Monday, June 30, 2008

EPISOD TERKINI UMNO TITIWANGSA : POLITIK ALA WAYANG KULIT DI HOTEL CORUS ARAHAN SULEIMAN MOHAMAD ? ATAU DLL...........?

Episod terkini - UMNO Titiwangsa di Hotel Corus , Jalan Ampang bagaikan satu majlis pementasan drama " Selamatkan UMNO Titiwangsa atau karier politik Suleiman Mohamad? " Begitulah reaksi yang diterima oleh Wilayahkini.Apakah PANDORA BOX UMNO Titiwangsa akan dibuka kali ini ? Calon BN dan UMNO yang tewas di Parlimen Titiwangsa, Datuk Aziz Jamaluddin bersedia lawan " Warlord UMNO Titiwangsa - Suleiman Mohamad ?" Apa pula masa depan Johari Ghani ? Apakah agenda majlis perjumpaan di Hotel Corus atas nama " Perjumpaan Kelab Veteran Titiwangsa ?". KLIK DISINI untuk membaca laporan khas Wilayahkini !
UPDATE TERKINI 1/7/2006 : Ulasan WILAYAHKINI di ruangan komen !

23 comments:

suara kg baru said...

Inilah wajah sebenar Datuk Leman kita.Nak buat cam mana lagi? Kita kena bertindak kerana UMNO Titiwangsa perlu diselamatykan segera supaya tidak lemas dalam tangan Ketua Bahagian.

KFC Chow Kit said...

Wilayahini telah memberikan laporan yang menarik tentang perkembangan di Hotel Corus baru - baru.Marilah kita sama - sama bersatu menyelamatkan UMNO Titiwangsa.Mengenai Datuk Aziz nak lawan Datuk leman ,kami memang alu-alukan kerana dia mempunyai semangat yang kuat.Tapi kami nak keberanian dari Datuk Jo kali ini.

Anonymous said...

Macam mana UMNO nak maju kalau dah ada provokasi cam ni.Hancurlah parti dan negara.

suara hati said...

Saya beranggapan Datuk Seri Suleiman Mohamad patut diberi peluang untuk sepenggal lagi kerana kita mempunyai banyak lagi isu yang perlu diselesaikan termasuk pembangunan Kampung Baru dan Datuk Leman perlu diberi peluang kerana isu itu.Kita jgn nak nafikan peranan beliau selama ini kepada UMNO Titiwangsa.Marilah kita bersatu bersama satu pasukan yang kuat demi UMNO Titiwangsa.

Mat Rempit, Titiwangsa said...

Sekarang bukan masanya untuk berkelahi tetapi masa untuk bersatu secara proses demokrasi.

Molot Bau Petai said...

Siapa yg menulis Blog ini sebenarnya tidak tahu apa yang berlaku dalam titiwangsa. Hanya sedikit sahaja yang benar.... Saya ingatkan JANGAN KEJUTKAN HARIMAU YANG SEDANG TIDUR...takut nanti dicakau olehnya...tak cukup tanah nak lari....Datuk Aziz??? Siapa dia yeee....oooooooo.....tu yang berlaku masa pilihanraya...Datuk Jo....macam tak de taring je...camana nak ganti jadi harimau...yee...Efendi Zahari ...ada berani kaaa mahu lwn Naib ... macam tak berani je...rasa rasa habis duit SPNB nanti ...memang belum tahu lagi....yang nyata KUCING HANYA BOLEH MENJELING SAHAJA HARIMAU...JGN SAMPAI HARIMAU MENJADI JADIAN TIKUS...AKHIRNYA KUCING TERMAKAN TIKUS BERACUN. Ikhlas dari Molot Bau Petai

Anonymous said...

semua kecoh pasal pertandingan di peringkat bahagian ttwangsa....pemuda ttwangsa camner?....nak cari pemimpin ke...atau nak cari pewaris...?...hehehehe......

Blok E1, Tingkat 5 said...

Di mana AHMAD ZUHRI BERSEMBUNYI????
Senyap je...Adakah Persembunyian ini menyelamatkan kedudukan beliau...sama-sama kita renungkan!!!

Anonymous said...

AHMAD ZUHRI tidak bersembunyi....kedudukan apa yg dia nak sembunyikan?....

tangga cina said...

UMNO TTwangsa masih lagi bersatu....dulu kini dan selamanya.....

Anonymous said...

ape la.... asyik2 citer ttwangsa.... citer la pasal kambing ke, ayam ke, main belakang ke..... ni tak abis2 pasal umno ttwangsa.... kepada penghantar2 komen pasal ttwangsa ni pesan saya ialah JAGALAH LEHER/TENGKUK SENDIRI JGN SAMPAI KENA SEMBELIH DEKAT TEMPAT SENDIRI.... takut nanti tak sempat sebut pisang...!!!

Blok E1, Ting. 5 said...

SEMBUNYI....ada makna tu ... di belakang seseorang...

Molot bau petai said...

Apahal Ngan Blok E1 tu yeee...dia ingat nak main sorok2 ke...pada main sorok2....baik main belakang ngan PA sendiri lagi best....hehehehehehehehe(Pemimpin di Luar Tabie).... STOR KUNYIT GAK DIA SUKA...APA KEHAL NYE NYOP....

Org Kuat Dr.Lo Lo said...

Kalu setakat Datuk Aziz nak lwn ketua bahagian ... lupakan lah niat tu...kalau masa pilihanraya dulu calon BN ..ketua Bahagian ke..Timbalan ke..@ Naib ke...@ Ketua Pemuda ke...malah Keua Wanita ke...pasti aku punya calon kesayanganku Dr Lo Lo ...susah gak nak menang....tapi padan muka korang kalah...letak calon yang memenangkan calon aku....hahhahahha

WILAYAH KINI said...

Terimkasih kepada semua penghantar komen bagi berita UMNO Titiwangsa- jelas menunjukkan kita semua prihatin mengenai masa depan UMNO Titiwangsa.Cuma Sidang Pengarang Wilayahkini ingin membuat sedikit penjelasan mengenai komen yang dihantar oleh - BAU PETAI. Kami menyiarkan berita selepas mendapat maklumat daripada pembaca termasuk melalui emel dan juga beberapa sumber yang boleh dipercayai.Sekiranya ada maklumat yang tidak betul, kami sangat alu- alukan penambahan maklumat melalui emel ataupun komen.Kami akan siarkan.Kami tidak mempuyai apa - apa agenda disini malah sebelum inipun kami pernah memuji Datuk Seri Suleiman dalam beberapa artikel sebelum ini seperti Suleiman Berani Kerana Benar.Wilayahkini tidak menyokong mana - mana pihak dan kami memang bersikap terbuka ala reformasi.Kami harap ahli - ahli UMNO dapat menjadikan ruang untuk bertukar pandangan dan pendapat untuk masa depan bangsa kita di Titiwangsa.Sekiranya ada gambar dan rencana - sila emel kepada kami.Mengenai perkembangan Pemuda -kami sedang menyiapkan satu berita mengenainya.Salam

Kedai tom yam kg baru said...

Saya sokong cadangan Wilayakini.Mari kita minta Wilayahkini adakan forum terbuka dalam blog ini bertajuk selamtkan UMNO TITIWANGSA atau PEMIMPIN PILIHAN KITA?apacam?

Molot bau petai said...

Thanks...wilayah kini...mungkin maklumat yang didapati oleh wilayahkini hanya memihak sebelah pihak sahaja..yang mana blog yang di tulis terlalu nampak pihak wilayah kini yang nak menjatuhkan ketua bahagian...kalau boleh jgn siarkan berita yg memihak sebelah bahagian sahaja...kalau nak katakan politik ala wayang kulit...semua politik cam tu laaa bro...kalau tak nak wayang kulit ...masuk je Koperasi ke...Ceupac keee ... itu pun kalau tak de politik dalaman .....sorry...hanya pendapat dari Molot Bau Petai.

Org Kuat Dr.Lo Lo said...

apahal molot bau petai nie...org kuat ketua bahagian kot...tapi kalau ketua bahagian kalah lagi bagus...tak lah mengancam aku punya calon tahun yang mendatang....Hidup Dr Lo Lo....

Blok E1, Ting. 5 said...

Demi kebaikan UMNO Titiwangsa, saya rasa eloklah ada pertandingan agar pertandingan ini akan mendatang rahmat kepada ahli UMNO Titiwangsa....masyukkkkkkkkk

cogan kata KL said...

Assalamulaikum kepada semua,
marilah kita sama - sama membuat satu pedekatan pembaharuan di Titiwangsa dengan mengadakan satu mesyuarat khas?
Kita buat satu resolusi dimana kita kaji pemimpin mana yang layak dan tidak layak?

budak keramat said...

Alahai Titiwangsa..Apa nak jadi? Jangan tidor lagi....Jangan Tidor lagi...

AKU SAYANG KG BARU said...

Sebenarnya UMNO Titiwangsa telah gagal dalam peranan utamanya membela dan memartabatkan Kampung Baru sebagai satu-satunya tanah orang Melayu dalam Malaysia. Ada ke patut komen Leman dalam dalam New Strait Time yang lalu pasal Deraf Pelan Struktur Induk Kg Baru, dia boleh kata yang enakmen Malay Agricultur Setelment tu dah lapok kena buang!!! Kalau buang enakmen habislah bangsa lain sapu tanah Melayu Kampung Baru tu. Sekarang yang bermati matian jaga kawasan tu Lembaga Pentadbiran MAS. Pemimpin apa cakap macam ni.... Silap-silap, Bahagian Titiwangsa kut yang kena bubar dan batal, buat benda-benda menyalahi peraturan!!!!

AKU SAYANG KAMPUNG BARU said...

UMNO TITIWANGSA perlu terlebih dahulu menunjukkan sikap kasih sayangnya kepada Kampung Baru tempat orang Melayu, kalau ia hendak menyelamatkan dirinya. Ada kawan-kawan mengatakan ada bahagian lain yang sayangkan Kampung Baru? Saya tak kisah, sebagai orang Melayu satu Malaysia dimanapun berada kita wajib sayangkan Kampung Baru ini sebagai tempat terbitnya perjuangan asal kita. Generasi dulu amat menyayangi Kampung Baru, kata mereka kalau ke KL zaman dulu, Kampung Barulah tempat dituju. Generasi kini?????????