Monday, April 28, 2008

SYED ALI DI BIDAS DAN DI GELAR PEMIMPIN SYOK SENDIRI !

UPDATE TERKINI ISU UMNO CHERAS -Ketua Penerangan UMNO WP Datuk Suhaili Abdul Rahman hari ini membidas Ketua Bahagian Cheras sebagai "PEMIMPIN SYOK SENDIRI" dan berkata majoriti bahagian di WP menyokong penuh kempimpinan Datuk Seri Zulhasnan Rafique sebagai Pengerusi UMNO WP. Beliau juga memberi amaran kepada Syed Ali supaya jangan melaga- lagakan Zulhasnan Rafique dan Tengku Adnan untuk kepentingan politik diri sendiri.
Suhaili berkata demikian dalam satu sidang akhbar yang penuh dengan wartawan di Hotel Seri Pacific KL hari ini dengan ditemankan dengan beberapa ketua bahagian termasuk Setiausaha Badan Perhubungan UMNO WP Senator Datuk Ridhuan Hamid.
Suhaili yang juga merupakan Ketua UMNO Bahagian Labuan berkata, sebaliknya Syed Ali yang perlu meletak jawatan ekoran kegagalanya menerajui UMNO bahagian Cheras. sila baca MAJORITI SOKONG ZULHASNAN !

5 comments:

Anonymous said...

Tahnniah kepada UMNO WP kerana kali ini lantang menyuarakan terhadap pemimpin yang tidak membawa sebarang manfaat seperti Syed Ali.Kelantangan UMNO WP menunjukkan UMNO WP berada di satu tahap yang mantap dan bukanya bermasalah.Pemimpin seperti Syed Ali ini tak akan insaf dan kita orang melayu amat kecewa dengan perbuatan yang terkutuk dilakukan oleh Syed Ali ini.Memang layak bergelar Pemimpin Syok Sendiri untuk diri sendiri.Kita simpati terhadap ahli- ahli UMNO Cheras.

Anonymous said...

TAHNNIAH KEPADA WILAYAHKINI YANG BEGITU KUAT MENYUARAKAN PERSAAN RAKYAT DAN ORANG - ORANG UMNO.DAN TINDAKAN SYED ALI INI HANYA MENUNJUKKAN KELEMAHAN DIRI SENDIRINYA.KAMI DI CHERAS JUGA AMAT HAMPA DENGAN SIKAP BELIAU YANG JUGA MEMPERLEKEHKAN KAUMYA SENDIRI.JIKA DIBANDINGKAN AHLI PARLIMEN CHERAS TAN KOK WAI , LEBIH BERHATI BAIK.KITA HARAP ADA AKAN ADA ANGIN PERUBAHAN DI CHERAS PADA BULAN OKTOBER NANTI.

Anonymous said...

Sidang akhbar diadakan tepat pada masanya kerana , tidak ada gunananya untuk UMNO WP senyap kerana sekiranya pemimpin seperti Syed Ali ini tidak di ajar dia akan berlagak macam hero arab.Kami juga kesal dgn tindakan beberapa pemimpin UMNO WP yang hanya bersauara untuk kepentingan diri sendiri.Tepuk dada tanya selera.

Anonymous said...

syed ali letak jawatan la....malu jd pemimpin syok sendiri ni...kepimpinan mcm u ni to' dah tak relevan....

mungkin u buka parti 'hadramawt' lebih sesuai...

ku nan tak der pun kata interested...u sibuk apa kes? kalau terer sgt...dah menang dah cheras tu...tan kok wai pun x leh settle....? slow la u ni to'...

Anonymous said...

only batman can call himself batman...serve u right syed