Tuesday, April 8, 2008

SYED ALI MAHU PM DAN TUM M BERTEMU TAPI PADA MASA YANG SAMA HENTAM PAK LAH BERUNDUR DI AL - JAZEERA !

Ketua UMNO Cheras Syed Ali berkata Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi perlu membawa pasukan Majlis Tertinggin UMNO bertemu dengan bekas Perdana Menteri Tun Dr.Mahathir Mohamad bagi menyelesaikan kemelut UMNO. -http://www.malaysiakini.com/news/81035.Pada masa yang sama Syed Ali yang boleh dikatakan pempimpin"bertopengkan Glamour dan Syok sendiri" membuat temuramah dengan ALJAZERA bahawa Pak Lah perlu letak jawatan dan pelbagai tuduhan yang lain. Beberapa pemimpin UMNO berpendapat Syed Ali ini tak layak langsung bercakap mengenai UMNO kerana dia hanya suka mencari publisti murahan.
Tuduhan Syed Ali terhadap Pak Lah di sebuah media asing memang sudah melampau dan boleh dianggap biadap sangat.Kita tengok sekiranya UMNO akan mengambil tindakan disiplin terhadapnya atau tidak.
KAMI SUDAH MENDAPATKAN PITA RAKAMAN MENGENAI KOMEN SYED ALI MENGENAI KEPIMPINAN PAK LAH - DAN AKAN SIARKANYA DALAM WILAYAH KINI DALAM MASA SEHARI DUA INI.

3 comments:

Anonymous said...

Surat Terbuka Untuk YB Datuk Seri Zulghasnan Rafique,

Kami ahli - ahli UMNO WP amat kurang senang dgn permainan politik biadap yang ditunjukkan oleh Datuk Syed Ali.Kami juga sudah bosan dengan karenah beliau yang suka ambil kesempatan untuk diri sendiri dan bukanya untuk kepentingan parti.
Dulu dia mengkritik Lembaga Disiplin parti tetapi dimaafkaan.Kini dia hentam Pak Lah di Al Jazeera - kami sedang menunggu rakamanya daripada Wilayah Kini.Lepas itu, dia kata, jawatan Presiden dan Timbalan Presiden perlu dipertandingkan.Kemudian dia kata naka hapus sisten kuota.Kemudia buat keputusan untuk buat EGM pada 27hb April nanti.Beliau juga menjadi penggerak utama Ku Li di WP.Kenapa UMNO WP tak bertindak.Pemimpin seperti Senator Kamaruddin Ambok yang begitu lantang kenapa berdiam diri? Dia juga minta Datuk Seri letak jawatan sedangkan UMNO dan BN WP menyokong kempimpinan Datuk Seri.Kenapa tindakan tak diambil terhadapnya? Lebih baik dia keluar dari UMNO dan buat bising.Kami sudah kecewa dan diharap sangat tindakan akan diambil.

AHLI - AHLI UMNO CHERSA

Anonymous said...

Di mana tokoh - tokoh UMNO WP? Kenapa tak bersuara? Kenapa diam? Pengerusi Perhubungan terlalu lembut.Kenalah bertindak segera.

Anonymous said...

Whats Happening? Again the bastard hits the PM? Ask him 2 leave the party and critised UMNO.
FROM UMNO A LEADER