Tuesday, February 10, 2009

PUTERI SETIAWANGSA CUCI KERETA UNTUK KUMPUL DANA KEMANUSIAN PALESTIN !

SETIAWANGSA, 10 Feb 2009 -- Ketika banyak pihak mengambil pelbagai langkah dan usaha untuk membantu mengumpul derma untuk Dana Kemanusian Palestin , Pergerakan Puteri UMNO Setiawangsa mengambil satu langkah yang cukup berbeza dimana mereka menjalankan program " MENCUCI KERETA " bagi mengumpul dana untuk tabung Kemanusian tersebut. Ketua Puteri UMNO Setiawangsa Seri Wani Sabtu berkata, kerja amal dijalankan dari 9 pagi hingga 5 petang dimana melibatkan 30 ahli puteri UMNO yang turun padang untuk mencuci kereta. Program tersebut turut dihadiri oleh Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Zulhasnan Rafique yang juga merupakan Ketua UMNO Bahagian Setiawangsa. Program mencuci kereta tersebut, berjaya mengumpul RM 2, 000.

13 comments:

-OleeN- said...

wah.. semua interframe.. hehehe.. anyway congrate to all of u.. saper yang tak sempat nak interframe tuh suh kak zaleena masukkan gambar kat blog puteri118.. hehehehe

Pengerusi Ketua-ketua cawangan said...

kesian puteri setiawangsa, bersungguh-sungguh nak bantu mangsa penderitaan rakyat palestin. satu usaha yang dipuji sangat

tapi puteri segambut pulak buat apa? pulau program pemuda dgn aman malaysia untuk tabung palestine sbb khabar angin ada parti pembangkang nak join sama atas pentas tu

kolot betul!!!

Samad said...

Baguslah wahai Puteri UMNO. Sekurang-kurangnya mereka ada inisiatif untuk turut membantu menyumbang dana Gaza dengan membuat kerja amal sebegini. Insya Allah, berkat...

cctv said...

Salam...
Pu3 Segambut hanya pandaiikut kata KB aje pendirian 0. harap badan fiona aje gebu. akal letak kat lutut Ampu KB No.1.
Biarpun pembangkang nak bantu kalau soal Gaza kita kena bersatu apa salahnya. Ada perkara kita perlu bersatu ada perkara yang berlainan pendapat cari titik pertemuan cam kata dato fadilah kamsah. Usaha murni Pu3 Setiawangsa Tahniah diucapkan interframe biasalah.

Anonymous said...

ekk elle.. puteri seri wani nak cari publicity & glamour murahan jer tu.. jgn2 dia pun derma seringgit jer.. org lain derma riban2 jugak tkde pun kecoh2.. apa pun tahniah d atas usaha2 keikhlasan pu3 setiawangsa.. tuhan saje yg dapat membalas usaha2 murni pu3 setiawangsa.. takbir!! takbir!! takbir!!

drpd: MANIS D BIBIR

Anonymous said...

CIK MANIS D BIBIR,

ANDA SAKIT HATI KER NGAN USAHA YG DIBUAT OLEH SERI WANI TUH.... X
BAIK ADA PRASAAN CAMTU.....




ANK JATI WANGSA MAJU

Anonymous said...

biar derma seringgit janji hati ikhlas... buat apa derma riban-riban tapi hati x ikhlas.... program amal mcm sepatutnya kita sokong bikannya nak menjatuhkan...

Anonymous said...

hahahaha.. korang yg marah2 buat apa? apa yg korang dapat? ramai lagi ngo's buat program sebegitu takde kuar blog mana2 pun.. jgn marah2 kan lebih elok korang tlg puteri seri wani cari penderma utk tabung sumbangan GAZA.. korang ni cepat melatah la.. tak boleh la kena cucuk & geletek.. dalam politik ni macam2 ada & d mana2 ada..!! takbir!! takbir!! takbir!!

drpd: MANIS D BIBIR

Anonymous said...

Puteri Labuan terus tertidur...

Anonymous said...

tidur..mesti ada teman...baru sedap tidur

Anonymous said...

salam geng..wey..apa 'panas2'ni?tak baik tau 'panas' kan hati org..tuhan marah..dh laa..apa jua pun..tahniah krn buat program amal cuci keter sedunia..ahakss..gud job pd pu3 yg bertungkus lumus pd hari tu..ada yg berpeluh2 luar dlm krn nk menjayakan prog amal tu..aku ni ck p lbh tak bole...abg bot marah...hahaha...solamat la yo...den nk mbukang ni...

buntal...

Akak Perantauan said...

Wah tahniah...basuh keta caya laa.Ada gambaq lain tak. Tak apa lah Che noo. Biasalah org nak mengutuk banyak tapi yang nak menyokong memang sikit...tapi akak ucapkan selmat maju jaya..

puteri kl said...

tanpa nama

apa heran dengan aktiviti tido...tanpa nama tu tak pandai tido ke?...berfikiran positif ni banyak manfaat nyaaaaaa.....betui?