Saturday, May 9, 2009

ZAHARIN @ SANG KELEMBAI BUAT RAYUAN NAK SERTAI SEMULA UMNO !

KUALA LUMPUR Mei 9 -- Bekas Setiausaha UMNO Bandar Tun Razak Zaharin Mohd Yassin menghantar surat rayuan untuk menyertai kembali UMNO. Beliau yang lebih dikenali sebagai "Sang Kelembai" - diatas nama blognya, menghantar surat rayuan untuk kembali semula ke pangkuan UMNO kepada Setiausaha Kerja UMNO Malaysia Datuk Abdul Rauf (gambar) di Ibu Pejabat UMNO di Tingkat 38 hari ini, menurut laporan yang disiarkan oleh UMNO Online hari ini.
Zaharin yang dikenali ramai didalam arena politik UMNO dipecat daripada keahlianya kerana menulis artikel dalam webnya yang mengkritik kepimpinan parti September 2006 lalu. Zaharin juga merupakan salah seorang penulis yang lantang menyuarakan pandanganya mengenai politik UMNO di blognya dan juga khidmat "sms" nya dari masa ke semasa.
Sementara itu, Wilayahkini difahamkan mesyuarat majlis tertinggi akan datang dijangka akan membincangkan rayuan Zaharin.

11 comments:

Anonymous said...

biasala ekonomi meleset..kena cari projek...masuk utk masyukkk..... ha..ha..ha....

Anonymous said...

Nothing surprise me at this state UMNO is in even a donkey they will gladly admit quickly without any board approval. Desperate people taking advantage at this time to become invalid heroes. Good for you returning member and good luck.

AnakWarisan said...

Aku tak akan ikut jejak zaharin.

Anonymous said...

Aku pun tak akan ikut jejak zaharin aku akan serti pakatan rakyat....

Anak Malaysia.

Anonymous said...

masuk la zaharin kalau nak masuk...

janji ikhlas dan berjuang demi bangsa bukan demi perut kau.....

windtalker said...

Zahrain kembali kepada UMNO kerana merasa bersalah atas apa yang pernah ditulisnya membawa kesan buruk kepada UMNO. Dia sayang UMNO mungkin.

Ada orang kata Zahrain ni penulis upahan untuk menjatuhkan Dolah Badawi dari kerusi PM.Jadi bila Paklah dah tak ada, mission accomplished.

Anonymous said...

Bukan Pakatan RAKYAT laa... yg dok ada nie nama BETULnya..
Pakatan PEMBANGKANG...

tak semua rakyat pun sokong pakatan caca marba tu..blom apa2 lagi dah mcm2 cerita keluar..

Kalau diorg..betol je.. walaupun terlalu byk isu MORAL..Chief dia TAKSUB sangat..mcm la diorg tu MAKSUM sangat..

Anonymous said...

Nak masuk balik ke bahagian mana???? bandar Tun Razak jugak ke?????

Sham Seputeh said...

Bukan Pakatan Rakyat ..
Pakatan Pembangkang nama sebenarnya.
Pakatan Rakyat masih belum didaftarkan secara sah.

Terjun lah korang masok longkang dgn si penipu Anwar Ibrahim tu..

Punca segala masalah dlm negara pasal DSAI ni lah ...

Anonymous said...

klu dia nk kan projek dh lama dia kaya raya..dr zaman tun M lagi... rumah pn sewa.. aper la korang nie bt fitnah..tak tahu jgn ckp...dan jgn dgr ckp org..

biar dia balik ke BANDAR TUN RAZAK.. CUCI HABIS orang umno btr ni...smua masih katak di bawah tempurung...
asik nk jatuh menjatuh jer..

KO PEGANG JE LA ZAHARIN..MINTAK KT NAJIB 2..JD WAKIL RAKYAT...biar org btr 2 tahu..asik nk bergaduh jer..

KAMI MENYOKONG HABIS2..

HIDUP ZAHARIN...!!!!

Anonymous said...

zaharin sorg yg hipokrit