Thursday, March 4, 2010

APABILA SYED MEHDHAR BERCAKAP PASAL KEIKHLASAN.......

" Jawatan menteri bukanlah satu kemestian yang perlu di agihkan kepada Ketua Pemuda tetapi terpulang kepada kebijaksanaan Presiden Parti, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk membuat penilaian"
" Oleh sebab itu, soalan biasa yang kita dengar apakah kita menyertai UMNO (Pemuda) kerana mahu kedudukan atau jawatan penting dalam kerajaan? " - Berikut adalah komen Naib Ketua Pemuda UMNO Wilayah Perseketuan Syed Mehdhar Syed Abdullah yang juga merupakan Ketua Pemuda UMNO Cheras. Sila klik, DISINI untuk baca komenya. Beliau berkata Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia harus membuktikan keikhlasan perjuanganya untuk kepentingan rakyat dan bukanya ghairah menagih jawatan dalam kabinet.

5 comments:

pemuda btr said...

salam,

syabas syed mehdhar kerana berani bercakap perkara yang sepatutnya. ini baru ketua pemuda. bukan ketua pemuda wilayah yg banyak cari projek sendiri.

syed mehdhar memang seorang pemimpin pemuda yang berani. syabas...tahniah...

jangan layan demand KJ yang gila jawatan tu...sudah cukup dato' razali, dato' mukhriz, sufian awang sebagai wakil pemuda. bila KJ nak resign? x berkesan langsung!

Anonymous said...

betulkah syed mehdar betul betul sedar dengan membuat kenyataan tersebut...?? saya musykil dengan pendirian sebenar beliau kerana terlalu mengenali sifat luar dan dalam beliau.

Anonymous said...

KP wilayah apa cerita..? tak mahu komen ke...?

Anonymous said...

syed mehdar pun sama juga tujuh kali satu jugak

Anonymous said...

aku sungguh letih dengan juak-juak Cheras yang tak habis habis cari publisiti murahan ni... sebenarnya yang cakap tu pun sama dua kali lima cakap tak serupa bikin.. perjuangan poket sendiri... CHERAS Boleeee.... belah!