Wednesday, April 16, 2008

WEE CHOO KEONG MALUKAN DAP ! PENGUNDI WANGSA MAJU MARAH DENGAN SIKAP ANGKUH WEE CHOO KEONG! DI MANA SEMANGAT PAKATAN RAKYAT?



Ahli Parlimen undi Pos Wangsa Maju, Wee Choo Keong yang menag dgn majoriti 150 undi buat hal lagi.Kali ini dia menerima tamparan hebat daripada pakatanya sendiri apabila dia tidak menyenaraikan logo DAP dalam Banner Terimakasih yang dipasang di kawasan Danau Kota - tempat yang menjadi perhatian orang ramai- LIHAT GAMBAR SEBELAH
Ramai penyokong berbangsa cina yang mengundinya atas dasar sayangkan DAP amat terkilan dan kecewa dengan tindakan biadap Wee Choo Keong yang tidak mengiktriraf peranan DAP- yang juga memainkan peranan yang penting untuk menentukan kemenaganya di Wangsa Waju walaupun di merupakan calon lompatan dari luar kawasan.Apakah Wee Choo Keong, ingin menafikan semangat Pakatan Rakyat di Kuala Lumpur sedangkan dia selalu bercakap besar dan bersifat angkuh?Ramai rakyat yang mengundinya di Wangsa Maju sudah mula kecewa dengan sikapnya yang suka pentingkan diri sendiri dan terlalu politiking, dan bukanya mahu berkhidmat untuk rakyat. Tindakan Wee Choo Keong juga menunjukkan , dia masih berdendam dengan DAP akibat insiden dulu apabila dia keluar dari DAP dan menubuhkan parti MDP.Pada PRU baru - baru ini dia diberikan peluang bertanding atas tiket PKR.Mungkin pemimpin PKR seperti Tian Chua dan orang kuat DAP di KL, Tan Kok Wai dan Teresa Kok dapat memberi penjelasan mengenai beberapa tindakan Wee yang kurang disenangi oleh rakyat tempatan serta penduduk Maju sendiri. Wilayahkini telah menyiarkan beberapa laporan mengenai Wee termasuk :
WEE CHOO KEONG MEGHASUT RAKYAT LAGI-dimana Wee Choo Keong sendiri menerima kritikan dan teguran daripada rakyat di Wangsa Maju dan dia terpaksa menjelaskanya dalam ruangan komenya.Boleh baca di www.weechookeong.blogspot.com.
WEE CHOO KEONG MENCABAR PERLANTIKAN DATUK BANDAR DIBUAT OLEH YANG DI- PERTUAN AGONG? dan SURAT TERBUKA UNTUK WEE CHOO KEONG .Apa yang diharapkan ialah Wee dapat berkerja untuk rakyat sepertimana yang dilakukan oleh bekas Ahli Parlimen Wangsa Maju,Yew Teong Look- walaupun tewas tetapi dia dinampak lebih kerap turun padang jika dibandingkan dengan Wee yang suka banyak bercakap dan menghasut rakyat .Kita juga berrharap Wee Choo Keong berhenti bermain politik dan mula menumpukan usaha untuk berkhidmat untuk rakyat.Wilayhkini ucap terimakasih kepada pengundi Wangsa Maju yang emel gambar tersebut kepada kami!!

9 comments:

Anonymous said...

Wee pls resign.Memang kurang ajar.

Anonymous said...

Sudah sudah hampakan kami semua.Kami semua amat kecewa dengan banner tersebut.Dia tak sanjung pengorbanan pengundi cina.

Anonymous said...

Mari kita ramai turun padang turunkan banner tersebut.Malukan Pakatan Rakyat.

Anonymous said...

you see dap you are left out, soon pkr and pas will gangup and you are gone, this is wee choo keong's intention as he never can work with dap, so how are this 3 jokers going to work together..ahahahah

Anonymous said...

saya sokong saranan lim.

Anonymous said...

Wee Choo Keong memang useless. Dia bukan baik sangat. Dia suka kacau org. Buat kerja u lah. Kalau tidak letak jawatan.

Anonymous said...

DAP tolak WEE. Memang manusia tak kenang budi.

Anonymous said...

kenapa wee bodoh sangat.DAP dan Pakatan Rakyat kena tolak dia.

Anonymous said...

Wee choo keong memang biadab dan kurang ajar.