Tuesday, April 29, 2008

BILA SELESA AMBIL PELUANG DAN BILA SUSAH AMBIL KESEMPATAN TIKAM DARI BELAKANG --INILAH WATAK SEBENAR INSAN YANG BERNAMA SYED ALI AL HABSHEE !


Inilah sikap dan perwatakan sebenar, pemimpin yang bergelar dirinya sebagai Ketua UMNO Cheras merangkap Pemimpin Syok Sendiri iaitu YB Senator Datuk Syed Ali Al Habshee.Bila UMNO dalam keadaan senang dan selesa dia akan gunakan segala peluang dan kesempatan yang ada dan bila UMNO susah dan bermasalah, dia akan ambil kesempatan untuk menikam dari belakang. Inilah dikatakan pemimpin ala "lalang".

Apabila bila ditanya, beliau akan berkata "akar umbi", tetapi beliau sendiri tidak tahu apa perasaan dan isi hati diperingkat akar umbi kerana mereka juga sudah bosan dan muak dengan sikap dan perwatakan seperti pemimpin seperti Syed Ali ini yang langsung tidak berjasa untuk agama dan masyarakat , selain berselindung dibelakang Yayasan Pendidikan Cheras.Wilayahkini membongkarkan sikapnya pemimpin syok sendiri dalam siaran berita pada 2 minggu lepas yang bertajuk S Y E D A L I P E M I M P I N S Y O K S E N D I R I
Hari ini BERITA HARIAN dalam loporanya dipetik berkata " Tindakan Syed Ali tidak ubah seperti apa yang dikatakan oleh blog Wilayahkini sebagai pemimpin syok sendiri", kata Dato Suhaili. Semenatara itu, Suhaili juga mendesak Syed Ali meletakkan jawatanya sebagai Ketua UMNO bahagian Cheras kerana gagal untuk melaksanakan tanggungjawabnya dengan baik sehingga tiga pilihanraya umum yang lepas jumlah pengundi UMNO semakin berkurangan untuk BN.
Beliau juga menasihatkan Syed Ali supaya jangan suka ambil kesempatan kerana pada PRU ini pun, Syed Ali tidak bantu calon BN parlimen Cheras dan beliau berada di Pulau Pinang kebanyakan waktu. "Dulu UMNO kuat, sekarang pun tapi selepas PRU ini cuma ada sedikit masalah yang dapat diperbetulkan tapi pemimpin seperti Syed Ali ambil kesempatan hentam Pak Lah di media asing Aljazeera dan minta PM letak jawatan.Inikah sikap pemimpin UMNO?Dulu beria - ria sangat nak mengunakan Pak Lah ( lihat gambar) sekarang ada masalah sikit nak hentam.Inilah Syed Ali", katanya lagi.

20 comments:

UMNO Segambut said...

Tahnniah Datuk kerana lantang bersuara untuk kebaikan agama , parti dan negara.Kita perlu berani dan lantang untuk menegakkan kebenaran.Kami sokong dengan kenyaatan Datuk , masa sekarang kita perlu bersatu untuk memperkukuhkan parti lagi dan bukanya ambil kesempatan membidas pemimpin tertentu.Kami nak tanya dgn Syed Ali ini , semasa dia jadi Setiausaha UMNO WP dulu apa jasa dia untuk orang melayu di KL berbanding dengan Zulhasnan Rafique?

Kata DI KOTA, Pantai said...

Gambar Wilayakini menunjukkan segala - galanya.Inilah sikap sebenar Syed Ali.Kami amat malu kerana UMNO WP ada pemimpin seperti Syed Ali ini yang langsung tidak mempedulikan kepentingan parti.Sekiranya dia suka mencari publisiti murahan, mintak dia buka suratkhabar sendiri dan tulislah apa yang nak dalam semua muka surat.Jangan menjual UMNO untuk kepentingan sendiri.

umno Bersatu said...

Datuk Suhaili telah membuktikan kejantananya untuk satu niat yang baik.Apabila kami membaca laporan di akhbar - akhbar tempatan hari dan nama blog Wilayahkini , baru kami mendapti berita yang benar mengenai Syed Ali ini.Sebelum ini kami percaya sangat dengan Syed Ali kerana lantang tapi kelanatanganya bukan untuk niat yang baik.Memang jelas ada agenda.Kami harap UMNO pusat akan ambil tindakan terhadapnya.

suraya said...

Saya seorang ahli UMNO dari Cheras amat kesal dengan apa yang berlaku hari ini kerana , EGM yang dianjurkan tidak di manfaatkan untuk tujuan dan juga niat yang baik.Ianya dijadikan platrorm untuk membelasah bangsa kita sendiri.Anak kita sendiri.Inilah dikatakan budaya membogelkan UMNO oleh orang - orang kita sendiri.Pemimpin seperti Dato Ali ini kena sedar dan kembali untuk memartabatkan UMNO ketika bangsa - bangsa lain sedang bersatu untuk mencari kejayaan.Perletakan jawatan mana- mana pihak tidak sama sekali akan untungkan UMNO ataupun negara tetapi yang akan menjadi mangsa adalah kita iaitu bangsa melayu.Janganlah kita nak menjadi pemimpin yang syok sendiri.Berjuanglah demi agama kita.

Anonymous said...

Datuk Suhaili berani kerana benar dan kami amat kecewa juga kerana Datuk tidak terpilih untuk bertanding kali ini.

Razlan said...

Saudara Pengarang,

Maaf.. apa maksud perwatakan sebenar Syed Ali ni, sehinggakan ruangan ini menunjukkan ada agenda tersembunyi?

Apabila EGM telah di adakan, sepatutnya semua peringkat perlu terima dan perhubungan UMNO Wilayah olah la secara bijaksana.

Janganla kita asyik nak bergaduh dan menghentap secara peribadi. Pemimpin Bahagian adalah Pemimpin akar UMBI. Itu semua tahu, dan saya percaya usul yang diluluskan mempunyai asas kuat pada pendapat perwakilan UMNO Bahagian Cheras.

Umno hari ini sepatutnya perlu lebih terbuka untuk mendengar permasalahan akar umbi. Kalah BN (6 Negeri)pada PRU 12 oleh kerana kita tidak mendengar pendapat dan luahan akar UMBI. Jadi, tidak salah dan tidak ada tercalar sekiranya kita Ahli-Ahli UMNO terutama Pemimpin BESAR mendengar dan mengkaji setiap pandangan akar UMBI.

Maaf sekiranya saya menegur komentator didalam ruangan ini. Dan pendapat saya, perkara yang dibenarkan oleh sistem parti, semua perlu akur dan menerima dengan baik dan mengkaji.

Pemilihan semakin hampir, biar kita berdebat sebelum permilihan, selepas ini, jangan kita berpecah lagi.

Melayu sudah cukup dengan masalah Sosaial, ekonomi dan ketuanan, siapa pula akan membela nasib melayu sekiranya UMNO tidak kuat.

Jadi, saya berdoa, segala sengketa ini dapat diselesaikan apabila habis sahaja pemilihan bula Disember nanti.

Sesiapa sahaja yang Memimpin, tidak kira Cawangan, Bahagian ataupun MT, sekiranya kita gagal menyatukan orang-orang Melayu kembali, janganlah mengangap diri kita sebagai Pemimpin !

sekian ...

WILAYAH KINI said...

Salam Perjuangan kepada semua,
Wulayahkini memang tidak memunyai sebarang niat ataupun agenda kerana bagi kami teras utama perjuangan kami kelantangan secara rasional.Kami juga telah melihat perkembangan UMNO Cheras ini sejak taman Tun Dr.Mahathir hingga ke zaman Pak Lah.Banyak dapat diperkatakan dan dapat di ulas sekiranya kita ingin membicarakan UMNO Cheras ini khususnya melibatkan Ketua Bahagianya Datuk Syed Ali Habshee.Apabila kita berkata mengenai keiklhasan, kesetiaan, keharmonian - kita perlu menilai kesemua faktor itu dalam konteks yang lebih akrab.Sepertimana " UMNO DULU KINI DAN SELAMA - LAMANYA " merupakan satu tema yang begitu rapat dengan ahli - ahli ketika UMNO menghadapi sebarang masalah ataupun UMNO meresapi detik - detik kejayaan.UMNO perlukan satu kepimpinan yang jujur, ikhlas tetapi bukanya seorang pemimpin yang bersikap cukup baik berkelas pertama semasa parti itu hebat dan kuat tetapi apabila parti itu ada sedikit masalah sikap kejujuran dan keikhlasan dijadikan senjata tajam untuk menikam pucuk pimpinan kita sendiri yang dibarisi oleh orang - orang melayu kita sendiri.Sikap menadah tangan ketika UMNO itu kuat dan sikap meuding jari bila UMNO itu lemah bagaikan menjual maruah diri kita sendiri kerana diperhatikan oleh orang ramai termasuk kaum - kaum lain.Hahcurlah UMNO , Hancurlah bangsa melayu di bumi yang kita pijak ini.
Melalui UMNO itulah pemimpin seperti Syed Ali berharajelala denga pelbagai jawatan dalam parti dan kerajaan termasuk agensi kerajaan.Ketika itu mereka seronok menerima imbuhan dan sebagainya dengan gembira tetapi selepas 50 tahun Merdeka ketika UMNO tercalar sikit , pemimpin seperti Syed Ali ini lantang bersuara untuk satu sebab sahaja - LETAK JAWATAN dan beberapa alasan yang remeh temeh.Inilah dikatakan pemimpin syok sendiri - suka hentam bangsa kita sendiri untuk kepentingan diri sendiri.Sudahlah bangsa kita sedang melalui satu proses yang amat genting, pada masa inilah pemimpin seperti Syed Ali membuli pemimpin tertinggi parti untuk niat apa? Adakah perletakan jawatan PM , Pengerusi Perhubungan WP akan memberikan kemenangan kepada BN? Bila semasa UMNO senang anda memuji PM tetapi bila UMNO kalah anda hentam PM di media asing Alzerra- INILAH PERWATAKAN SEBENAR SYED ALI.
UMNO tidak menghalang untuk buat EGM tapi jangan jadikan EGM sebagai platform untuk mengkritik bangsa kita sendiri.Buatlah EGM sebagai landasan Post morterm yang terbaik.Pemimpin seperti Syed Ali ini perlu mempunyai semangat " KEKITAAN DAN FRENSHIP" diatara ahli - ahli UMNO kerana pendekatan persahabatan dalam politik mengajar kita untuk bantu kawan - kawan kita bila susah dan senang.Jangan pula bila senang sahaja mahu berkawan dan bila susah larikan diri dan tikam dari belakang.Inilah dikatakan sikap kepondanan.Syed Ali memang sudah melampui batasnya, kerana sekiranya bersuara kenalah juga ada batasnya tetapi cara dan perwatakan Syed Ali memberi komen -bagaikan beliau sebagai Ketua Pembangkang dalam UMNO.
Hari ini kerajaan BN dapat memerintah Malaysia adalah disebabkan kemenangan UMNO jugak kerana UMNO memenangi lebih 70 kerusi parlimen.Sekiranya UMNO gagal mendapat kerusi sebegitu banyak , hancurlah negara.Di WP UMNO menang 3 daripada 5 kerusi yang ditandingi.UMNO perlu bersikap terbuka dan menegur parti - parti komponen.Ini tidak apa yang berlaku adalah sebaliknya.UMNO dijadikan sasaran oleh orang - orang melayu kita sendiri seperti Syed Ali tetapi pemimpin - pemimpin parti komponen yang lain berdiam diri dan membuat kerja masing - masing.Cukuplah, semua kekalahan UMNO dan BN harus dipikul oleh orang - orang UMNO sendiri termasuk Pengerusi2 Perhunungan dijadikan sasaran setiap kali apabila UMNO dan BN gagal mempertahankan sesuatu negeri.Ini adalah satu retorik lama.Kenapa orang - orang kita yang perlu menhadi mangsa sedangkan kaum - kaum lain juga perlu memikul , merasai kepedihan yang dirasai oleh orang - orang UMNO.Sudah tiba masanya Pengerusi BN di kawasan parlimen itu dan barisanya yang perlu bertanggungjawab dan dipersalahkan- dan mereka perlu letak jawatan kerana inilah dikatakan suara diakar umbi.Menyalahkan UMNO sahaja, bagaikan UMNO itu parti murahan.Kami juga ingin tegaskan disini bahawa Wilayakini bersikap neutral dan kami juga pernah menegur Datuk Seri Zulhasnan Rafique mengenai isu DBKL.Kalau salah kami tegur, sekiranya betul dan benar kami akan memuji.
Salam.

shazrin, Bangsar GAL said...

Syabas Wilayahkini.Satu penjelasan yang membuka mata semua orang khususnya dalam perkara persahabatan.

atilia, hartamas said...

Saya setuju dengan pandangan Wilayahkini.Dan menyeru kepada orang - orang melayu jangan buang masa untuk bercakaran sesama kita sendiri.Yang untung orang lain dan bangsa lain.Kenapa kita nak tunjukkan kelemahan kita dikhalayak ramai? Gunakan platform yang betul untuk memberikan komen.Kepada Syed Ali, kami juga kenal dengan sikap anda yang berani tetapi berani untuk jatuhkan bangsa kita sendiri....Bertaubatlah tok....

Ayu, UKAY PERDANA said...

Pandangan Wilayakini diatas permintaan Razlan memang dihargai.
Kami dapat merasakan apa yang dirasai oleh Kumpulan Pengarang Wilayahkini.Komen yang cukup benar tetapi padat dengan isi hati yang kuat.Tahnniah Wilayahkini.

melayu ganas said...

Kedudukan Syed Ali dalam parti , kerajaan dan agensi kerajaan juga melalui BN dan UMNO.Jangan lupa.Jangan bersikap seperti lupa daratan dan kacang lupakan kulit.Senang sama senang susah sama susahlah.Bersatu kita teguh bercerai kita roboh.Saya juga bersetuju dgn pandangan, apabila setiap kali BN kalah Pengerusi Perhubungan dijadikan sasaran.Pemimpin parti - parti komponen yang lain macam mana? Duduk dan goyang kaki atau makan aiskrim? Cukuplah.Jangan kita retorik sangat.Kepada Datuk Zulhasnan, teruskan perjuangan anda kerana jawatan pengerusi perhubungan ini merupakan satu amanah bukanya satu mata pencarian.Kita kena hargai pergorbanan dan jasa mereka.

MIC Cheras guy said...

Datuk Syed Ali,
Kami tahu juga perangai sebenar anda di Cheras.
Sekiranya kami bongkarkan...lagi teruk.Jangan nak berlagak sangat.

Razlan said...

Terima Kasih Saudara Pengarang,

Masa PRU lepas Pembangkang Menggunakan Blog untuk menghentam Kerajaan, sampai ada menteri pun tak tahu ada blog atau goblog ..

Dorang berjaya menggunakan media alternatif secara efisien mempengaruhi golongan muda.

Pada hari ini, dengan kegairahan kita ingin menyatukan orang Melayu, dimasa yang sama kita memporakperandakan bangsa kita sendiri.

Saya kurang senang dengan perbalahan kita dilaman cyber, lebih-lebih lagi apabila tidak tahu dengan siapa kita berdebat !

Sinar KL said...

Saya setuju dgn cadangan pandangan Sdr Razlan dan juga Wilayahiki.Hanya buang masa sahaja kita bergaduh antara kita padahal orang lain ambil kesempatan.Mungkin Syed Ali boleh ambil kepimpinan UMNO WP?

konek said...

Our current malay generation is racist now because they desperately want to hang on to privileges which I frankly believe it slowly causing the malay race to rot away and become a pathetic race on crutches dependent.

I think that malays are the most stupid idiots on earth - they might have big sized bodies bud in their heads, but they have puny brains.

Thus coming to the conclusion that they are the most stupid black blocks on earth - they are coloured black and stink like a garbage dump.

Does malays ever think twice about their religious? What if yours believe is not what you think!

You malays will rape anybody just for sexual pleasure. You didn't read about the malay who raped his own sister?

Not only that! They yell 5 times per day and expect to go to heaven! After committing so many sins like steal, rape, killing!

Malays are so stupid that deserve to be robbed by their own government. They in fact deserve to be raped as well. Maybe we were better off as British rule Malaysia after all.

Malays are jealous of Chinese, that is why they hate them. Americans are not jealous of Chinese, because they don't need tongkat. They buy a lot of Chinese goods. If they hate, they would have boycott the products. Bodoh!

Oh! Bodoh! Only blind man needs tongkat.

If Americans don't hate the malays, why is there so much bad press against Mahathir when he scolded the Americans? You malays are brainless and never read the newspaper. Everyday special rights here and there……….still like your tongkat so much!

You go to American Embassy and see which country now is blacklisted? Did they blacklist Taiwan, Singapore, Hong Kong?

Even the Japanese look down upon the malays because they are just a bunch of fool, corrupt, lazy person who feed on the Chinese income tax for their existence.

The malays want to produce as many pig babies as they want, but doesn't teach them what is honesty, hardworking, civilisation!

yoy said...

I am totally agree what you have said, those moron malays have no sense of 'malu'. For example, I find that most of those malay pig creature are dirty and smelly, but they still walking around proudly with that stinking and ugly look.

Another example is most of them are poor, they can't afford a big luxury car. When they saw Chinese or Indian driving a big car, they are feeling distress and jealous.

What a loser! Hey non-malays can afford a big car without depend on NEP policy. But you pathetic malay pig can't afford it even though with NEP policy help. Loser malay pig!

winner said...

F***k Muslims and all malay pig in Malaysia.

I feel ashamed to call myself a Malaysian nowadays because you malay pig are making us losing our pride day by day by corrupting the once dignified image of this country, you know Malaysia is now a laughing stock among the non-Muslim countries in the world!

People despise this country still protecting the lame lot and not doing anything to improve the deteriorating situation, still practising double standards among its own people, still expelling the non-malay genius to other countries, still depriving the rights and benefits of other races to its own race, still criticize and blame the Chinese for their minority poverty.

Hey, what is wrong with you malay pig? Haven't you fed yourself enough with the loots yet? Still want more? What a worthless thieves bunch!

You malay pig are worse than a maggot. We need a leader not a faggot to rule this country. Get lost you freak!

For all the bad things you stupid melayu babi say about the Chinese, when you are in trouble and big shit, what do you do?

You come crawling back on your knees to the Chinaman to help you, because you can't trust all your malay pig who are sodomy rapists, incest culprits, drug addicts.

Without the Chinese, you malay pig will still live on trees, swinging from tree to tree like monkeys, or forages on the ground by your 4 legs to eat all the shit.

You malay pig are a truly ungrateful lot - the minute all the Chinese leave Bolehland - you malay pig will collapse into the sea and die - that is your destiny!

I think the problem of malay pig race is their culture - it is in born in their gene - nowhere in the world that you will see affirmative action is focusing on the majority because it is always the minority that need the protection.

Worst, the minority in Malaysia has been systematically marginalized just to suppress them of their growth.

Let the malay pig make Malaysia the most corrupted place to live in and see what happened in 2020? I guess malay pig will go back to Indonesia as Malaysia don't belong to them, they are also immigrants from Sumatra, Sulawesi, Jawa, etc.

Please get it into your pea-sized otak udang plastered with layers and layers of tahi babi encased in your kepala kayu that Malaysia belong to the Orang Asli who are the true bumis of the country.

Niffy pellmell malay pig are in fact pendatang haram who swam across the Melaka Strait illegally from Sumatra. They should be caught, given severe caning and deported back to their pig sties in Sumatra.

aston said...

According to a recent study through secret agency, Nihon Himitsu Oruganitsum Bureau, shows that malays were descended from the hybrid between hog/boar and baboon, hence explains why they look like baboon and they don't eat pork.

Our latest DNA analysis confirmed the fact.

The Japanese, Europeans etc, all eat pork, so does that mean they are all dirty and only the malays and Arabs are clean?

These malays have no brains to think properly.

The secret agency study also finds that Muslims are more violent, lazy, cunning and barbaric due to the lack of pork in their meal and the wrong doctrine.

They had been misled by Quran for generations which was copied and twisted by Muhammad from Holy Bible just to control his followers so that they don't harm their same species/ancestor (the hybrid between hog/boar and baboon).

cool man said...

Ask all malay pig go back to Indonesia.

The malay pig make Malaysia become rubbish country. Without malay pig in Malaysia - Malaysia country will become same as Singapore or Taiwan.

Where malay pig came from? Indonesia? Arab? Africa? What happened to our Orang Asli? They are the original settlers here, they should be the true real bumiputras. Not the babiputras we have here.

What is wrong with the babiputras? Highest crime rates, highest divorce rates, highest number of criminals, highest number of drug users, highest number of rapists.

A genetically flawed race (babiputras) cannot be fixed by politically.

What have we got now?

Brain drain, economic disparity getting wider, poor education system, racial segregation, widespread corruption, inefficiency and uncompetitive on the government departments and others.

Sad. Sad. Sad. The question asked by many of my fellow Chinese is this - Why can't you just tell the malay pig to adopt Chinese culture which is superior?

It makes no difference whether I am a Chinese, Indian or for that matter, anyone else, even a Mat Salleh. I am speaking as a human being to a malay pig like you.

If you malay pig don't like the non-malays here, then go back to Sumatra, Jawa, or wherever your ancestors came from, and give this land back to its rightful master, the Orang Asli.

If Malaysia is to divide into two countries with malay pig taking the east, and the west to the Chinese and the Indians - watch that the malay pig starting to migrate to the west illegally for a better future.

It is no wonder Singapore is a country which is 50 years ahead of Malaysia.

You know something - once outside the perimeters of Malaysia, these malay pig are so small in value even a dog has more value than them!

Everything in Malaysia is a joke when it comes to the malay pig. They are laughed at by everyone in this world for being incompetent, lazy, useless morons.

From research, this peninsular was part of the Siamese empire way before these malay pig from Indonesia invaded it.

Still so thick skin, don't want to go back to Indonesia.

Boleh said...

We can't change it politically, you are wrong. We will.

Once this country is run by terms of equal rights, where each citizen play by the rules and regulations of total fairness, then we shall see where the malays will stand.

Right down at the bottom? Most probably, yes! Not only the non-malays will agree, the whole world would probably agree as well. In fact some malays will agree this as well.

The only thing that all of us can see, whether you are a Malaysian, or non-Malaysian, is that the malays here will never change. Not now, never will.

Your level of intelligence and pathetic sense of judgement depict not only how truthfully and incompetently low life beings you are, crawling at the lowest level of the human hierarchy, begging for alms, practically putting all your grotesque clown-butt ugly faces in front of the world, self admitting that even maggots feasting on a pile of dung, looks and sounds much much better.

You defense on your own race, will not conclude anything, but strengthen the fact that even your pure existence in this very world of civilized human beings, is worse than the thought of having an incest driven rapist over for dinner.

Ponder upon this, there is no point defending for yourselves, save it. The fact and all the truth speak louder than just stupid farts coming out from your infested mouth fueled by your retarded brain.

To be honest, how naive you are with your pointless talk, we can see it in every glory in your statement here. In fact by calling you stupid, would be the most insulting thing by being stupid. Have you ever heard of the word opposition?

Think my friend, if there is no such thing as bravery to challenge the government face to face, why would oppositions be there?

By now, your retarded brain must be struggling, thinking, hey what is the point of oppositions if they are not effective enough to fight against the government? Good question.

One word - CORRUPTION.
The rest of the picture, I will also leave it up to you.

The real cowards in Malaysia are the group of people who survive under bogus unfair rights, fictional promises which only rat testicles will believe they are true.

The same group of people who destroying the country with their own social menaces, incest activities, drugs, materialistic punks with brains the size of a chicken shit, etc.

The same group of people who are spoilt by unreasonable, pointless, total waste of time support from the government. Which even that, on that very constant support, they are still licking their own balls, nursing their injury, shamelessly.

And still as of yet, presently and logically categorized as the poorest class citizens who only survive by politically sucking other people's hard earned benefits.

The same group of people who idolizes external portrayal of physical goodness, but mentally and reality, are bunch of idiotic hypocrites nothing better than a rotting pair of pig testicles. Even the maggots would think twice of devouring such a distasteful crap.

I am sick and tired of saying this over and over again. I honestly believe, that every single malay individual in this country, within their very heart, and best interests, know where they stand. They know right from the start, that they can't win in a fair and equal environment.

Their fictitious pride and ego made them proud of their weakness, never ever have the guts to admit their weaker side.

And how do you think they survive? By playing dirty. And most of the time, very very dirty. To those malays who are successful, trust me, they are not pure malays. They are even embarrassed by the fact that they are malays.

Think......................

Still think and insist malays are for perpaduan? fair? got integrity and dignity?

The only way to have perpaduan is: you motherf***ker stripe your own babi status and come to term with other races on level playing field - that is what we call a step towards perpaduan!

We are all Malaysians, why not? What is your problem??????????

Now the answer to this I leave it to you to think. How you want to think it with your level of stupidity, I have truly no idea.