Monday, February 23, 2009

SATU LAGI LAMAN BLOG BARU DI KUALA LUMPUR ; UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN !

KUALA LUMPUR 24 Feb 2009 -- UMNO Cawangan Gombak Selatan yang berada dibawah Bahagian Wangsa Maju telah melancarkan lam blog mereka baru - baru ini. Wilayahkini ingin mengucapkan syabas dan tahnniah kepada kepimpinan UMNO Cawangan Gombak Selatan dibawah kepimpinan Abd Razak Muhamad (gambar) yang telah mengambil satu inisiatif yang cukup bermakna demi memperkasakan lagi UMNO dan juga suara orang melayu ini di Wilayah Petsekutuan. Sila klik DISINI , untuk melayari laman blog UMNO Cawangan Gombak Selatan.

7 comments:

UMNO Cawangan Gombak Selatan said...

Kepada Wilayahkini, kami di Umno Cawangan Gombak Selatan ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian Wilayahkini menyempurnakan lagi kehadiran kami di kalangan blogger.Ini menyemarakkan lagi semangat kami untuk berjuang.

If anything interesting, just give us a call.

Wilayahkini...THANKS A MILLION!!!

Shamsury Mohd Salleh & Krew (012-3728681)
Ketua Penerangan Umno
Umno Cawangan Gombak Selatan

ps - boleh juga menghubungi Mohd Radhi (Amat) - 013-3264099

or email at alangueki@gmail.com /
vanblade_club@yahoo.com

Anonymous said...

Tanhnniah sahabat. Well done untik Wilayahkini yang bantu kawan - kawan promosikan blog. Inilah dikatakan sahabat Wilayah.

Anonymous said...

Tahnniah dari kami dari UMNO Wangsa Maju.

Anonymous said...

UMNO memang sudah banyak berubah selepas PRU kerana cawangan - cawangan nampak sudah matang untuk menentang arus media alternatif.

Anonymous said...

UMNO Cawangan Gombak Selatan boleh jadi contoh kepada cawangan2 lain.

Anonymous said...

Semoga dengan kelahiran blog baru ini dapat mengukuhkan lagi UMNO dalam menghadapi pelbagai cabaran dan dugaan. Semoga UMNO terus kukuh dan kuat untuk menentang pembangkang yang tek pernah reda dari pelbagai tohmahan dan fitnah yang cuba dilemparkan kepada UMNO...

Anonymous said...

Tahniah dari kami puteri bahagian wangsa maju!