Saturday, July 5, 2008

APA SUDAH JADI DI MALAYSIA ?

Wilayahkini mendapat beberapa emel dan komen bertanyakan-Apa sudah jadi di Malaysia? Insiden terbaru mengenai kes liwat Anwar Ibrahim dan tuduhan Akuan Bersumpah terhadap Timbalan Perdana Menteri yang menyaksikan tiba - tiba insiden Akuan Bersumpahtarik balik dan diupdate menimbulkan banyak persoalan dan tanda tanya.Selepas PRU banyak kejutan dan drama tetapi apakah nasib rakyat jelata? Sila baca kupasan dari Ketua Pengarang Star - SILA KLIK DISINI

1 comment:

Anonymous said...

Ini saya rasa adalah gerakan untuk memadamkan karier politik Najib sebagai calaon yang disebut untuk mengganti Pak Lah. Konsep jolok menjolok ini, memang sedap, tapi tak kena cara boleh makan diri balik. Yang terhindar dan selesa dari kemelut terkini ialah KJ. Tak pernah saya dengar Anwar hentam KJ? Agaknya terhutang budi kut pasal bagi Pasport dulu?

Surat akuan kini menjadi bahan mainan, apa peranan pesuruh jaya sumpah untuk memastikan kandungan yang dia nak 'sign' itu sahih dan tak akan 'flip flop'???? Perlukah dia menarik diri dari menandatangani perkara-perkara yang bukan kepada membantu masyarakat dan sebaliknya mennadatangani untuk kepentingan mempolitikkan keadaan??
INGAT ! Pesuruhjaya sumpah mempunyai kedudukan dalam masyarakat macam JAKSA PENDAMAI (JP) juga.