Tuesday, September 15, 2009

KES NORZA DI BICARA PADA 10 NOVEMBER !

KUALA LUMPUR Sept 15,
Perbicaraan kes bekas Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan Datuk Norza Zakaria yang melibatkan rasuah akan mula dibicarakan di mahkamah pada 10 November ini. Mahmakah Sesyen telah menetapkan keputusan tersebut hari ini. Sila klik -BERNAMA - Perbicaraan Kes Rasuah Norza Ditetapkan 10 Nov , untuk berita selanjutnya.
Norza yang juga merupakan bekas Ahli Majlis Tertinggi UMNO, hilang kelayakan untuk bertanding pada pemilihan UMNO pada tahun 2008 setelah di dakwa di mahkamah atas kes rasuah.
Norza juga merupaka bekas Ketua Pemuda UMNO Wangsa Maju .
Norza yang dikatakan mempunyai pengaruh yang kuat di dalam parti merupakan seorang pemimpin muda yang meningkat naik. Ramai yang sedang menunggu keputusan mahkamah.Apakah Norza akan berjaya buat " come back " dalam arena politik? Kita sama - sama tunggu !

3 comments:

Anonymous said...

TU LAH, KADANG2 KLU DAH CEPAT NAIK SANGAT JADI EGO TINGGI. KESIAN2 JUGA SI NORZA NI. TAPI EGO DIA TINGGI SANGAT. WALAU MCM MANA PUN, SAYA DOAKAN BELIAU SELAMAT

Anonymous said...

kembalilah norza...kami merindui wang ringgitmu. kami kesepian selama ini kerana tiada orang yang nak mem'beri' kami wang raya lagi...

kembalilah norza....

Anonymous said...

Salam Reality,

Pendidikan yang diberi dengan mengambil jalan Agama InsyaAllah pemuda akan lebih selamat.

JIKA pendidikan melalui jalan Karaoke dan Kirafulus pemuda akan melalak makan tuan dan tergamak tikam tuan.

Norza tidak payah bersedih, jalan yg dah dibuat adalah jalan yang dipilih sendiri.

Saudara patut bersyukur musibah hanya terkena pada saudara tidak pada negara,Jika musibah ini kena pada negara mengapa harus kami yg tidak tahu apa-apa tumpang sekaki yang kena.