Wednesday, April 16, 2008

DI MANA RATU BOLLYWOOD KITA ?



Dimana Ratu Bollywood kita? Ikuti perkembangan menarik - SEMBANG BSC-- daripada team Wilayahkini mengenai Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil yang macam kejab ada , kejab tak ada selepas PRU baru - baru ini.Namun, kehilanganya menjadi misteri.
SEMBANG BSC merupakan ruangan baru yang akan diperkenalkan oleh Wilayahkini dengan paparan menarik yang ekslusif.-- Jangan lupa untuk membaca ! SEMBANG BSC atau BSC TALK juga akan dikendalikan dalam Bahasa Inggeris untuk golongan glam !


UPDATE TERKINI.....Kami menerima emel dan juga comment dari seorang pembaca yang mengatakan bahawa Datuk Seri Shahrizat yang juga Penasihat Khas Kementerian Pembangunan Wanita dan Keluarga bertaraf Menteri , macam Menteri tapi tak boleh masuk kabinet menghadiri mesyuarat Wanita BN di Kuala Lumpur semalam dan telah mencadangkan bahawa nama bosnya - Rafidah Aziz perlu dimasukkan semula dalam kabinet.Wilayahkini ada juga cerita menarik dari wartawan kami dalam ruangan BSC TALK - SEMBANG BSC mengenai Shahrizat Jalil.Nantikanya.......jangan lupa untuk bacanya.......







10 comments:

Anonymous said...

Ah, Di mana mu? Cepatlah bro, tulis mengenai rencana tersebut.Kami tak sabar lah.

Anonymous said...

Datuk Shahrizat memang anggun.Jangan risau bebs, Nurul bagaikan anak kita.Kita buat cara muafakat untuk rampas balik Lembah Pantai.

Anonymous said...

Wow, Wilayakini memang banyak siarkan berita - berita yang menarik untuk dibaca.Ruangan BSC TAKL memang satu agenda yang menarik.Cepatlah sikit siarkan berita mengenai Shahrizat.

Anonymous said...

Satu perkembangan yang menarik untuk dibaca.

Anonymous said...

Saya orang baru di Wilayah Kini.Saya nampak Wilayah Kini bergerak secara neutral dengan laporan - laporan yang menarik untuk dibaca.Saya harap Wilayah kini dapat siar banyak gambar - gambar dalam berita Datuk Seri Shahrizat nanti.

Anonymous said...

Dimana kau Datuk Seri Shahrizat.UMNO tak berseri tanpa mu.

Anonymous said...

Cepatlah tulis mengenai rencana tersebut bro.Kami tak sabar nak baca ni.Wah, gambar - gambar Shahrizat semua cantik - cantik belaka.Mana Wilayahkini dapat?

Anonymous said...

Kepada Pemilik Wilayahkini, bos kami ada di KL, tolong baca laporan akhbar Utusan Malaysia hari ini.Dia tak menghilang ke mana.

Anonymous said...

OK, TERIMAKASIH KEPADA MAKLUMAT WANITA KL.KAMI SUDAH UPDATE- WILAYAHKINI

Anonymous said...

Alamak , apalah suspence sangat dengan sembang bsc tu.Cepatlah tulis.Malas nak tunggu.