Wednesday, June 4, 2008

PEMUDA UMNO PUTRAJAYA - Datuk K lawan Datuk A !

Ketua Pemuda UMNO Putrajaya Datuk Ahmad Zaki Zahid bakal ditentang oleh mantan Ketua Pemuda Putrajaya Datuk Khairun Aseh menjelang pemilihan Pemuda Bahagian pada bulan Oktober nanti. SILA KLIK DISINI Datuk Khairun Aseh juga telah melancarkan blognya sendiri untuk mengerakkan strateginya. SILA KLIK DISINI .Datuk Ahmad Zaki yang juga merupakan Pegawai Khas Perdana Menteri juga dikatakan bakal calon untuk jawatan Ketua Pemuda WP?

10 comments:

Pemuda Putrajaya said...

kami sokong Datuk Khairun kerana beliau mempunyai semangat perjuangan pemuda yang kuat.

budak putrajaya said...

Datuk Zaki perlu diberi peluang sekali lagi kerana beliau telah banyak membantu kita di Putrajaya.Dan kami harap tidak ada sebarang anasir - anasir yang nak ganggu kami.

Anonymous said...

Saya sokong cadangan budak putrajaya kerana Datuk Zaki adalah pemimpin yang pragmatik dan boleh jadi Ketua Pemuda WP selepas ini.

ali baba said...

Yea, Khairun jangan buang masa.

KAKI ZAKI said...

Peranan Zaki memang tidak ternilai dan mempunyai kekuatan yang istimewa di Putrajaya.

Anonymous said...

1.Apa yang Zaki Zahid bantu pemuda Putrajaya?
2.Perpaduan apa yang dia laung2kan... Betul ke Pemuda Putrajaya dah bersatu padu. Apa yang aku lihat.. Boleh dikatakan semua cawangan dah tak nak dia sebagai KP Putrajaya, dia seorang yang Pendendam.
3. Aku nak sarankan kalau kau nampak Zaki kat mana2 shopping complex atau kat pejabat mana2 ke?
Pergi dekat dan senyum jer.. anda akan dapat jawapannya... kah! kah!! Kahhh!!!

kejo yeop said...

Pertanyaan untuk Zaki Zahid.....

Apa yang kau dah tolong Pemuda Putrajaya???...

Jangankan mintak tolong benda besar. Kita mintak tolong sponsor dapatkan jersi Bola, Bola dan Jaring pun sampai sekarang tak dapat tau..... kau kata mintak kat Amir...emmm hampehh!!!

Dahlah... Kita merana dlm zaman Pemerintahan Pak Lah ni dan kita lebih derita dengan Kuasa yang Zaki pegang sekarang.
Orang Tingkat 4 ni patut dah dibubarkan.... kalau bukan orang Putrajaya siapa lagi...

Ayuh Pemuda Putrajaya kuatkan azam dan pasangkan tekad buangkan zaki dari putrajaya ni.. orang macam ni hanya memimpin untuk poket dia sendiri....

Dahlah sebagai Pegawai Khas PM.. ada jawatan lak kat MRCB. Dia dapat pegang Jawatan Ketua Pemuda Putrajaya hanya bermodalkan >>>>PERPADUAN<<<<. Sedarlah bangsaku!!!!!!!!!!!!
Dia akan lambakkan RM seperti 2004.

Paklah kau bagi muka sangat kat budak bangang ni dan kurang ajar dia dah naik ke muka...

Pemuda Putrajaya kamu nak lagi ke Ketua Pemuda Kamu ni???..

Dahlah didapati bersalah pada 2004 katanya main duit... dan dia akan main duit lagi.. hahahhhhaa dia bagi ambikkkk... lepas tu belanja dia makan lak....kahhh!! kahhhh

Zaki ni didapati bersalah tapi hanya diberi amaran jer oleh Lembaga Disiplin. tapi...
Zaid Ibrahim Menteri di Jabatan Perdana Menteri sekarang didapati bersalah pada 2004 dan digantung 3 tahun. itu dia menang tanpa bertanding...

Pikir2kan lah Bangsa ku..

Anonymous said...

Pertanyaan pada penyokong khairun.

Khairun mempunyai semangat perjuangan yang kuat????? Ya memang kuat sampai tak reti hormat orang tua.........Timbalan Ketua Bahagian merangkap pengarah pilihanraya 2004 telah di maki dipejabat UMNO Bahagian. Kalau inilah yang dikatakan kuat maka jahanam lah pemuda Putrajaya. Kita tidak perlu pemimpin yang kurang ajar dan tak hormat yang tua.Umur dia ketika itu baru 26 tapi dah berlagak maki orang tua.......Sebab apa? Sebab dia ingat bapak dia tu Tan Sri Aseh yang tak ada legal qualification tapi duduk dalam lembaga displin FAM.........Pegi dah.........

Lagi satu kalau ikut dari segi pengalaman, aku ingat penyokong2 dia lebih berpengalaman. Baik dari segi pengalaman kerja, berpolitik mahupun sex. Dia tu budak2 lagi. Lagi satu dia tu kuat main duit utk dapatkan kontrak........Kalau tidak takkah umur 30 dah pakai Jaguar X series yang baru, Volvo XC 90. Cuba tanya diri sendiri mana dia dapat duit? Dia tu ada share dalam Lotus Restoran.Bapak dia dulu kan di imigresen........Banyak la india2 yang masuk.........Cerita lain akan terbongkar......Tunggu

Anonymous said...

Kalau nak di bandingkan semua haprak,Khairul haprak suku tapi Zaki lagi haprak, namun dari segi murah memberi senyuman dan tidak pilih bulu Khairun lebih baik...

Anonymous said...

bukan nk kata apa...khairun x jadik lawan.... aku sedey btoi la... c budak hingus tingkat 4 nih taw nk atoq org... tom nk pasang org smpai tmpt sndri x ckp korum... nnt kalo dia menang hangpa tgk la mesti blagak lg... 3 tahun lg baru nmpk muka dia... sekarAng nih dok kat kedai mamak...nnt bila menang ckp kedai mamak panas la xley duduk la...kena buat text kat pak lah la... aku letih la ngan zaki nih... tolong lah pertimbangkan...