Saturday, August 22, 2009

SALAM RAMADHAN DARI WILAYAHKINI !

Wilayahkini ingin mengucapkan Salam Ramadhan dan Selamat Menyambut Ramadhan al - Mubarak. Semoga amal ibadah di bulan yang mulia ini diberkati dan disinari rahmat keredhaan Allah SWT.
Ramadan adalah bulan keberkatan yang memberi peluang kepada umat Islam melipatgandakan pahala dengan beribadat seperti berpuasa, membaca al - Quran, zikir dan solat Tarawih.
Selain itu, Islam juga menuntut umatnya meningkatkan amalan bersedekah dan memberi bantuan kepada golongan miskin seperti ibu tunggal, anak yatim dan orang kurang upaya.
Sementara itu, Pergerakan Puteri UMNO Bukit Bintang baru - baru ini melancarkan program "Puteri Prihatin" untuk mendekati umat islam di bahagian itu sepanjang Ramadan ini.(gambar atas)
Ketuanya Mamira Mohd Salleh berkata, program berbentuk kerohanian itu dapat memberi penghayatan lebih bermakna kepada golongan yang memerlukan dan kurang bernasib baik.
Pada majlis tersebut yang turut dihadiri oleh Ketua UMNO Bukit Bintang Datuk Seri Azim Zabidi, Puteri Bukit Bintang turut menyampaikan sumbangan kepada 90 ahli dari bahagian Bukit Bintang.
SELAMAT BERPUASA , salam dari Wilayahkini

1 comment:

Anonymous said...

Di kesempatan ini juga ingin diucapkan Selamat Ramadhan dan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua WARGA kerja Wilayah Kini.

Dengan Doa dan Harapan Wilayah Kini akan menjadi Lapangan untuk menyelak kemungkaran,menyuntik semangat kepada yang memerlukan sokongan ,menjalin persahabatan, gelanggang debat berjiwa ilmu dan mudah bermaafan dan menjadi sahabat baik mengajak sahabat-sahabat yang ketelanjuran kembali ke pangkal jalan.

BEBAS MERDEKA

52 TAHUN BERLALU
RAKYAT MU TIADA LAGI SENGSARA
MENANGIS GEMBIRA MENDAPAT PEDOMAN,
KINI.....
TIADA LAGI NYAWA TERKORBAN
TIADA LAGI PENJAJAHAN.

NEGARAKU SUDAH MERDEKA
NEGARAKU CEMERLANG,GEMILANG DAN TERBILANG..
KU GENGGAM ERAT AMANAH PEJUANG TANAH AIR..
PERTAHANKANLAH KEMERDEKAAN..
TERUSKANLAH KEMAJUAN DISEBALIK KEMERDEKAAN..
SEMATKANLAH SEMANGAT SATU MALAYSIA
WAWASAN 2020 MENITI AGENDA
SEMOGA KEKAL SELAMANYA.