Thursday, February 11, 2010

RAUF NAFI BUAT KENYATAAN PERKAUMAN DI LONDON !

KUALA LUMPUR 11 Feb 2010,
Setiausaha Kerja UMNO Datuk Abdul Rauf Yusoh yang juga merupakan Naib Ketua UMNO Bukit Bintang, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur hari ini menafikan membuat kenyataan berbentuk perkauman di London baru - baru ini. Sila baca kenyataan Rauf di Malaysian Insider , DISINI

5 comments:

Veteran UMNO said...

Pemuda UMNO yang diketuai oleh Khairi Jamaluddin tanpa segan dan silu mencuri initiatif para bloggers untuk protes di Kedutaan Australia. Baca disini :

http://anotherbrickinwall.blogspot.com/2010/02/pemuda-stole-australian-protest.html

Bila lah Pemuda UMNO ni nak berubah? Pemuda UMNO dibawah Kera Jantan takda idea sendiri tapi suka curi idea orang lain dan mengaku idea sendiri !!! . Memang dasar penciplak . Entah entah kat Oxford pun buat camtu!!!

Anonymous said...

bro, blog kopikawpahit.blogspot.com pun bagus juga...

Anonymous said...

Kita harus lebih sensitif apabila mengeluarkan sesuatu kenyataan, adalah lebih baik dari kita mengatakan bahawa melayu harus diberikan keistimewaan kerana orang melayu masih memerlukan bantuan dan imbuhan untuk menaik taraf sosio-ekonomi masyarakat melayu yang masih belum mampu bersaing dengan bangsa - bangsa lain dari mengatakan melayu harus diberikan keistimewaan kerana bangsa lain adalah pendatang.Yang kita nak adalah keistimewaan dan pertolongan untuk bangsa melayu tetapi cara kita gunakan bahasa adalah seperti mengejek dan mendiskiriminasikan kaum lain. Bila kita sebut mcm ni, apapun tak dapat. Bila lah pemimpin ni semua nak sedar? Rakyat dah sedar, pemimpin je yang tak sedar.

Anonymous said...

pemimpin sedar bila dekat pilihanraya

Anonymous said...

Rauf,kau jgn lah berlagak mcm bagus,apa standard kau ni..membodek boleh la, ini dia Rauf poyo dari dulu hingga sekarang.