Wednesday, February 11, 2009

SIKAP kebiaDAPan KARPAL SINGH ; HANTAR BANTAHAN ANDA DI WILAYAHKINI !


" Saya tidak akan minta maaf ", kata Karpal Singh. Sikap kebiaDAPan Karpal Singh semakin hari semakin melampui batasnya. Kenapa kerajaan masih berdiam diri ? Kenyataan Karpal Singh begitu kurang ajar dan menyakitkan hati . Ramai yang mahu kerakyataan Karpal ditarik balik. Sila klik -Siapa itu Karpal Singh? — Dr Novandri Hasan Basri . Kemukakan bantahan anda di Wilayahkini. Wilayahkini melancarkan kempen menentang sikap kebiDAPan Karpal Singh. Daulat Tuanku ...Daulat Tuanku....Daulat Tuanku....

10 comments:

freebirds said...

Karpal Singh harus dikenakan tindakan ISA kerana menghina institusi Kessultanan Melayu.

Ahli Parlimen Bukit Gelugor tidak memahami dan mengerti Rukunnegara iaitu 'Kesetiaan Kepada Raja Dan Negara.'

Dia harus diheret ke muka pengadilan.

Mani said...

Karpal Harus sujud dan meminta maaf sekiranya tidak harus dilucutkan jawatannya!

cctv said...

AMPUN TUANKU..
DAULAT TUANKU!!!
DAULAT TUANKU!!!
DAULAT TUANKU!!!
Menjujung kasih kebawah duli tuanku patik anak melayu ini rasa terhina dengan kebiadapan Karpal Singh yang dari mana asal-usulnya terus menekan Raja-raja Melayu. Biarpun dia Pefuam atau ahli parlimen dia diberi kerakyatan malaysia. Lucutkan sahaja kerakyatan kalau sudah tidak menghormati Raja Yang memerintah. Dizaman British pahlawan melayu dibuang ke pulau lain kerana mempertahankan Agama, Bangsa dan tanahair inikan pula bila Raja Melayu sendiri memerintah bangsa yang dulunya hanya penjaga koloni british dah melampau batas. Siapa lagi yang akan membela Bangsa itu sendiri kalau bukan anak bangsa itu sendiri yang mempertahankanya.
PKR dengan Cita-cita peribadi pemimpinya. Pas Dia aje yang betul. DAP nak jadi Israel kot. UMNO walaupun Bahasa English namun Semangat Jati diri Bangsa Melayu mesit kuat bukan Bangsa yang Layu..
Tindakan kers perlu diambil Terhadap Karpal Singh dan mereka yang mencerca Raja-raja dan Sultan di Tanah Melayu.... DAULAT TUANKU..
Ampun Patik Tuanku..
Salam...

add said...

nanti parlimen bersidang suruh YB ibrahim Ali campak je kerusi roda "parkingson" tu, dan masa tu tanya dia nak pijak -pijak la sultan guna kaki sendiri... seeloknya di nyah je dari Tanah Melayu ni dua beranak KP ni.

pst: KP=Keling Paria

Sahruddin Esa said...

Seperti yang telah aku usulkan semasa mesyuarat bahagian tempohari...Manusia2 seperti ini WAJIB DILUCUTKAN KERAKYATANNYA. Inilah satu-satunya peluang untuk mengajar si keparat ini. Lahir pada tahun 1940 dengan asal usul kedua ibubapanya dari Punjab, masih tidak sedar diri lagi yang kerakyatan sebagai warganegara Malaysia diberikan oleh orang2 Melayu dulu....tiada kata yang dapat diucapkan lagi kecuali KURANG AJAR PUNYA BANGSA ASING!!!....

Mankanan said...

Karpal Singh tak layak duduk di negara ini. Beliau patut dibuang taraf warganegara. Bukan beliau saja malah sesiapa saja yang menderhaka kepada Sultan semata-mata untuk menghalalkan cara politik masing-masing wajar diajar dengan cara sedemikian. Tidak layak bagi mereka menduduki negara ini...

Sameon said...

Haramkan Karpal Singh dari menjejakkan kaki di bumi Malaysia ini!!!

Anonymous said...

Memang Kapal Singh tak layak menjadi wakil rakyat.. dah la perlembagaan pun tak tahu mcam mana dia boleh jadi lawyer....betul ke dia lulus lawyer....aku rasa dia ni lawyer burok je....cakap memang la pandai..biasa la KP kan... macam tin kosong la kalau kita ketuk bunyi kuat sakit telinga.. cuba tin tu ada isi ketuk pun susah..so aku menyeru kepada melayu2 di tanah melayu ni...bangkit dan bersatu dalam mempertahankan maruah bangsa kita yang selama ini mereka perlekehkan.

Kita sebagai Melayu harus bertanggungjwab bagi memastikan anak cucu kita menikmati apa yang kita nikmati. Sekiranya kita tidak memperthankan Bangsa Melayu yang berada di Tanah Melayu sendiri maka kita akan menjadi seperti Palestin yang di Jajah oleh Israel di bumi sendiri.

Sememangnya kebanyakan pemuda melayu sekarang tidak memahami erti kemerdekaan. Sebagai Ibubapa kita seharusnya menceritakan sejarah yang telah dilaluinya kepada anak2 dan seterusnya ke cucu2. Jikalau dilihat hari ini kita melihat pemuda melayu yang tiada arah tujuan dan hanya mengikut kehendak kawan2 yang masih mentah dalam menilai erti Bangsa Melayu. Sebagai Anak Melayu saya dengan ini akan mempertahankan Hak Orang2 Melayu seperti yang termaktub dalam perlembagaan Malaysia.

Kepada kaum lain, mereka tidak seharusnya merasa takut dengan perkara ini kerana mereka juga tidak akan diketepikan dan mereka juga ada hak seperti yang terdapat didalam perlembagaan. Tetapi lain dengan Karpal Singh ni...dia telah lupa..Ni pepatah baru la..."SINGH SUDAH LUPA"....

Mengikut sejarah, Kaum singh telah dibawa oleh British ke Tanah Melayu untuk menjaga org British je.. sekarang ni dia dah dapat warganegara lepas tu lupa dah ke..

Last satu lagi aku nak bagi tahu kat semua Umat Melayu.. Sekiranya Kaum lain ingin meminta hak2 Melayu atau mengurangkan hak kita maka kita sebagai tuan Rumah, Tuan Tanah, Tuan segala Tuan di Tanah Melayu, kita juga perlu mempersoalkan hak mereka juga. kerana hak2 ini telah di beri secara adil dan sekiranya hak kita di persoal maka kita juga harus mempersoalkan hak mereka...

Hidup Melayu!!!

Anonymous said...

HAI BENGGALI LU CAKAP JANGAN MAIN2 DGN SAYA. SEKARANG SAYA MELAYU JAWA MAU BAGI TAHU SAMA LU BENGGALI SIAL JANGAN CABAR RAJA2 MELAYU, MELAYU JAWA TUNGGU MASA MAU MAIN SAMA LU. INGAT INI TANAH MELAYU,JANGAN LU INGAT LU LOYER LU TAHU SEMUA UNDANG2.MELAYU JAWA PUN TAHU UNDANG2.INGAT LU SAMA LU PUNYA ANAK LOYER JANGAN PANDAI2 MAU TUNJUK AJAR MELAYU INI NEGARA.LUPIKIRLAH.OH LUPA AMBIGA LU PEREMPUAN PARIA JANGAN MASUK CAMPUR INI BENGGALI PUNYA HAL. MELAYU JAWA.

auraputih said...

ini satu lagi bangsa asing yang tidak sedar diri. tindakan yang sangat menyakitkan hati dan mencabar maruah aku sebagai seorang melayu.
aku percaya ramai orang melayu sanggup berjuang dan melafazkan taat setia kepada sultan.
jadi marilah kita semua bersatu hati, kita tunjukkan pada bangsa asing ini, JANGAN MAIN2 SAMA INI MELAYU.