Wednesday, June 25, 2008

ABDULLAH AHMAD BADAWI - PEMIMPIN PEMBAHARUAN ALA REFORMASI NEGARA?

Konsep dan pendekatan " ala pembaharuan reformasi" yang diterapkan oleh Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi bukan sahaja telah menjayakan visi merakyatkan negara malah dilihat telah mencorakkan satu gaya kepimpinan yang baru sepertimana menjadi pilihan rakyat.Sejauh mana pendekatan ala reformasi Pak Lah mencapai impian dan realitinya? Pendekatan reformasi politik UMNO meletakkan Pak Lah sebagai pemimpin tersohor ? serta banyak lagi kupasan menarik.SILA KLIK DISINI untuk membaca laporan khas Wilayahkini mengenai PENDEKATAN ALA PEMBAHARUAN REFORMASI KUATKAN KEPIMPINAN ABDULLAH AHMAD BADAWI !

12 comments:

infogue said...

artikel anda:

http://berita-politik-dunia.infogue.com/
http://berita-politik-dunia.infogue.com/abdullah_ahmad_badawi_pemimpin_pembaharuan_ala_reformasi_negara_

promosikan artikel anda di www.infogue.com dan jadikan artikel anda yang terbaik dan terpopuler menurut pembaca.salam blogger!!!

Anonymous said...

Wilayahkini telah mempaparkan satu bahan berita yang cukup baik dan berlainan angle.Kita juga terfikir seketika setelah membaca rencana tersebut.Tahnniah kepada penulisnya.Lebihkan lagi rencana - rencana seperti tersebut.

Anonymous said...

Setelah membaca rencana tersebut, saya mendapati Pak Lah memang amat sesuai diberikan gelaran bapa pembaharuan reformasi negara.Kita tidak nampak pendekatan reformasi Pak Lah kerana tidak di berikan tumpuan aspek tersebut oleh media massa.

Anonymous said...

Saya juga menyokong pandangan Ahli UMNO Cheras kerana definasi reformasi tidak banyak diketengahkan ataupun tidak di highlight oleh media massa tempatan.Daripada apa yang diselitkan oleh Wilayahkini kita dapat merasakan pengorabanan dan perjuangan Pak Lah yang sungguh ikhlas demi agama bangsa dan negara.Kepada Wilayahkini , syabas dan kami harap rencana tersebut dapat diupdate dari masa ke semasa.

Anonymous said...

Pendekatan ala reformasi merupakan satu pilihan ayat yang begitu serasi untuk Pak Lah.Memang tepat sekali.Wahai, ahli - ahli UMNO marilah kita sama - sama menjayakan visi Presiden kita.

Anonymous said...

Kpd Saudara Pengarang,
Kami ucapkan terimakasih diatas rencana yang ditulis tepat pada masanya kerana ahli -ahli UMNO memang perlu merenungkanya untuk mendekati diri Pak Lah dgn lebih dekat lagi dalam konsep reformasi.
Kami cukup terharu dengan perjuangan Pak Lah demi negara dan juga rakyat tercinta.Pak Lah memang telah membuktikan dirinya yang sebenar.Hidup Pak Lah.

Anonymous said...

We hope the writer can translate the article into english and if can can be publish in mainstream media as well.Reform its best ever move by Prime Minister.Sir, u have taken good and fantastic approach.May god bless u.

Anonymous said...

Laporan Wilayahkini merupakan sesuatu yang baru mengenai rencana Pak Lah.Kami harap Wilayahkini dapat memperbanyakkan rencana seperti tersebut untuk dikongsi bersama kerana dapat kita sama - sama bertukar pandangan dan idea.Kami juga amat tersentuh apabila , gerakan reformasi yang diparktikan oleh Pak Lah kerana ramai tidak faham dengan konsep reformasi.Kalau reformasi mereka hanya ingat gerakan reformasi yang dibuat oleh Datuk Seri Anwar dulu.Tetapi reform Pak Lah memang satu pendekatan yang berlainan.

Anonymous said...

Media massa juga telah memberika liputan yang meluas mengenai kepimpinan Pak Lah sebagai tokoh reform negara.Pendekatan reformasi ini juga perlu dilakukan dalam UMNO pada tahun ini menjelang pemuilihan parti.Adakah Pak Lah berani lakukan satu kejutan reform di UMNO?

Anonymous said...

Setelah membaca rencana tersebut saya dudah dapat menilai satu "key" word yang cuba diterapkan kepada imej Pak Lah.Pendekatan reform ini perlu juga di praktikan oleh semua parti - parti komponen BN yang lain termasuk pemimpin utama negara termasuk Datuk Seri Najib dan Tan Sri Muhydin Yassin.Jangan kita hanya membiarkan Pak Lah keseorangan diri untuk menjayakan visi reform ini kerana tepuk tangan seorang diri tak ada bunyi yang kuat.Tepuklah bersama.Barulah ada umphh.Harap media masa juga dapat memperlusakan konsep ini dalam liputan mendia massa mereka.Salam Reformasi.

Anonymous said...

Memang senang untuk buat kritikan dan tohhaman tetapi bukan senang untuk buat kerja.

Anonymous said...

Kita harap Pak Lah diberikan lebih kekuatan dari segi keimanan.