Wednesday, September 16, 2009

ISMALINA ISMAIL : DARI GELANGGANG PUTERI KE GELANGGANG WANITA UMNO !

KUALA LUMPUR Sept 16,
Bekas Naib Ketua Puteri UMNO Wilayah Persekutuan , yang kini sudah bergelar Datin Seri Ismalina Ismail sudah mula bergiat aktif dalam arena Wanita UMNO Malaysia setelah meninggalkan arena Puteri UMNO Malaysia.
Beliau yang juga bekas Ketua Puteri UMNO Wangsa Maju kini dikatakan menjadi Setiausaha Wanita di sebuah cawangan UMNO di Bahagian Wangsa Maju dan telah menjadi perwakilan pada persidangan Wanita UMNO Wangsa Maju baru - baru ini.
" Walaupun suasana dan warna pakaian berbeza, saya tidak berasa janggal kerana kebanyakkan ahli - ahli Wanita UMNO sudah saya kenali semenjak saya menjadi Ketua Puteri Bahagian lagi. Apapun semangat untuk menyumbang tenaga dan fikiran bagi memantapkan dan memperkukuhkan parti tidak pernah luntur dan pudar. UMNO tetap dihatiku" ,kata Ismalina di blongnya.
Ismalina tewas dalam usahanya dalam perebutan jawatan Ketua Puteri UMNO Malaysia dalam pertandingan 4 penjuru pada pemilihan Puteri bulan Mac lepas.
(Nota: Gambar Ismalina Ismail bersama perwakilan wanita UMNO Wangsa Maju. Di ambil dari blog http://www.ismalina.blogspot.com/ )

4 comments:

Anonymous said...

ismalina, bibi, shahaniza patut jadi ketua puteri umno

nak harap rosnah pergerakan jadi lembik and lesu, tak bermaya.

azita anad nona orang kuat rosnah and penyumbang kepaad kehancuran puteri

Anonymous said...

terus kn perjuangan mu Kak Ina...




Pu3 BAhagian Segambut

Anonymous said...

BEB Ko nih kalau nak mengampu punnn Jangan jadi murai beb...

dah jadi Wanita tak kan gila jawatan nak jadi puteri lagi kut ...

ismalina dapat jadi S?u Cawangan dah cukup Baik dari jadi macai d cawangan Bunga Raya

Luu Fikirlah sendiriiii....

Anonymous said...

ismalina yg bertanding g7 kat wangsa maju tp kalah tu.....suka sgat betnding dia ni.....betanding manjang tempat paling cuuuuruuuuutttt...