Alahai, kami dengar anak Shahrizat, Izzana juga nak masuk bertanding? Betul ker? Mungkin dia boleh team up dengan Ismalina?

Anonymous said...

Anak shahrizat mungkin nak glamour je lebih. Kalau org baru, mula dari bawah. jangan nak langgar je.

Anonymous said...

Apa salahnya Izzana ( Anaik Shahrizat) bertanding? kerana dia pun ada kredibiliti dan ketokohanya serta ganyanya yang tersendiri.Kita kena beri ruang kepada semua orang.Kenapa Ismalina dan Azlinda tidak mahu umumkan secara rasmi kerana puteri - puteri WP mahu mengetahui pendirian mereka jugak.Mungkin dapatkan restu dari Badan Perhubungan juga , senang sikit.

Anonymous said...

Kami heard ramai nak bertanding Exo Puteri jugak dari WP termasuk Cik Siti kita dari Setiawangsa? Bagaimana pulak nasib Wani? Kalau boleh Siti berilah laluan kepada Wani. Ikutlah tradisi Cik Siti...

Anonymous said...

Mungkin Wilayahkini dapat berikan satu liputan mengenai keadaan semasa di Puteri Setiawangsa kerana kami dengar ada perebutan yang hangat di sana di Pergerakan Puteri.Betulker?

Anonymous said...

Ismalina lebih berkaliber jika dibandingkan dgn Azlinda.Saya harap lita sama - sama berikan sokongan padu kepada Ismalina kerana dia mempunyai potensai yang cukup hebat untuk diketengahkan.

Anonymous said...

Bravo Nora, u said well.........

Anonymous said...

Datin Ismalina dah lama di Puteri dan beliau memang cun dan ada harapan untuk menanglah.Kita sokong dia.

Anonymous said...

Azlinda Rashad boleh tunggu dulu kot atau retire jer lah.Buang masa ajalah.Kerana Ismalina lebih berbakat dalam semua bidang...Betul tak ?

Anonymous said...

Alahai Kak Malina kita, cepatlah umum ..kami tak sabar nak dengar ni...kami harap kak Malina menang....

qalamberbisa said...

salam,

itu cakap2 di wilayah la agaknya..sapa yang paling layal untuk bertanding KPUM menggantikan Dato Noraini..

well, bagi aku Ismalina mempunyai kelebihan yang tersendiri dan punyai jua kelemahan..kelemahannya?? biarlah kerana dia sendiri lebih maklum..

Kak Azlinda? hurm dah lama tak dengar cerita dan memang dah lama tak nampak di program2 peringkat nasional..sebagaimana aku yang pu3 bukan dari wilayah aku memandang sebagai pemimpin dia bukan takat hanya gah di negeri sendiri tetapi mencakupi semua negeri..

renung2kan bersama
-adios amigos-

Anonymous said...

Kami juga dengar- dengar Syazna Leena Zulhasnan Rafique bakal menyertai Puteri Setiawangsa? Betulker?

Anonymous said...

Yo..bravo kak Isma...semoga berjaya.Kami di Perak menyokongmu...